Loading...
nl

ik heb jullie wat te vertellen!!!

Charlie
Charlie mrt 19 '07
Hierbij wil ik graag jullie op de hoogte brengen van hoe mijn leven er op dit moment uit ziet.
Voor sommigen is het denk ik even schrikken om te horen!!
Het is uit tussen mij en mijn (ex) partner!
Er zijn heel wat dingen voor gevallen waardoor we niet samen verder konden. Ik ben dus weg bij hem, geen huwelijk, geen relatie, geen vriendschap!!
Ik zal dus ook veel minder op het forum te vinden zijn. Ik heb zelf geen computer, dus is het een beetje lastig om snel te reageren. Ik had het zelf allemaal ook graag anders gezien, maar ja. Als je alles van te voren weet!!
Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen!!
Als er nog onduidelijkheid is over wat dan ook, vragen staat vrij. Kan dus niet gelijk reageren en hoop dat jullie ook in deze ontzettende klotetijd tijd, alsnog voor mij klaar staan.

in Licht en Liefde,

Charlie
Delen:
mause
mause mrt 19 '07
hoi charlie,

wat naar allemaal, net nu alles weer een beetje op regel kwam en je weer wat positiever in het leven begon te staan. hoe voel je je er onder? kun je het allemaal een beetje een plaatsje geven, ik kan me voorstellen dat dat vrij vroeg is nu. maar ik hoop dat je toch de positieve lijn waar je mee bezig was vast houdt.

heel veel sterkte.

liefs maureen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 20 '07
Uiteraard zijn wij er gewoon. Heel veel sterkte de komende tijd!
Acheliah
Acheliah mrt 20 '07
Charlie wat spijtig toch allemaal ik wens je zeker het allerbeste de komende tijd

Heel veel liefs Dieneke
LPChip
LPChip mrt 20 '07
Wel lullig, maar misschien dat het een geluk bij een ongeluk is dat je niet zwanger hebt kunnen worden, dan had het nog veel meer ellende met zich mee gebracht.

Heel veel succes meid!
Debiorah
Debiorah mrt 26 '07
Blijf in je eigen kracht meid! Je hebt al zoveel bereikt, laat je niet uit het veld slaan.
Ik wens je heel veel kracht en liefde!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki