Loading...
nl

Heb gister wat raars meegemaakt

Anne
Anne mrt 27 '07
Heb gister wat raars meegemaakt.
Ik was sochtends vroeg op me werk samen met een collega. Het was nog helemaal donker en je moet dan op een knop drukken dat al het licht aan gaat. Het water doet het nog wel gewoon. Dus hij ging op die knop drukken en ik stond me om te kleden vlakbij een kraan maar die kon ik verder niet zien. Het licht ging dus aan en een paar min later hoor ik zo raar geluid ik dacht heh wat is dat nou dus ik kijken waar het vandaan komt staat de kraan ineens heel hard aan.
Ik weet verder niet hoe het kan ik heb het tegen me collega vertelt en gevraagd van als de lichten uit zijn dan doet het water het tog nog wel en hij zei ja die doet het gewoon en hij snapte verder er ook niks van.
Delen:
Mimi*
Mimi* mrt 27 '07
Heel apart! Geen idee wat er gebeurd kan zijn Anne!
jo
jo mrt 27 '07
ja dat is wel erg raar! maar ik heb ook geen idee wat het betekent
Anne
Anne mrt 27 '07
Ik weet het ook niet wat het betekent ik denk misschien dat me zus dit heeft gedaan... dat gevoel heb ik erbij
Acheliah
Acheliah mrt 27 '07
Hoezo je zus is ze overleden dan (sorry voor mijn onbeschofte vraag) Als dat zo is wie weet.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 28 '07
Had je zus iets met water?
Anne
Anne mrt 28 '07
Weet dus niet of me zus wat met water heeft ;)
Maar ik voel vaak dat ze bij me is.
Er zijn nog wel meer dingen gebeurt die onverklaarbaar voor me zijn.
Ik weet alleen niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 28 '07
Misschien moet je er even bij vermelden dat je zus bij de geboorte is overleden.
Acheliah
Acheliah mrt 29 '07
Sorry dat wist ik niet maar dan zou het best kunnen dat ze idd bij je is en mss plaagt ze je wel

Liefs Dieneke
IkBen
IkBen mrt 29 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Heb gister wat raars meegemaakt.
Ik was sochtends vroeg op me werk samen met een collega. Het was nog helemaal donker en je moet dan op een knop drukken dat al het licht aan gaat. Het water doet het nog wel gewoon. Dus hij ging op die knop drukken en ik stond me om te kleden vlakbij een kraan maar die kon ik verder niet zien. Het licht ging dus aan en een paar min later hoor ik zo raar geluid ik dacht heh wat is dat nou dus ik kijken waar het vandaan komt staat de kraan ineens heel hard aan.
Ik weet verder niet hoe het kan ik heb het tegen me collega vertelt en gevraagd van als de lichten uit zijn dan doet het water het tog nog wel en hij zei ja die doet het gewoon en hij snapte verder er ook niks van.

Denk niet gelijk aan iets bovennatuurlijks. Sluit de mogelijkheid van een (tijdelijke) verstopping niet uit bij degeen die het laatst van de kraan gebruikt maakte. Als er dan niets uitkomt heeft die de kraan helemaal open gedraaid en is even iets anders gaan doen en de kraan vergeten. Nu schoot die verstopping door of los.

Misschien de perlator een keer schoonmaken?
Anne
Anne mrt 29 '07
Ja dankje nims dat je dat er even bij vermeld ;)
Anne
Anne mrt 29 '07
IkBen ja natuurlijk kan van alles zijn.
Maar ik ben iemand die naar me gevoel luisterd
LPChip
LPChip mrt 30 '07
Ik zou zeggen, test voor de gein eens uit, of het water echt door blijft stromen als je de stroom afsluit.
Anne
Anne mrt 30 '07
ja heb ik ook gelijk gedaan maar het water stroomt gewoon ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki