Loading...
nl

ff mijn ei kwijt.

Tamara26
Tamara26 mrt 16 '07
Nou, daar ben je dan weer lekker mee!
Ik ga zo naar de dokter.
Voel me al wel een stuk beter. Mss heb ik de voedselvergiftiging overwonnen!
Alleen de uitslagen van t bloed waren niet goed. Veels te hoge leverfuncties, dus daar ga ik nu voor naar de dokter. Pfff...
Liefs,
Mimi*
Mimi* mrt 16 '07
Als het slijtage is kun je er niets aan doen. Behalve met de pijn leren leven. Maar leg je er niet bij neer blijf doorgaan waar je mee bezig bent ipv opgeven. Daar krijg je toch later spijt van! Ik wens je veel geluk!

Liefs,

Michelle
mause
mause mrt 16 '07
bah tamara het zit jou ook niet mee. laat ff weten hoe het is gegaan.

hoi michelle,

ze kunnen niet zeggen dat het slijtage is omdat ik daar nog te jong voor ben. en i9k probeer ook echt de dingen te doen die ik kan. maar moet je zeggen het valt niet mee allemaal. ik kan bijna niets en heb veel pijn elke keer. maar goed we hopen dat het weer beter zal gaan.
Mimi*
Mimi* mrt 17 '07
Hey Mause,

Mag ik vragen hoe jong je bent dan? Want bij mij werd dat op mn 8e vastgesteld. Nu is de ontsteking gestopt maar de slijtage is er. En ik ben nu 15!

Liefs,

Michelle
mause
mause mrt 18 '07
hoi michelle,

in augustus wordt ik 30. dan was jij ook inderdaad wel erg jong. hoe gat het nu verder dan met jou?
Mimi*
Mimi* mrt 18 '07
Hoe het nu verder met mij gaat? De moed zeker niet opgeven! En wat ik wil bereiken proberen waar te maken. De angst dat het terug komt blijft altijd. Zeker nu omdat ik nu meer kans heb om het terug te krijgen dan op bijv. mijn 20ste. Als ik het op mn 18e nog niet terug heb gekregen dan wordt ik officeel genezen verklaard! Kan niet wachten ;)

Liefs
mause
mause mrt 18 '07
dat zal mooi zijn. ik gun het je van harte, nog ff geduld dus. heel veel sterkte en vooral de dingen doen die je leuk vind.
Mimi*
Mimi* mrt 19 '07
Jij ook!
mause
mause mrt 19 '07
dank je.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki