Loading...
nl

ook wil ik jullie op de hoogte brengen ..

Monique-Nino
Monique-Nino jan 21 '07
ohh, meis wat vreselijk...
woorden blijven altijd moeilijk te vinden,zeker na eerst vreugde te hebben gevoeld en dan zoveel verdriet te moeten verwerken.
Ik kan jullie alleen maar veel kracht en sterkte wensen...
Selma
Selma jan 30 '07
Hoi Hellen,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie wondertjuhh.

Liefs, Selma
jo
jo jan 30 '07
heel erg veel sterkte en wat een verhaal zeg krijg er helemaal kippenvel van!
fijn dat je toch nog zo afscheid kan nemen
Gr Jo
hellentjuhh
hellentjuhh mrt 2 '07
Hoi lieve mensen ..
Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie berichtjes en vooral jullie steun ...
Met mij gaat het nog niet erg lekker ..
Schuld en schuld en nog eens schuldgevoelens die me bezighouden ..had ik maar ...was ik maar ...
OOk krijg ik hulp nu en krijg ik 8 maart te horen wat ze met me gaan doen ...
Bang dat ik dit nooit meer mag meemaken ..
Bang om nooit mama te worden ..
Tis vreselijk en leef echt momenteel in een hel ..

liefs hellen
Tamara26
Tamara26 mrt 2 '07
Vervelend om te horen...
Heel veel sterkte!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '07
Heel veel sterkte!
mause
mause mrt 3 '07
wat naar allemaal.
ik hoop dat je antwoorden vind op je vragen en dat je het schuldgevoel los kunt laten.
je kunt hier nu eenmaal niets andoen en dat moet je ingaan zien.
al is het erg moeilijk.

ik heb zelf ook met die vragen rond gelopen, wordt ik ooit weer zwanger, is het wel voor mij weggelegd. wat doe ik toch fout. waarom gebeurt het mij.

maar dat zijn allemaal vragen waar je geen antwoord op krijgt en je zult het moeten leren accepteren dat het zo is gelopen. ook al klinkt dat echt hard.

ik hoop dan ook dat je je snel weer beter gaat voelen en niet de schuld bij jezelf gaat zoeken.

en bij mij is het na 2x een miskraam gelukkig goed gekomen en heb ik nu een leuke dochter. al was het daarmee ook bijna verkeerd gegaan op het laatst.

je hebt het gewoon niet zelf in de hand.

maar meid ik hoop echt dat je er over leert praten en dat ze je kunnen helpen om je gevoelens te accepteren en te plaatsen.

en wie weet in de toekomst......

heel veel sterkte en ik hoop niet dat je denkt dat ik het niet begrijp. want het komt me erg bekent voor.

liefs maureen.
Acheliah
Acheliah mrt 3 '07
Heel Veel Sterkte en idd schuldgevoelens lossen niks op jij kunt er niks aan doen. Een plekje geven is nog te vroeg dat is gewoon zo, maar als je het ff loslaat wie weet is er voor jouw ook geluk. Meid heel veel sterkte, kracht en licht

Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske