Loading...
nl

mijn verhaal help me

leitje
leitje dec 7 '06
als je er op klikt worden ze grooter toch
LPChip
LPChip dec 7 '06
Oh, nu doen ze het wel. Daar straks kreeg ik 2 kruisjes. Neem mij niet kwalijk dan. :)

Wordt er zoveel bij jullie gerookt of ligt dat aan mij?

Ik zie die bolletjes ook, en het lijkt mij meer alsof daar een plek zit die gladder is dan de rest waardoor de flits hem ietsjes verlicht.
leitje
leitje dec 7 '06
hoi hoier wordt hier dus niet gerookt helemal niet
mijn dochter kan daar niet tegen
misschein iets met de flist of zo kan natuurlijk wel maar rook zeer zekker niet
bedankt voor de reactie
Tamara26
Tamara26 dec 7 '06
Jeetje!

Bij de eerste foto zie ik 1 kleine lichte bol.
Daaroverheen een wat donkerdere grotere bol.
En rechts naast zijn hoofd zit er ook 1.

De tweede is apart.
Rook zou niet kunnen, dat ziet er anders uit. Hoe raar dat ook klinkt.
Heel vaag.....

Zie er verder niets in, geen gedaantes of iets.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Ik zie precies wat je bedoeld. Ook de bol zie ik. Het wordt wel zichtbaar met de flits, maar wat het is weet ik niet. Ik sluit een entiteit niet uit! Waarom het er is, dat zou je mss eens aan je zoon moeten vragen. Misschien dat ie er wel mee speelt, of mss zelf wel veroorzaakt?
hestia
hestia dec 28 '06
hoi leitje,mij reactie komt mischien wel wat laat,
maar ik denk net als de rest dat ze er zijn in je huis omdat ze daar gewoond hebben en niet echt duidelijk besefen wat er met hun gebeurt is,
ontwetendheid en angst is wat ze nu hebben,
als je probeert contact met ze te maken denk ik dat het goed is als je er voor zorgt dat je zelf zo rustig mogelijk bent en mischien je eign in het witte licht visualiseert,
probeer met ze te praten,en hun uit te leggen dat ze hier niet horen dat ze overleden zijn en dat er een mooie plek voor ze is waar ze op hun wachten!!
ik begrijp dat jekinderen angstig zijn en dat je je zelf ook er niet prettig bij voelt,
ik wens je heel veel liefde kracht enlicht toe,
en zal een kaarsje voor jullie en de 2 kindertjes branden!!
hestia
hestia dec 30 '06
hoi leitje sorry hadt de foto's nog niet gezien,
zag ze net voor het eerst,
ik krijg een behoorlijke hoofdpijn als ik naar de foto's kijk!
heb de foto's even goed bekeken en ik zie in 1 foto duidleijk een meisje,het lijkt me een kind met een nonnekapje,
heb het geprobeerd duidelijk te maken


weet je wat je kan proberen,alle deuren los en dan sali branden,
dan ga je van boven naar beneden lopen met de brandende sali en je zegt gewoon normaal of in je gedachten;
ga weg uit dit huis!!jullie horen hier niet en ik heb jullie niet geroepen of uit genodigd!!!
laat ons met rust de deur staat los GA!!!!!
en dat blijf je herhalen tot dat je alle vertrekken in je huis hebt gedaan,je begint bij de slaapkamers en dan op volgorde richtig de voordeur,zo begeleid je ze naar buiten!
je kan samen met de sali ook een wierrook erbij branden!
je moet goed door alle vertekken lopen ook de hoeken!!
ik heb je niet meer op het forum gezien en ben benieuwd hoe het gaat?
probeer dit een keer meis en herhaal het een paar dagen achter elkaar!
veel sterkte en ik brand een kaarsje voor jou en je gezin en ook de kinderen die niet thuis horen in jullie huis hoop dat ze de weg naar het licht vinden!!
liefs,
Wendy's
Wendy's dec 30 '06
Op de tweede foto lijkt het net op rook jah, ik heb ook een keer zo'n foto perongeluk gemaakt. En er was helemaal geen rook in de kamer. Maar die heb ik niet meer!!

Ik weet niet wat het is, misschien ligt het ook aan de flits? Maar dat lijkt me sterk.
hestia
hestia dec 30 '06
denk niet dat het rook is hoor en volgens mij krijg je rook er niet zooooo dik op denk ik,
liefs,
jo
jo dec 30 '06
op de eerste foto zie ik ook een meisje links boven zijn hoofd..
zo zie ik haar
blond haar en een pony en een strakke boblijn
tot iets onder haar oren een jurkje met bloementjes
De tweede foto:
vind ik op een grap lijken met een lachend gezicht met rare ogen! zo van: zie jij wat ik kan doen?! leuk he!
dit idee krijg ik erbij. ik denk ook niet dat je er bang voor moet zijn. ik heb geen kwaad idee bij dit meisje. misschien kwam ze om te helpen...
NiN
NiN okt 16 '08
Toch jammer dat dit soort verhalen dan ineens stopt...

Ben van nature erg belangstellend tongue
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki