Loading...
nl

mijn ervaring

sabine
sabine jan 24 '07
bij een vriend van mij in huis gebeuren al een jaar of 5 , voor ons rare dingen...
er loopt iemand de trap op, soms snel en daarna hoor je piepend een deur dicht gaan en dan is er niets meer...
het is een oud huis , dus er kraakt en piept wel eens wat of je denkt het is de buurvrouw die de trap op rent, maar het is wel degelijk iets anders.

ik heb er een keer geslapen en toen liep er ook iemand naar boven terwijl er niemand in huis was..
en mijn vriend schrikt vaak wakker omdat er iemand naast hem staat..
wij vinden het erg eng allemaal, en denken dat het de bewoner voor hem is, die er in overleden..

soms gaan de lichten aan en uit , maar meestal is het alleen de trap op en de deur piepen wat we horen..

dit is eigenlijk mijn verhaal en het enige wat ik hier van heb meegemaakt en dat wilde ik met jullie delen.

groetjes sabine
Delen:
Debiorah
Debiorah jan 24 '07
Leuk dat je jou ervaring met ons deelt.
Mogelijk is het een geest/entiteit.
Zijn jullie ook echt erg bang? Dat voelen entiteiten/geesten vaak wel aan. Heb je al een geprobeerd te vragen of deze op wil houden?
Ik heb ook in een huis gewoont waar een oude dame zichzelf had doodgedronken en daar gebeurden ook allemaal van die rare dingen. Ik heb een keer bijna een hardhouten kamerscherm op mijn kop gehad en tegelijk viel er een spiegel naar beneden.Gelukkig kon ik deze net ontwijken. Op dat moment was ik alleen in huis. Ik wil je niet bang maken en dat hoef je opzich ook niet te zijn maar ik denk wel dat als je er echt last van hebt het misschien verstandig is om er iemand bij te halen die hier verstand van heeft.
sabine
sabine feb 21 '07
ik wil nog even vertellen dat we weten wie het is.
het is de oude bewoner van het huis en die is heel sterk aanwezeig en hij wil ook niet weg want het is zijn huis!!
we horen de rest nog er zijn mensen om de tafel gaan zitten met een foto van die vriend van mij en zo zijn ze erachter gekomen , maar weet verder nog niet wat ze gaan doen..
het is geen slechte maar wel een vasthoudende .
als ik meer weet dan laat ik het weten...

groetjes sabine
Acheliah
Acheliah feb 21 '07
Henk Stooter kan je helpen kijk op internet en schrijf hem eens

Groetjes Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '07
Hoi Sabine,

Bedankt voor je verhaal. Hebben jullie er ooit wel eens over nagedacht om deze man op weg naar het licht te helpen? Het is niet goed dat hij blijft hangen. Probeer de volgende keer eens contact met hem te maken, en vraag hem dan wat hij nog in het huis te zoeken heeft. Zeg hem maar dat het tijd is om afscheid te nemen van zijn hondje(?). Of dat hij zijn hondje eens moet zoeken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki