Loading...
nl

Het had zo moeten zijn...

Anne
Anne feb 1 '07
Hallo allemaal,

Ik heb laatst iets meegemaakt en sinds ik dat heb meegemaakt denk ik er vaak aan terug.

Elke ochtend vroeg sta ik dezelfde tijd op en ga ik dezelfde tijd weg naar mijn werk ook rij ik altijd dezelfde route.
Een tijdje geleden was het dus ook zo dag. Ik wilde wegaan met mijn fiets maar moest mijn fietslamp aan doen want het was donker dus ik klik hem aan. Wat gebeurt er nou hij zakt helemaal omlaag en gaat dus hangen omdat de schroefjes moeten worden aangedraaid. Dus ik die fietslamp maken dat kost me dus wat extra minuten van mijn tijd. Eindelijk klaar vertek ik met mijn fiets rij de straat uit toen ik een paar minuten geleden bezig was met mijn fiets hoorde ik al sirenes maar schonk er geen aandacht aan. Ik fiets dezelfde route als elke ochtend en tot mijn verbazing zie ik iemand op het fietspad liggen gewond met een ambulance erbij die gene is dus net aangereden. Toen kwam er echt zo gedachten in mij van dat had ik kunnen zijn als ik niet zo plotseling mijn fiets moest maken want tenslotte rij ik daar altijd elke dag op dezelfde tijd.
Maar het had zo moeten zijn dat ik wat later zou vertekken van huis.

Hebben jullie ook wel is zulke ervaringen meegemaakt??

Groetjess aNNe
Delen:
Charlie
Charlie feb 1 '07
Ik zeg altijd maar: Niets is toeval.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '07
Je hebt je engeltjes toch wel even bedankt he ;).
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Ik denk idd dat alles voor bestemt is ook mijn ellende maar dat zal wel een les zijn waar ik keihard aan moet werken.

Kus Dieneke
Anne
Anne feb 1 '07
Dieneke
Ik heb ook veel ellende meegemaakt in mijn leven..maar ik heb geleerd dat je het moet overwinnen daardoor voel je je sterker dan tevoor..opgeven is de makkelijkste weg maar kies altijd voor het moeilijkste daar heb je wat aan daar leer je van.
Sterkte
XxX aNNe
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Thnx Meis en opgeven ligt niet in mijn aard alleen ben ik geen kei in het maken van je juiste beslissingen iedereen geeft mij goede raad maar ik ga liever zelf op mijn platte bek en dat is zo jammer maar dat zal wel komen omdat ik geen vertrouwen meer heb in de mensen om me heen mensen praten graag over andere en oordelen heel snel. Maar goed blij dat jouw niks is overkomen hoewel het lullig is van die andere persoon want dit gun je niemand.

Dikke Kus Dieneke
mause
mause feb 1 '07
ben het met charlie eens. zeg ook altijd toeval bestaat niet en alles heeft een rden. vaak iets waar wij op zo'n moment geen vinger op kunnen leggen, maar achteraf. kunnen we het plaatsen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki