Loading...
nl

Heb geloof ik wel wat uit te leggen ;)

Ayasha
Ayasha mrt 6 '07
Hallo,

kga er geen al te lang verhaal van maken. Zit op school enz ;)
Een paar maanden geleden ben ik gestopt met het moderaten, NiMS weet inmiddels het hele verhaal op een paar details na die hij vanavond nog zal door krijgen. Voor jullie gaat het wat minder gedetailleerd zijn. Ik heb geen zin om het hele verhaal op een openbaar forum te gooien, zij die geinteresseerd zijn sturen desnoods maar een pb.

Zoals jullie weten is Incripted hier op het forum gekomen. De eerste woorden die hij tegen me zei kreeg ik een vaag 'bekend' gevoel bij hem en daar ben ik achteraan gegaan, letterlijk. NiMS wist hier al die tijd niets van en sorry voor de woorden die erover gevallen zijn NiMS maar ik heb al uitgelegd waarom het moest! :)

Incripted is voor mij een 'oude bekende', eentje die ik liever niet wilde terug zien en waarvan ik hoopte dat hij nog wel een klein beetje fatsoen in zijn lijf had om dat te respecteren maar dat had hij schijnbaar niet. 'Uit bezorgdheid'.

Zoals ik al zei kan ik niet echt in detail treden op een openbaar forum.
Maar ik ben nu dus weer volledig terug en ik weet wat ik moet weten. ;)

Ik hoop dat jullie dit begrijpen of tenminste proberen te begrijpen :)en nogmaals sorry.

Vriendelijke groetjes Kath
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '07
Betekend dit, dat je je moderator status weer terug wilt ;):D>
Ayasha
Ayasha mrt 6 '07
NiMS enkel als je er nodig hebt.
LPChip
LPChip mrt 6 '07
Welkom terug Kath :)Ik heb je toch wel een beetje gemist. :)
Ayasha
Ayasha mrt 6 '07
hehe LPChip, kvertel mensen zo vaak dat ze zich geen zorgen moeten maken om mij :p Dat ik weet wat ik doe en waarom, en dat ik uiteindelijk echt wel (al dan niet via omwegen) terecht kom waar ik moet zijn ;)Maar ze geloven me nooit :D

Ik kwam een maandje geleden oid geleidelijk aan weer hier omdat ik toch al genoeg had. ;)Maar nu zal ik waarschijnlijk dus ook het fotolezen hier op het forum weer opnemen. (in hoeverre mijn energie het toe laat wel te verstaan)
mause
mause mrt 6 '07
hoi kath.

ben blij dat je weer terug bent en ik hoop dat he nu wat rustiger voor je is. en dat je wel met rust gelaten wordt.
jo
jo mrt 6 '07
gelukkig ben je er weer!
ik hoop ook voor je dat het nu beter gaat.
Ayasha
Ayasha mrt 6 '07
Dat hoop ik ook jo en mause, een beetje rust is meer dan welkom. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '07
Er is altijd hulp nodig om het zooitje ongeregeld hier onder controle te houden ;). Zonder gekheid, als je wilt graag! Het groeit nog steeds, en alle hulp is welkom. Daarnaast heb je bewezen een goede moderator te zijn.
Ayasha
Ayasha mrt 6 '07
NiMS; In dat geval mag je me mijn moderatorschap terug geven ;)Of de merudimensjes daar zo blij mee gaan zijn :p
Wendy's
Wendy's mrt 6 '07
yeah (H)
Acheliah
Acheliah mrt 6 '07
Welkom Kath
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '07
Bij deze kath :). Geniet ervan.
Mimi*
Mimi* mrt 11 '07
Fijn dat je er weer bent Kath!
LPChip
LPChip mrt 12 '07
Woohoo :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki