Loading...
nl

Pendelen

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Nou een beetje wel, alleen niet voor deze kaarten:

Jij enig idee hoe ik deze moet gebruiken?
Sheva
Sheva mei 8 '07
Hi Nims,

Ja dat weet ik je moet de pendel in het midden van de schijf hangen en als de pendel gaat bewegen naar b.v. ademhaling dan is er wat mis met je ademhaling...
Als de pendel niet beweegt is er niks te melden.

Dat geldt eigenlijk voor alle schijven als jij last heb van je schildklier zal de pendel dat echt aangeven bij ons komt dat altijd uit (zoals ik je al vertelde van mijn galblaas)
Eigenlijk is het beter dat de pendel stil blijft hangen (hihihihi)

Weet je dat je ook voor andere mensen kan pendelen en vragen kan stellen??? het werkt echt..
Je moet wel oppassen want het kan gebeuren dat je vaak gaat pendelen en ik doe het alleen als ik er echt niet meer uitkom ik wil niet dat het mijn leven gaat beheersen net als b.v. tarot je heb mensen die niks doen zonder met de kaarten te overleggen en ik vind het belangrijkste dat je luistert naar je gevoel...

Liefs Sheva ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Ja dat dacht ik ook, alleen is er een probleem met die schijven. Als de pendel begint te zwaaien, wijst hij direct naar 2 vakjes op de schijf. Neem bijvoorbeeld haren en amandelen. Nogal een groot verschil.
Sheva
Sheva mei 8 '07
Hi Nims,

je kan het ook anders zien misschien zijn allebei wel belangrijk...

En gaat de pendel niet meer naar de ene kant als naar de ander???
Soms is de pendel zo enthousiast dat je goed moet lezen...

Het is wel raar ik heb dat niet maar ik ben ook niet jou..
Anders moet je via prive bericht je naam en achternaam toesturen en geboorte datum dan ga ik morgen proberen voor je te pendelen kijken wat daar uitkomt...
Heb ik vaker gedaan en lukt altijd!

Liefs..Sheva :D

Ik ga nu slapen slaap lekker en droom maar fijn...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '07
Oh die mag je hier wel gewoon weten hoor.
Julien Moorrees, geboren 20 juli 1978
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki