Loading...
nl

Het gaat niet goed met mij

Acheliah
Acheliah jan 31 '07
Hallo Lieverds

Het gaat niet goed met mij ik denk dat ik overspannen of iets ergers aan het worden ben. Ik kan gewoon niet meer. Heb het gevoel dat mijn kop uit elkaar klapt. Ik dreig het laatste wat ik nog heb kwijt te raken en heb het gevoel in te storten ik weet dat dat ook gebeurd als ik haar kwijt raak. Ik denk de laatste tijd ook vaal meid stap gewoon uit dit k*t leven maar ik heb geen lef ligt ook niet in mijn aard. Ik wil blijven vechten maar heb geen kracht meer en geen doel en nu kunnen jullie wel zeggen geen doel nee want als het aan de instanties liggen komen ze niet meer terug alleen de3 raad van kinderbescherming kan mij helpen ze terug te krijgen maar de tijd dringt en is er nog niet rijp voor denk. Ik ga kapot van binnen en weet niet wat ik moet doen. Het enigste wat jullie kunnen doen vergeet me.

Kus en Liefs Dieneke
Delen:
Thomas A
Thomas A jan 31 '07
Hoe is jouw laatste gesprek geweest lieve Dieneke en wat dreig jij nu kwijt te raken.

SCHRIJF HET ONS

liefs

Thomas
Thomas A
Thomas A jan 31 '07
pb mag ook

thomandreas@gmail.com
Acheliah
Acheliah jan 31 '07
Ik heb een gesprek gehad met mijn voogd. Ze denkt dat ik weet waar mijn dochter is, als ze niet snel contact opneemt ziet het er voor haar heel slecht uit. Maar dat is het toch al wel. Ze huild steeds omdat ze niet zonder mij kan en ik niet zonder haar. Hun buro AJL heeft al besloten dat mijn kinderen nooit meer terug mogen. Alleen de raad kan dat terug draaien maar ik zie geen licht puntje meer. Ik heb hoofdpijn, gevoel elk moment in elkaar te zakken weet het gewoon niet meer.Ik wil wel vechten maar zoals het nu gaat gaat het niet lekker mijn dochter moet hoe dan ook naar een internaat.

Kus Dieneke
LPChip
LPChip jan 31 '07
Staat AJL voor: ambulante jeugdhulpverlening leusden?

Als dat zo is, kun je misschien hier je voordeel mee doen: Rapport van de Ombudsman
Acheliah
Acheliah jan 31 '07
niet leusden maar gouda en of tilburg maar bedankt zal eens kijken
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Het gaat al iets beter met mij af en toe heb ik gewoon ff een uitval. Sorry Ik doe mijn best om positief te blijven denken maar het is niet makkelijk. Soms hoop ik wel eens dat er iemand naar mij toekomt en zegt Dien ik kan verder kijken dan mijn neus lang is en dan tegen me zegt de kinderen komen terug niet nu maar ik noem maar ff iets over een jaar. Die eerlijk is en mij net dat ene licht puntje geeft. Ik weet dat het ook een beetje mijn eigen schuld is want mijn huishouding is één grote chaos maar dat is het in mijn hoofd ook kan niet zo nu ff niet zo goed meer slecht en goed onderscheiden. En ja ik had al veel eerder hulp moeten aanvaarden maar tegen mij is verteld dat het heel zwaar zou worden en dat ik het boek beter gesloten kon houden had ik maar niet geluisterd want dan had ik nou nog mijn kinderen gehad. Maarja dat is achteraf gepraat. Ik ga nu hulp zoeken en maar hopen dat het helpt.

Kus Dieneke
Thomas A
Thomas A feb 1 '07
ik kan wel naar je toekomen en zeggen dat de kinderen op dag een weer naar je toekomen, want ik kan verder kijken dan mijn neus lang is..........

Als jij een veilige basis kunt scheppen die ook nog een beetje degelijk is, dan zal dan namelijk gebeuren.
Dat betekent dat jij je levenshouding een beetje zult moeten gaan wijzigen. Energie vretende gasten uit je leven. Opstaan in je eigen leven. Je huis op leuken met de middelen die je hebt en een beetje aan kant maken. Met hulp van maatsch.werk, voogd, advocaat de trein in gang zetten naar intensief contact met je kinderen en verloop van jou aanpak. Open zijn over wat belangrijk voor je is naar de kids, die dingen........

Mijd mensen die jou geen goed doen en denk wat meer aan jezelf....in liefde

Je bent gewoon een prima mens Dieneke

liefs

Thomas
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Ik weet dat ik aan mijzelf moet denken zoals het nu gaat sloopt me alleen maar. Ik wil rust in mijn leven en naar de tijd dat het was nadat ad net weg was toen was ik op de goeie weg dat weet ik.

Kus Dieneke
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Weet je ik moet mijn zelfvertrouwen weer opveizelen en er gewoon voor gaan en meer aan mijzelf denken. Mijn kinderen zijn door deze k*t situatie ook niet gelukkig maar dood ongelukkig en dat verdien ik niet en zeker mijn kinderen niet. Thomas geef je ook lezingen aan huis of thuis en is het ver bij mij vandaan en kost het wat want ik heb iemand nodig die ik 100% kan vertrouwen en ik vertrouw niemand meer.
Stuur me maar een pb alvast thnx.

Dikke Kus Dieneke
Thomas A
Thomas A feb 1 '07
Dieneke ik woon dus erg ver bij jouw vandaan. Maar een andere mogelijkheid is dat hetgeen je wilt delen punt voor punt uiteen zet in een verhaal. hierbij geef ik je wat tips.

Schrijf het in Word.

Begin gewoon met het eerste wat er in je opkomt.

let niet op je woorden of hoe het eventueel over zou kunnen komen. Oordeel dus zelf niet over je schrijven.

laat een spatie af en toe tussen de verschillende stukken.

laat niets weg, schrijf wat je voelt kwijt te moeten.

Neem er de tijd voor en loop tussendoor regelmatig er even bij weg. Doe het bijvoorbeeld in 1 of 2 dagen.

Maak het zo compleet mogelijk, de lengte of zwaarte doet mij er niet toe.

Schaam je nergens voor en voel je vrij alles woorden te geven wat je woorden wilt geven.

Stuur het vanuit verzenden in Word aan thomandreas@gmail.com
Ik zal in houdelijk op je schrijven ingaan; blok voor blok en het beantwoord terug zenden. Hierbinnen zal ik je helderheid geven en binnen een paar dagen na ontvangst reageren.

Iets anders tussendoor, als je wilt lees ik je foto nog een keertje, maar zie dan het liefst een zeer recente foto van je.

lieve groetjes

Thomas
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Doe mijn best Thomas maar er zijn dingen waar ik nu een antwoord op moet hebben en die ik nu niet kan laten wachten en niet op de pc kan vertellen.

Ik heb je raad nodig en snel
Kus Dieneke
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Maar dat andere idee is goed van je
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Hallo Raymond en andere die dit lezen.

Misschien kunnen andere mij ook raad geven.

Mijn dochter is weggelopen en wil niet naar een internaat. Het Doet mij heel veel pijn want 5 kinderen verliezen is zwaar maar mijn dochter verliezen is nog zwaarder want we hebben al zoveel meegemaakt en ik weet niet meer wat ik moet doen echt niet ik wil het beste voor mijn dochter, ik wil haar niet kwijt maar weglopen lost ook niks op. Raymond ik weet het niet meer ik kan niet zonder mijn dochter het huis is al zo stil. Ik weet niet meer wat ik moet doen echt niet. Ik wil mijn kinderen terug. Zij weet het ook niet meer iedereen maakt haat wijs dat ze het heel zwaar gaat krijgen in het internaat en dat ze dat niet overleefd. Maar ik weet ook dat ze het niet overleefd zonder mij. Help mij alsjeblieft ik moet nu een keuze gaan maken en die keus kan ik niet maken dat mogen ze van mij niet verlangen. Ik moet als ik haar zie melding maken bij de politie dus als het ware moet ik mijn kind verraden. Ik kan er met niemand over praten daarom mijn oproep aan jouw Raymond. Jij bent nog de enigste die ik vertrouw en mij raad kan geven want niemand kan antwoord geven. Ik wil het beste voor mijn dochter maar als ik haar zie en ik moet haar aangeven dan verraad ik mijn kind, Ik mis haar. Wat moet ik doen. Help me alsjeblieft

Kus Dieneke
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Raymond moet zijn Thomas sorry
Thomas A
Thomas A feb 1 '07
Het is moeilijk je hierin verder te raden dan dat ik al deed eerder vandaag. Dit zal toch via de instanties moeten gaan om verdere problemen die kunnen ontstaan te voorkomen. De beste die je nu raadplegen kunt is toch een maatschappelijk werker in jouw plaats en bij voorkeur een die je al kent. Zij kunnen alle stappen ondernemen die nodig zijn en hebben ook de autoriteit om dat te mogen doen.
Nee leuk is anders Dien en ik kan je maar al te goed snappen.
Heb je verdriet maar laat het je niet hulpeloos maken want dat ben je niet.
Maar dat je dochter is weggelopen kan wel een goede reden zijn om de beslissing haar uit huis te plaatsen nog eens te laten bezien. Kaart dat aan.
Laat je niet zo afglijden, het is niet het einde van de wereld,al zie je nu even niet verder.

liefs

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki