Loading...
nl

Mijn verhaal

Acheliah
Acheliah jan 20 '07
Wat voel ik me klote zeg ik heb alle stress op mijn hond uitgevreten niet dat ik hem mishandelde op lichamelijk gebied nee op geestelijk gebied. Ik kon niks van dat beest verdragen en snauwde hem continu af niet ging hij over zijn nek en besefte ik dat ik verkeerd bezig was tegen dat beest. Want een trouwere hond als deze kun je niet hebben. Binnen komen is geen probleem maar buiten komen als vreemde dan laat hij toch wel ff zijn tandjes zien. Ik probeer nu mijn stress in ieder geval niet meer op de hond af te reageren. Gelukkig komt het besef net op tijd en is gelukkig mijn hond nog jong zodat we in ieder geval nog heel wat jaartjes samen hebben. Nu hoop ik ook dat als ik weg ben het slopen minder wordt want het is een tijd weggeweest en nu begint het weer. Mijn hond is van augustus 2005

Dikke Kus en de Groetjes Dieneke
Delen:
jo
jo jan 20 '07
ja de hond zal zich ook ergens op gaan afreageren en kan dat dan dn door slopen of bijten. als hij niks heeft gesloopt laat hem dat dan ook goed merken door een extra snoepje of dikke knuffel. En honden weten alleen wat er in het verleden is gebeurt en denken dat dat in de toekomst ok terug komt. net als wij eigenlijk bijv: ja maar de vorige keer ging dat ook niet goed.. sterkte in ieder geval en probeer je hond erbuiten te houden hij kan er niks aan doen. en doe hem anders buiten als hij in de weg loopt
Gr Jo
Acheliah
Acheliah jan 20 '07
I*k weet het hij krijgt nu meer knuffels dan eerst en ik duw hem ook niet meer weg zoals ikeesrt deed. Ook snauw ik hem niet meer af hij kan er ook niks aan doemn dat mijn leven zo gelopen is en nu ik minder stress op hem merk ik dat hij veel rustiger is en niet meer zo nerveus doet. Wat mij weer een hoop gescheld scheeld en gestress. Maar ik moest het ff kwijt want ik heb veel spijt. Gelukkig kan ik het nu nog goed maken ja toch.

Dikke Kus Dieneke
natascha
natascha jan 21 '07
Hoi Dieneke,

Wat jij schrijft is zo herkenbaar, ik heb ook een hele lieve hond en juist als ik onrustig ben wil hij extra aandacht of blaft om alles wat er buiten gebeurt daar kan ik dan weer niet tegen en doe ook lelijk tegen hem.

Om als hij in zijn mand zit vervolgens in huilen uit te barsten met de gedachten " Boy kan er toch niets aan doen dat ik me zo voel?" En als ik dan huil komt de schat met zijn trouwe kop op mijn schoot liggen als of hij wil zeggen het is goed.

sterkte ermee.

Groetjes Natascha
Mimi*
Mimi* jan 21 '07
Ik ben wel is geirriteerd.. Tja en als die hond op het aanrecht springt of zit te blaffen om aandacht snauw ik m helemaal af..! Maar achteraf heb ik daar altijd spijt van. Wat kan die hond er aan doen!
Acheliah
Acheliah jan 21 '07
Dat is ook zo daarom doe ik nu iets normaler tegen mijn hond

Kus Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki