Loading...
nl

vreemde gewaarwording.

mause
mause feb 2 '07
hoi allemaal.

ik heb laatst wat meegemaakt wat ik nog niet kende van mezelf.

ik zou ff kort de voorgeschiedenis vertellen. ik zit wel is op een site op internet waar ik kaarten speel. op die site kom ik in kontakt met een vrouw, die wat problemen blijkt te hebben op deze site. om het kort te maken. via haar probleem kom ik in kontakt met een man, uit belgie. we komen aan de praat en wisselen msn gegevens uit. we hebben meteen gekletst via msn. hij vertelde me dat hij steeds problemen aantrok, of laat ik het anders zeggen mensen met problemen. net of hij daar een gevoel voor had. ik vraag hem dus of hij niet heldervoelend is. dit wist hij niet. naar een heel gesprek, begint hij mijn karakter te beschrijven en dit klopte ook precies. toen vroeg hij mij om dat ook is bij hem te doen en ook ik zat goed. we raken verder aan de praat en langzaam aan komt eruit dat ook hij de nodige problemen heeft. vooral problemen met het overlijden van zijn peettante( meter of doopmoeder).

nu komt het rare. ik ben met hem aan het kletsen en ik voel in 1x een aanwezigheid hier, van een vrouw. ze verteld me dat ik tegen hem moet zeggen, dat hij geen schuldgevoel moet hebben. dit vertel ik hem dus. en ik sla de spijker of zijn kop. ook verteld ze me dat ze hoe dan ook wel was overleden en dat hij het niet had kunnen voorkomen. nu blijkt hij voor het overlijden van zijn peettante een droom te hebben gehad, dat ze zal stikken in eten. dit heeft hij aan zijn moeder verteld, maar die had zoiets van, ach dat zal wel meevallen. nu is die vrouw dus gestikt in haar eten en daar voelde hij zich dus schuldig om.
hij vroeg mij hoe ik het wist van dat schuldgevoel, ik heb gezegt dat ik dat dus niet wist, maar dat me dat verteld werd. ik voelde echt dat die vrouw bij me was en dat ik hem dingen moest doorgeven.

ik weet dat toeval niet bestaat, dus daar geloof ik ook niet in. maar vond het wel een rare gewaarwording, dat ik hem leer kennen en dat ik dan ook nog dingen doorkrijg, van iemand die ik niet ken of heb gekent. maar wat op dat moment, wel erg belangrijk was voor hem om te horen.

ik heb sinds dien regelmatig, kontakt met hem en hij verteld over dingen die hij meegemaakt heeft.

ook vroeg hij of ik in kontakt kon komen met een overleden petekindje van zijn vrouw. ik zei hem dat ik dat niet kon, omdat ik niet weet hoe dat moet. wat er met die vrouw was gebeurt, was nieuw voor mij. sinds dat hij me gevraagd heeft over dat kindje, zie ik voordat ik in slaap val een meisje voor me en kan ik haar ook beschrijven, nu spreek ik hem gister weer. en vraag naar dat meisje. ik beschrijf haar en hij roept zijn vrouw erbij. nu lijkt het erop dat het meisje dat ik zie voordat ik in slaap val. dat overleden petekindje van zijn vrouw is.

vraag me af waarom, dit gebeurt?
en wat ik er verder mee moet. het meisje zegt verder niets, maar maakt een ontzettende gelukkige en vrolijke indruk. dit heb ik hun ook verteld.en dit deed ze erg goed.

ook vroeg hij mij of ik een beschrijving kon geven van een vriend van hem, deze zat bij hem. en ook dat klopte goed.

op een gegeven moment ben ik met zijn vrouw aan het praten en krijg ik een beeld voor me van een jonge jongen. ik beschrijf hem, maar ze wist zo niet wie het was. toen ik nog even doorging. werd het haar duidelijk dat het een jongen was die bij haar in de klas had gezeten en was verongelukt.

wat moet ik met deze dingen? en waarom komen ze nu en als ik met hun in gesprek ben?

het is toch nog een behoorlijk verhaal geworden en ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen worden. kan zijn dat ik het wat rommelig heb opgeschreven.
dit is wat mij de laatste weken is gebeurt.

liefs maureen
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 2 '07
Hoi Maureen. Mooi verhaal. Dit zijn van die gebeurtenissen die je heel duidelijk maken dat er dingen zijn die jij kunt. Het is een gave en je weet dat het klopt. Waarvoor je die gave hebt? Je laat die man en zijn vrouw iets afsluiten. Ze kunnen verder zonder de blokkades die ze in hun leven hadden. Dit is iets waar je heel blij mee mag zijn. Het is een gave. Bedankt voor het delen.
mause
mause feb 2 '07
het voelde ook echt heel goed en ik ben blij dat ik ze heb kunnen helpen. ik hoop dat het voor hun nu beter te aanvaarden is.

en ben blij met dit forum, zodat ik deze dingen kan delen met jullie. zonder dat je gek wordt aangekeken.

liefs maureen.
Mirreke
Mirreke feb 2 '07
Hoi Maureen!

Ik vind het geweldig om zoiets te lezen! Wat mooi toch, dat je voor deze mensen iets kunt doen. Je bent bevoorrecht!

Wie weet wie je nog meer zo kunt helpen in de toekomst....
Ik hou me dan in ieder geval aanbevolen!

Liefs Mirreke
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Zie je nu wel dat alles voor bestemd is anders zou je deze man niet ontmoeten

Dikke Kus Dieneke
Wendy's
Wendy's feb 2 '07
Mooi verhaal mause!!!
Mimi*
Mimi* feb 2 '07
Erg mooi om te lezen! Die mensen zullen zich nu denk ik een stuk beter voelen!
mause
mause feb 2 '07
ik hoop het. ik ben alleen maar het middel geweest. ze moeten zelf kijken wat ze er mee kunnen. ik heb ze nadien nog wel gesproken ennze waren wel wat opgelucht. dus dat is dan wel weer mooi om te horen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki