Loading...
nl

mijn moeilijke periode

hestia
hestia dec 29 '06
hoi allemaal,
dit gaat een lang verhaal worden maar wij hebben dus een hele zware periode achter de rug,ga er maar goed voor zitten want dit is niet niks,(al zeg ik het zelf)
ik hbe een hindustaanse man,samen hebben we 5 kindertjes 2 uit zijn vorige relatie(vrouw is overleden)en 2 uit mijn vorige relatie en 1 kind van ons samen,we zijn nu al bijna 10 jaar samen,
maar goed ik heb hier ook al het een en ander uit gelegt over mijn zoontje,over zijn gave en krachten,
nu is er een neef van mijn man,zijn vader doet aan "zwarte magie"en tja hun zien mijn zoontje als een gevaar omdat damian(mijn zoontje)weet hoe ze zijn en wat voor slechte en gevaarlijke dingen ze doen!
dus we gaan ieder jaar een week naar slagharen en dat weet d ehele familie dus ook die neef,
2 jaar terug begon de ellende,
ik kreeg nare dromen over mijn zoontje dat er een meisje met lang zwart haar op hem sprong zodat hij niet kon ademen,ik wou die meisje aan de arm van me zoon aftrekken maar iemand weerhield mij daarvan,een man zonder gezicht,
dat droomde ik regelmatig verschrikkelijk,maar goed mijn zoontje at niet meer terwijl hij nog maar een klein ventje was,en als hij een beetje uit zijn flesje dronk,,,,,dan was het net de poltergeis het kwam er in golfen uit!!!
dus wij met onze zoontje naar een pandiet(een hindustaanse medium)hij heeft mijn zoontje toen geholpen en inderdaad hij at weer!!
maar alles in huis ging slecht de relatie tussen mijn en mijnman,tussen ons en de kinderen,
we zagen schimmen in huis en alles ging kapot apperatuur,witgoed,planten zelfs de kanarie!
ik dacht er zitten slechte dingen in me huis dat kan niet anders!!
ik kwam op een onduidelijke manier uit het niets op een paranormale forum terecht,en daar kwam alles boven water!
die vrouw zag flitsen over een vloek!!!!!
er zaten demonen in me huis en niet van die vriendelijke hoor echte zware engerds,
op elke foto lieten ze zich zien,,in allerlei enge gedaantes en met messen enzo in hun hand,
ze waren te sterk om weg te jagen!
de naaf van mijn man hadt een poppetje gemaakt en begraven bij mij voor het huis diep in de grond in de periode dat wij dus in slagharen zaten en een vloek uit gesproken,
dem to them all!!!!ze hebben er zelfs een kip voor opgeofferd,en het poppetje met bloed besmeurd!
maar goed de ellende was duidelijk begonnen...
mijn zoontje werdt iedere nacht lastig gevallen door die demonen,
s'nachts probeerde ze zijn lichaam over te nemen en god dank heeft hij een sterke IK,en sterke bescherm engeltjes,dus je hoorde hem even schreeuwen met een hele zware stem en dan was het weer weg want die demon werdt er gelijk uit gegooid door damian zelf,
op elke foto zag je wel iets engs en tja de kinderen waren bang(behalve damian)dus wat deedt ik ik legde iedere avond alle matrassen in de woonkamer en we sliepen met zijn alle bij elkaar.....
tot op een avond wij een hele koude wind voelde dus ik pakte gelijk mijn foto camera en we zagen een soort mist in me stiefzoontje gaan dus die demon zat er voor de helft al in zeg maar en door de foto is hij er weer uit gegaan,maar even later vond ik dat mijn stiefzoontje
een beetje apart deedt hij vroeg me om een lamp uit te doen een engelen lamp,
ik dacht hm vreemd ik vraag henm waarom?maar hij ontwijkt mijn blik,
dat vondt ik nog vreemde en dacht ff foto maken,
en ja hoor ik zag mijn stiefzoontje toen 12 jaar met een baard en enge ogen op de foto staan,
en een tijdje daarvoor deedt de helft van de stroom het ineens niet meer in huis en in onze trappenhuis,de bel deedt het niet meer,
ik nam gelijk contact op met een paranormale vrouw en ze vertelde me dat de demon in me zoontje zat,nou ik dacht dat ik gek werdt maar goed hield me sterk en leit me helpen door die vrouw,
ik moest naar buiten met me zoon en zij was op afstand in gevecht met de demon,op het moment dat de demon uit me zoon ging hoorde de hele buurt een gigantisch gekrijs,
hij was er gelukkig uit!!
die nacht zijn we de spullen bij elkaar gepakt en gevlugt,want die nacht zou er iemand van ons vermoord worden door de demon die in mijn stief zoon was gegaan dus mijn stiefzoon hadt de daadt dan gedaanz eg maar!!
mar gelukkig hebben we dat voorkomen dankzij die vrouw,ben haarnog eeuwig dankbaar!
we zijn weer naar een pandiet gegaan en hij vertelde ons precies het zelfde als die medium en die pandiet en die vrouw kende elkaar niet!!!
er was een vloek uit gesproken met als einde de doodt van mij en mijn man en damian!!!!!
ik was al bijna doodt geweest ik kreeg in die tijd een zware hart infact(was toen 33)maar heb dat goddank overleeft!
de pandiet heeft me ook gezegt net als die vrouw dat er veel heel veel diebare van ons die overlden waren hebben gevochten met de demonen in ons huis!!en ook al onze beschermengelen!
we hebben alles over leefd zijn allemaal beschermt en het belangrijkste we hebben een ander huisje in een ander stadje en het gaat nu goed met ons!!!!!!!!!
het was een lang verhaal en ik vertel het jullie met tranen in mijn ogen we hebben echt een tijd in een hel geleefd,
ik hbe lang met een slechte gedahcten gelopen om die neef te vermoorden echt waar :(:o
maar met veel te praten met mensen uit het paranormale wereld heb ik die slechte gedachten verbannen en ik weet nu dat de personen die ons dat hebben aangedaan het in drievoud terug krijgen!!!
dank jullie wel voor het luisteren/lezen!
ik leef nu in een zuiver huisje,met alleen maar goede geesten,we zijn gelukkig en hebben die tijd afgesloten (ook al kan je het moeilijk vergeten)
het is een heel verhaal en mischien voor sommige ongeloof waardig,mar het is echt gebeurd...............ik ben het levende bewijs!!!!!!
ik heb als het goed is alle foto's gewist maar zal kijken of ik er toch nog een paar kan vinden om het aan jullie te laten zien.
nogmaals bedankt voor jullie tijd!!
veel liefs
Delen:
hestia
hestia dec 29 '06
oeps sorry het is wel een heel lang verhaal
hestia
hestia dec 29 '06


het lukt me op een of ander manier niet om de foto te plaatsen,
mischien mag ik het niet laten zien?
het is dus een foto van een demon met een mes in zijn hand!!!!
kijken of het lukt anders stuur ik het wel naar een beheerder om te vragen het te plaatsen,
als het niet te eng is!!
liefs
Tamara26
Tamara26 dec 29 '06
Ik zie er een donkere vrouw in met zwarte haren tot over haar schouder. Ze kijkt naar beneden en heeft idd een mes in haar handen alsof ze op iets aan het inhakken is...
Mirreke
Mirreke dec 29 '06
Ik vind het allemaal maar eng.....
Enge foto, idd een gedaante met zwarte haren.

Ben je hier nu helemaal vanaf?
Wendy's
Wendy's dec 29 '06
wooooww.. das wel heftig!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Hoi Hestia,

Wat een verschrikkelijk verhaal. Enorm bedankt voor het vertrouwen in Merudi, ons allemaal, en dat je het wilt delen. Ik begrijp heel goed dat dit een hele zware periode voor je is geweest. Wat is het toch verschrikkelijk dat sommige mensen hun energie op deze manier gebruiken. Ik weet hoe krachtig zoiets kan zijn. Zo heftig als jij het beschrijft heb ik gelukkig nog nooit mee gemaakt. Misschien wel een tip voor de mensen hier, weet dat je veilig bent in je pyramide van licht. Geen enkele demoon kan daar in komen. Ik heb voor een aantal mensen hier er al eentje gemaakt, en die kunnen wel beamen dat het geen kwade geest meer toelaat. Zo had ik gisteravond toen ik ging slapen opeens dat mijn keel werd dichtgeknepen en had ik geen adem meer. Ik ging toen direct naar mijn pyramide toe, en was het meteen weg.

Hestia, nogmaals bedankt voor je openhartige verhaal! Als we nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag!
hestia
hestia dec 29 '06
jullie medeleven en steun betekend al genoeg voor thanks allemaal :D
ja ik ben verhuisd dus heb er nu geen last meer van maar het blijft in me oude huis zitten en ben dus behoorlijk bezorgd om de bewoners die daar straks gaan wonen maar ja de vloek is op onze naam gedaan dus ik denk en vooral hoop dat de nieuwe bewoners er geen last van hebben!!!
liefs,
mause
mause dec 29 '06
jemig. wat een enge gebeurtenissen allemaal. ben blij dat je nu rustig woont, en geen last meer hebt.

bedankt voor het delen van deze zware periode en ik hoop dat je het nooit meer mee hoeft te maken.

wat heb je een sterk zoontje dat hij het de baas kon. en wat goed dat je hulp hebt gezocht. ik zou niet weten wat ik met zoiets aan zou moeten.
hestia
hestia dec 30 '06
hoi mause,
die reactie zou ik ook geven hoor dat ik niet weet ik hoe ik er mee om moet gaan of wat ik moet doen maar 1 ding weet ik wel toen ik in die situatie zat was ik zeker niet bang ik hadt vertrouwen in mijn zoontje in mezelf en in mijn man en alle hulp van gz,
ik was alleen woest behhorlijk woest en denk dat dat mijn angst heeft weg geduwd,
was helemaal klaar voor gevecht met die demonen echt waar klinkt raar maar was echt zo en dankzij de medium hebben mijn vriend en ik het niet gedaan want tja zo sterk zijn we niet!!
maar sterk genoeg want we hebben het overleefd :D

dank je wel voor jullie reactie,
liefs,
mause
mause dec 30 '06
inderdaad zijn jullie daar sterk genoeg voor geweest en ontzettend mooi dat je zoveel vertrouwen hebt kunnen in je zoontje, jezelf, je man en de rest die geholpen heeft.

ben blij dat nu alles goed is en dat het rustig is.
jo
jo dec 31 '06
ik vind het ook een hele enge foto...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki