Loading...
nl

Iemand in huis genomen

Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Thomas denk je dat hier ook mijn onzekerheid vandaan komt ik geef zo antwoord wat ik er van denk.

Kus
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
"Ben zelf de verandering die je in de wereld wilt zien"

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 8 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
"Ben zelf de verandering die je in de wereld wilt zien"

Liefs
Hey dat is mijn handtekening ;).
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Hoi NiMS
:oHad ik niet eens gezien hahahaa :)Ik vond de spreuk wel bij mij passen :p sorry

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Thomas
Ik denk dat mijn onzekerheid hier mee te maken heeft. Het gevoel anderen pijn te doen ik heb de brief gestuurd naar mijn voogdes kijken hoe zij reageerd. Tamara26 Mijn gezinshulp vond dat ik heel goed naar je moest luisteren ook de andere vond ze hele goede raad geven. ;)

Kus En Iedereen Bedankt :)
LPChip
LPChip feb 8 '07
Graag gedaan Dinie :)
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
:(Op het stuk van Thomas kreeg ik het volgende bericht.

Hallo Dieneke

Goed om te lezen dat je actief hulp voor je zelf wil zoeken. De kern van de brief die je mee hebt gestuurd klopt helemaal. Ik denk dat Thomas de spijker op de kop slaat door te schrijven dat je moet gaan werken aan het helen van je eigen psyche. Met eerlijkheid bedoel ik ook eerlijkheid naar jezelf. Door jezelf ondergeschikt te maken aan de zorgen van anderen en je te laten leiden door anderen doe je jezelf te kort en ben je dus oneerlijk tegen jezelf. Daardoor kun je ook niet meer goede overwegingen maken voor jezelf en je kinderen. En kun je ook niet altijd eerlijk zijn, omdat je van jezelf vervreemd bent. Ik denk dat het inderdaad een goed idee is als je naar je huis arts gaat om een verwijzing aan te vragen. Je zou bijvoorbeeld ook aan een dagbehandeling kunnen denken. Je huisarts kan je daarover wel adviseren. Dit betekent overigens niet dat dit van invloed zal zijn op het toekomst perspectief van de kinderen, onze lijn blijft hetzelfde dat de kinderen, behoudens Esmée niet meer thuis zullen komen wonen. Wel zal dit van invloed zijn op de manier waarop je met de kinderen omgaat en mogelijk dus ook op de bezoekregeling.

Sucses ermee, Groet Mijn voogd

Dus zoals jullie lezen het maakt niks meer uit volgens haar. Dit bedoel ik nou je krijgt gewoon geen kansen meer. Wat moet ik hier nu mee hoe moet ik hier nu mee omgaan. :(:(

Liefs Dinie
Tamara26
Tamara26 feb 8 '07
Jeetje...
Kun je niet gewoon een keer recht voor de raap vragen WAAROM je geen kansen meer krijgt als je je levenswijze en jezelf ECHT veranderd?
Of weet je dat eigenlijk al?
Zo ja, dan ben ik daar wel benieuwd naar...

Ben gevleid dat je gezinshulp dat gezegd heeft :o
Ik heb ook maar wijsheid door levenservaring :o
Maar het kan een ander misschien wel helpen...

Liefs,
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Kansen genoeg gehad denk ik ik weet het ook niet duidelijker als zo wordt ze niet ze zegt dat de kinderen al twee keer uit huis geplaatst zijn en dat dat schadelijk is voor hun hou langer bij hun moeder weg hoe slechter het is dan moeten ze straks weer uit hun vertrouwde omgeving gehaald worden en dat wil ze de kinderen niet aan doen.

XXX Dinie
Thomas A
Thomas A feb 8 '07
Nou Dieneke, ik weet het niet hoor. Volgens mij moet het toch zo zijn dat als jij anders in het leven komt te staan en veilige omstandigheden weet te scheppen, dat men dan toch anders naar de situatie met jouw kids zal moeten gaan kijken. Ik weet niet hoe dit bij wet geregeld is. De keuze of uit huis geplaatste kinderen weer thuis kunnen komen bij hun ouders moet ergens geregeld zijn. Dit ligt nooit in handen van een enkele persoon of instantie. Maar van deze regelgeving weet ik niets. Hiervoor zijn instanties die alle informatie hebben en natuurlijk zijn er belangenverenigingen te vinden (op internet). Deze laatste ging ik eens benaderen als ik jouw was.

Bewaar alle correspondentie goed.

Thomas
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Thomas

Misschien ben ik te positief ingesteld maar als ik mijn leven op orde kan krijgen kan niemand mij tegen houden mij mijn kinderen terug te geven. ;)Ik ga er gewoon voor meer kan ik nu niet doen. Wat vond jezelf van de brief van de voogd vindt je dat ik haar nog kan vertrouwen of niet. Wat zegd jouw gevoel. :)

Heel Veel Liefs Dieneke
Thomas A
Thomas A feb 8 '07
Voor mijn gevoel klopt zij wel, alleen heb ik het idee dat ze graag nu de komende tijd iets van jou wil zien. Dat kun je e.e.a. gemakkelijk bevorden haar te laten zien dat je aan de slag bent gegaan. Beter gezegd eigenlijk zij wil resultaten zien. Eigenlijk vindt je het verdere antwoorden ook in de dingen die ik je de afgelopen tijd schreef. Ondertussen zoek eens via een belangen vereniging uit of het uberhaubt wel kan; kinderen afnemen en dan ook voorgoed. Ik kan mij niet voorstellen dat zoiets bestaat, anderzijds zie ik dat bij jou ook niet gebeuren.

Ga gewoon je pad en probeer eens Mensen aan te raken waar JIJ wat aan hebt in plaats van een nieuw "project". Ga eens voor jezelf.

weet je Dieneke, velen hier en ook ik geloven sowieso toch in jou en dat het goed gaat lopen.

Thomas

liefs

Thomas
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Bedankt ja mijn gevoel zegt ook dat het goed komt en tuurlijk wil ik me bewijzen ik voel dat 2007 een heel krachtig jaar wordt en zeker een jaar om me te bewijzen. En logisch dat ze er zo over denkt ik heb haar mede door mijnn ex wel vaker teleurgesteld en dat zal nu niet gebeuren. :p Ik ga mijzelf BEWIJZEN ;)en dat gevoel is heel sterk en het voelt goed. Thnx iedereen die me geholpen heeft.

XXX Liefs Dinie
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '07
Goedzo Dinie! Wees zelf de verandering die je in de wereld wilt zien ;).
Acheliah
Acheliah feb 9 '07
Thomas
Ik heb jouw brief en die van de voogd bij de advocaat afgegeven. ;)Hoop dat ik het goed gedaan heb en dat ze er iets mee kunnen. Maar dat denk ik wel misschien krijgt ze een berisping omdat ze nu al weet te vertellen dat ze niet terug mogen komen ik weet niet wacht het wel af.

Liefs Dinie
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '07
Succes! Ik ben benieuwd of ze iets voor je kunnen doen.
Acheliah
Acheliah feb 11 '07
;)Klopt je eigen hart ook voor een ander of aléén maar voor jezelf ;)

Willem Lommert
Acheliah
Acheliah feb 14 '07
Thomas

Ik heb je een privé bericht gestuurd heb je die ontvangen

Liefs Dieneke
Thomas A
Thomas A feb 14 '07
nee dus;

thomandreas@gmail.com

probeer nog eens?
Acheliah
Acheliah feb 14 '07
Ik bedoelde hier op het forum want dat schijnt ook niet te lukken
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki