sylli je zegt precies wat ik bedoelde je moet je onschuld bewijzen dus inplaats van dat de politiek,rechersche,inlichtingendienst ect,zegt van
je bent schuldig want we hebben bewijzen
zeggen ze nee alqaida zit erachter laat hun maar bewijzen dat ze niet schuldig zijn
mijn belangrijkste theorie qwa denkwijze is van het volgende idialogie
een mes snijdt aan 2 kanten
als er 2 mensen vechten zijn ze allebei fout
zelfs een moordenaar heeft recht op een advocaat
ok
we gaan nu nog verder
palestina / israel
je hoort altijd van ja terroristen ze blazen hun eigen op
ooh wat erg ja dat is erg maar nooit hebben ze het erover MAAR WAAROM blaast iemand zicht op toch niet zomaar nee want,
wie weet is de martelaar,zelfmoordcommando,terrorist of hoe zo iemand ook heet,misschien is zijn hele familie uitgemoord misschien hebben ze zijn familie voor zijn ogen vermoord,we moeten wel redelijk blijven
palestijnen blasen zichzelf wel op maar niemand kan ontkennen dat palestijnen worden onderdrukt en vrouwen en kinderen worden vermoord
joden komen met hun tank terwijl palestijnse kinderen alleen maar met stenen kunnen gooien tog worden deze kinderen die met een steen naar een tank gooien vermoord dat is niet eerlijk
toch blijven ze het hebben over weer palestijn die zich zelf opblaast ze vergeten echter wel dat niemand zomaar zijn zelf opoffert alleen aldiegen veel onrecht is gedaan
je ziet nooit een blanke zeg maar zichopblazen
trouwens wat is erger mensen die zichzelf opblazen omdat ze worden ondrukt en waarvan veel familieleden van diegene zijn vermoord of bv mensen die hun eigen kinderen verkrachten en zelfs vermoorden
iedereen weet dat de laatste tijd in ned maar vooral in amrika veel mensen zijn die hun kinderen sexueel misbruiken en daarna al hun kinderen vermoorden en hun vrouw
wat is erger Iedereen kan logisch nadenken
nog 1 ding wat is een terrorist
iemand die zijn land en huis beschermt
want stel voor dat een onbekende zomaar snacht in jouw huis waar al jouw eigendommen bezittingen hebt waar je slaapt als iemand zomaar jouw huis komt binnen vallen en ze maken heel je familei dood waarvan ze eerst nog je zusje vrouw of moeder gaan verkrachten als je dan je eigen ga zelfverdeigen ben je dan een terrorist of een vrijheidsstrijder
ben je een terrorist alleen omdat je een arabier zijn dus de politiek van huidige wil zeggen dat er geen blanke terroristen zijn
dus er zijn alleen maar arabieren die terroristen
zijn
welke kant gaan we op
ef nog terug naar mijn bron
naar mijn ware bedoeling van mijn verhaal
dus als bv alqaida hamas taliban moeten bewijzen dat ze onschuldig zijn dat ze alleen maar rustig willen leven in vrede met hun vrouw en kinderen
hoe kunnen ze bewijzen want amerika geeft openlijk toe in openbaar en in de media WE ONDERHANDELEN NIET MET TERRORISTEN WE GAAN NIET MET HUN OM TAFEL ZITTEN
fuck jullie allemaal klote regering
want hoe logisch ik het vindt is dat
we gewoon logisch moeten nadenken
dan komen tog op een feitelijk waarheid achter
het zijn tog de amerikanen nederlanders australiers engelsen die tog naar arabische landen gaan en niet andersom
arabieren gaan tog niet naar amerika
nee amerika gaat zelf naar arabie wie is dan een terrorist
wat osama heeft gezegd is alleen 1 ding heel logisch
hij zegt namelijk
KOM ONZE VROUWEN EN KINDEREN NIET DODEN
DOOD EN GIJ ZULT GEDOOD WORDEN
OOG OM OOG TAND OM TAND
osama zit niet achter 9 11 dat is duidelijk dus nu mijn grootste vraag aan mensen
Is osama een terrorist ja of nee
is osama een terrorist alleen omdat amerika dat zegt
of is osama een terrorist omdat hij zegt dat als jullie onschuldige vrouwen en kinderen verkrachten en vermoorden dat amerikanen ook gedood zullen worden Hoe kan osama bewijzen dat hij geen terrorist is kans is onmogelijk dat hij of taliban of hamas of iran ooit met elkaar gaan onderhandelen want als ze nooit met elkaar gaan praten lost nooit op
elk verdachte heeft advocaat nodig op qwatanomo bay heeft geen ene verdachte een advocaat ze worden mishandelt vernedert en onterecht vasgehouden waar is het rechtsysteem
hier bestaat geen rechtsysteem
mijn oplossing is eigenlijk het volgende en het eerlijkste
we moesten eigenlijk 4 mannen staatshoofden zeg maar
george bush osama saddam en poetin
deze 4 of doe maar president van israel maar bij
ze moeten gewoon in de boksring gaan vechten
man tegen man
eerlijk met scheidsrechter met blote handen
als ze mans zijn zouden ze dit doen
wie zal winnen met boksen denken jullie
osama bush peter balkeende poetin of president van israel
geloof mij nou maar dat zou het eerlijkste zijn
dus alles kort gezegd elk 2 vijanden zijn allebei fout en er moet van beide kanten gekeken worden niet alleen maar van 1 kant
niet zeggen van oh een arabier heeft weer zichzelf opgeblazen maar waarom
er kan beter aandacht worden gegeven aan mensen die hun kinderen verkrachten en vermoorden
maar helaas het wet van de sterkste wint
vriendjes politiek
maar mensen moeten niet vergeten dat GOD de almachtige is geen ene supermacht kan tegen god op
laatste oorlog op aarde zal alles en iedereen vernietigen
ze hadden tog praatjes van we gaan iran aanvallen
lulkoek
iran heft 11 mariniers gevangen genomen laat engeland en amerika wat doen
als ze iran aanvallen wordt het 3 de wereld oorlog
vergis je niet in iran
als het om bewijzen gaat is 1 ding feitelijk de enigste reden dat amerika het as van het kwaad zogenaamd oorlog verklaart
moslim is het snelst groeinde geloof op aarde
dat zijn feiten en nu wil amerika knoeien met dat bewijs
daarmee gaan we nog sneller naar het einde van de wereld alles raakt op is ook een natuurlijke feit
er moet tog iets bewezen worden zei je tog nims
ok
ik zeg alleen maar paar feitelijke belangrijste waarheden op deze planeet
ozonlaag verdrag van kyoto
olievooraden raakt ook op
bomen worden gekapt meer dieren dreigen uit te sterven steeds minder dieren leven in het wild
steeds meer orkanen aarbevingen gebeuren
noordpool smelt
steeds meer mensen bewonen deze aarde over hoeveel jaar is alles op denken jullie
over 50 jaar is de mensheod op deze aarde zeker verdubbelt
mensen worden ouder plus oorlogen het wordt steeds gevaarlijker
iraq en afghanistaan hebben al geleden
wlke land is het volgende in oorlog
ik wil dat er mensen zijn die een andere onderwerp gaan beginnen over rijken
babylon persie otomaanse rijk
mongoolse rijk romijnse rijk krijsvaarders Toetanchamon dat soort onderwerpen maar eerst wil ik liever dat er mensen gaan reageren over het hele verhaal over osama wanneer is iemand een terrorist
en wanneer niet en dat osama en taliban nooit kunnen bewijzen dat ze niet schuldig zijn hoe kunnen ze dat bewijzen ze kunnen tog niet bewijzen dat ze niks ermee te maken hebben helemaal niet als amerikanen nooit met hun gaan praten laat staan onderhandelen
er is ook nog een robin hood die voor de rijken steelt en aan de armen geeft
maar het gaat om arabieren palestina terroristen er zijn heus wel ook amerikaanse blanke terroristen ok ik ben nu wel duidelijk geweest ik hoop op interessante discusies en verhalen
bedankt dat ik mijn hele verhaal kwijt kon was best wel lang ik heb erge honger
armoede spelt ook een rol voor arabieren
honger onderdrukking vernedring
ok peace in the middle east
not only GOD BLESS AMERIKA
BUT GOD BLESS THE WHOLE WIDE WORLD WORLDWIDE
zo kan je al zien dat amerika alleen maar amerika zegent egoisten zijn ze HYPOCRIET PARASIET
HEBZUCHTIG BEZETEN
ok worldpeace