Hallo allemaal,
Ik heb laatst iets meegemaakt en sinds ik dat heb meegemaakt denk ik er vaak aan terug.
Elke ochtend vroeg sta ik dezelfde tijd op en ga ik dezelfde tijd weg naar mijn werk ook rij ik altijd dezelfde route.
Een tijdje geleden was het dus ook zo dag. Ik wilde wegaan met mijn fiets maar moest mijn fietslamp aan doen want het was donker dus ik klik hem aan. Wat gebeurt er nou hij zakt helemaal omlaag en gaat dus hangen omdat de schroefjes moeten worden aangedraaid. Dus ik die fietslamp maken dat kost me dus wat extra minuten van mijn tijd. Eindelijk klaar vertek ik met mijn fiets rij de straat uit toen ik een paar minuten geleden bezig was met mijn fiets hoorde ik al sirenes maar schonk er geen aandacht aan. Ik fiets dezelfde route als elke ochtend en tot mijn verbazing zie ik iemand op het fietspad liggen gewond met een ambulance erbij die gene is dus net aangereden. Toen kwam er echt zo gedachten in mij van dat had ik kunnen zijn als ik niet zo plotseling mijn fiets moest maken want tenslotte rij ik daar altijd elke dag op dezelfde tijd.
Maar het had zo moeten zijn dat ik wat later zou vertekken van huis.
Hebben jullie ook wel is zulke ervaringen meegemaakt??
Groetjess aNNe