Loading...
nl

eerste thema avond Uittredingen

Wendy's
Wendy's aug 1 '07
Ik ga altijd vanzelf terug, als het tijd is om terug te gaan.. dat voel ik dan..

maar geen idee ofdat na vijf minuten is of na een half uur.. of een minuut.
Thomas A
Thomas A aug 1 '07
ja er is een gevaar bij uittreden, namelijk dat tijdens een uittreding een andere geest bezit van ons (lichaam) neemt.
Wendy's
Wendy's aug 1 '07
Jah.. daar heb ik welleens van gehoord.

Ik weet niet of ik dat een keertje meegemaakt heb, maar leek er wel op. Ik wist toen dat er meerdere in mijn kamer waren, want ik hoorde ze praten tegen elkaar.. en het klonk niet menselijk. Toen wilde ik terug me lichaam in.. en dat ging heeeel erg moeizaam! net alsof ik er niet in paste. Normaal gaat het heel gemakkelijk, deze keer niet!! Ik probeerde wit licht uit te stralen (geen idee waarom ik dat deed, maar daar moest ik ineens aan denken). Na een tijdje lukte het me wel om terug in mijn lichaam te komen.. maar toen kon ik een tijdje niet bewegen of praten omdat mijn lichaam nog in die soort verlamming was, en de stemmen hoorde ik toen nog steeds. normaal als ik terug ga kan ik gelijk weer bewegen en praten enzo..

Ik vraag ook altijd begeleiding met uittredingen, voor de veiligheid.. soms voel/hoor of zie ik dat ze bij me zijn, en andere keren merk ik er niks van..
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 1 '07
Goed te weten. Er zou een disclaimer op de paranormale gaven moeten worden gedrukt ;)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki