Loading...
nl

Televisie

Mirreke
Mirreke jan 2 '07
Ik zit vanmorgen met mijn dochtertje tekenfilms te kijken op tv.
Begint de tv ineens op te lopen, terwijl wij niet aan de afstandbediening zaten. Ik vroeg nog aan Myrthe, zit jij op de afstandbediening?
Het ging ook zo snel, dat lukt met de afstandbediening nog niet eens. Hij liep helemaal op tot 24, vanaf 6.
Ik heb de tv uitgezet en weer aangezet.
3 seconden ging het goed en hop daar ging ie weer.

Ik dacht meteen aan "iets" wat ons zat te pesten voor de gein. Dus ik vraag in mezelf of ze willen stoppen.
Gaat het gewoon door.
Ik heb de tv ruim een half uur uit gehad en weer aangezet.
En sindsdien gebeurd het niet meer.

Is dit het werk van het "hogere" of had ik een tv-storing????
Delen:
LPChip
LPChip jan 2 '07
Ik denk dat dit gewoon een tv storing is. Niet alle gekke dingen kunnen we verwijten aan het onverklaarbare... Dan zou het wel heel erg makkelijk worden :)

Misschien dat iemand in je buurt (buurt kind ofzo) zit te spelen met een andere afstand bediening?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '07
Dit zou ik ook op een storing houden. Tenslotte geeft een afstandbedieining gewoon een infrarood signaal af. Er zijn meer apparaten denkbaar die ook infrarood afgeven. Dit zou dus ook gewoon bijvoorbeeld een telefoon kunnen zijn.
Mirreke
Mirreke jan 2 '07
Okee, maar een ander kind kan niet, die was er niet en ik heb dit nog nooit gehad, that's all. En gek ben ik niet!!!!
Tamara26
Tamara26 jan 2 '07
Wel vreemd ja, zou ook raar staan te kijken!
Maar kan het wel een storing zijn geweest?
Het zou dan een storing van de tv moeten zijn geweest. Lijkt me niet van de kabel, want dan hadden het toch meer mensen moeten hebben?
Nou ja, raar hoor...
Wendy's
Wendy's jan 2 '07
Toevallig..
Ik had vorige week een droom dat de tv ook vanzelf naar andere zenders ging.
Dit deed ik toen zelf zoiets van telekinese ;)

helaas was het een droom ;)want zou wel handig zijn, haha :D
Mimi*
Mimi* jan 2 '07
Ja idd wen zou je nooit op hoeven staan om te gaan zappen! :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '07
Zo raar is het niet hoor. Ook de zon straalt soms infrarood signaal uit. Als het toevallig net onder de verkeerde hoek binnenvalt kan het best zoiets veroorzaken. Ik zou het zien als een incident, en mocht het vaker gebeuren zou ik er pas wakker van liggen. We weten dat je niet gek bent hoor! Want ik kan me voorstellen dat zoiets gebeurd. Ik heb soms ook wel eens dat de TV niet aan springt als ik hem aan doe. Dan moet ik hem weer uit doen, en opnieuw aan. Dan pas doet ie het. Tja, dat heb je gewoon soms.
mause
mause jan 2 '07
ik heb ook wel eens gehoord dat ze vanuit een ander huis met eeen afstandsbediening jouw tv kunnen bedienen. dus er is van alles mogelijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '07
Dat kan inderdaad, ik heb daar wel eens geintjes met de buren uitgehaald :). De tv superhard zetten bijvoorbeeld. Altijd leuk ;).
mause
mause jan 2 '07
ja hihi. lijkt mij ook weleens lachen.
LPChip
LPChip jan 3 '07
Het is vooral leuk om in een winkel een verkoper die zo z'n best doet om een tv uit te leggen ineens voor z'n neus van kanaal te doen veranderen. :)
Mirreke
Mirreke jan 4 '07
Vandaag weer gebeurd.....
Weer oplopen van kanalen...

Ik zet de tv uit, springt ie weer aan!

Tja....lang leve de mobieltjes, buren or whatever!
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
meen je niet!!!
Vind t toch raar hoor!
TV echt niet kapot?
Mirreke
Mirreke jan 4 '07
Nee doet weer gewoon, niet kapot of iets dergelijks... ik vind het ook maar raar.
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
Jeetje, vind t toch vreemd hoor,
ook omdat je er eerder geen last van had.
Mirreke
Mirreke jan 4 '07
Nee, maar ik begin nu ik weer in rustiger vaarwater zit en mezelf ook weer stukken beter voel weer dingen te zien. Energie enzo. Voelt allemaal goed dus ik maak me geen zorgen.

Ik ga er gewoon van genieten, dat ik het allemaal maar mag zien!
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
Ja gelijk heb je!!
Als je er maar mee weet om te gaan!!
mause
mause jan 4 '07
is inderdaad wel raar dat hij het nu weer deed.

ben in ieder geval blij dat je je weer wat beter voelt. en ook dingen ziet die goedvoelen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Misschien iets heel stoms, maar vervang eens de batterijen van je afstands bediening. Misschien zijn die niet helemaal vol meer, en heb je daarom een verstoring erin zitten.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki