Ik ben vandaag naar de angst tandarts geweest.
Ze gaan de onderkant opknappen en van boven een gebit oeps !! maarja het resultaat zal er wel mogen zijn.
Ik weet het maar zal toch over een hele hoge drempel moeten klimmen en mijn angst moeten zien te overwinnen maar ik hoop dat het mij gaat lukken ik hoop het.
Denk maar eens na wat er gebeurd als je dit niet doet... Op gegeven moment zou het kunnen gebeuren dat je elke dag pijn hebt waardoor elk stukje eten nog meer pijn zou doen dan de behandeling die jij straks zal ondergaan (als die uberhaupt al pijn doet).
Probeer het maar eens te fantaseren en je zal zien dat het allemaal best mee valt.
goed zo dinie je tanden zijn heel belangrijk
we moeten eten om in leven te blijven en we moeten wel eten met ons tanden
want het is niet leuk om je tanden verliezen
helemaal geen kunstgebit ik ben ook lang niet naar tandarts gegaan ik heb erg veel spijt
ik herrinner mij toen ik jong was mijn vader deed alles voor mij om mij naar de tandarts te brengen ik heb geen goeie contackt met mijn vader we zijn uit elkaar gegroeidt ik geef hem soms de schuld dat mijn leven verkeert is gegaan
maar 1 ding hou ik erg veel van ehm als vader
hij bracht mij altijd naar de tandarst altijd voor tijd en zoiets ben ik hem erg dankbaar voor ook al heb ik een beetje haat tegen hem
want zo hoort het als je een kind hebt nu pas besef ik dat je tanden belangrijk voor je is helemaal als je nog en kleuter tiener bent maar hoe ouder je wordt hoe meer je eigen gaat verwaarlozen
mar tog ook al ben je bang voor de tandarts of heb je een fobie je moet tog regelmatig naar tandarts gaan want je hebt alleen je zelf ermee