Hallo
Ik heb altijd geleefd naar anderen omdat ik het vaak zelf niet kon. Thuis deed ik nooit iets goed en dat heeft heel veel invloed gehad op mijn leven. Zolang ik mijn zelfvertrouwen niet terug heb blijf ik in die cirkel zitten van verkeerde keuze's, verkeerde mannen enz, En het is nu mijn taak om daar een stop onder te zetten. Niet andere zijn belangrijk maar ikzelf ik maak keuze's omdat ze in mijn ogen goed zijn en niet andere mensen. En dat besef zal ik meenemen in mijn strijd om mijn leven weer op de rails te krijgen. Ik ga hulp zoeken om te worden die ik ben een mooie (ahum) meid met een hele mooie innerlijk. Ik moet mijn keuze's niet meer laten afhangen van anderen maar meer vertrouwen hebben in mijzelf. Misschien heb ik nog een lange weg te gaan maar het begin is er. En wat mijn huishouden betreft ik zeg vaak dat het een chaos is en dat ik het niet zo goed kan ik weet zeker dat ik het wel kan nu niet omdat de chaos te groot is maar straks kan ik het zeker weten en maatschappelijkwerk gaat mij helpen mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen. Mijn ex riep altijd dat ik een waardeloze hoer was en dat ik geen moeder maar een loeder was ik zal bewijzen dat ik dat zeker niet ben. Ik zal zeker op zoek gaan naar mijn zelfvertrouwen zodat ik beter voor mijzelf en mijn kinderen op kan komen. Dat is nu mijn levensles die ik gevonden heb, ik moet gewoon leren en durven nee zeggen. Ik hoop dat het mij gaat lukken maar ik weet met behulp van maatschappelijkwerk en een psycholoog dat ik er wel kom.
Een Hele Dikke Kus Love You Dinie