Loading...
nl

Abortus...

hestia
hestia jan 4 '07
lieve tamra ben blij voor je dat je het achter de rug heb,en het is inderdaad fijn voor jezelf dat je het vruchtjeheb mogen zien,is inderdaad gerusstellend,]ik wens je veel kracht toe en veel liefde,
liefs hestia
Charlie
Charlie jan 4 '07
Alle steun kun je krijgen hier. Succes verder, meid.
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
Thanx!

Vandaag een domper gehad die ik nou net niet nodig had....
Ben bedreigd en geslagen vlak bij mijn huis.
En ik had geen hond bij me!!!!!!!
Je wilt niet weten hoeveel spijt ik hiervan heb!!!
Mijn zoontje zat in de wandelwagen. Het was verschrikkelijk!
Heb meteen de politie gebeld, die is geweest en ik heb aangifte gedaan.
Weet niet hoe het nu verder afloopt.
Ben kapot nu........
Thomas A
Thomas A jan 4 '07
wow, jij krijgt het ook niet kado zeg.

Wens je alle kracht snel weer in sereniteit te komen.

Liefs

Thomas
LPChip
LPChip jan 4 '07
Tamara, weet dat de persoon die jouw dit heeft aangedaan, het dubbel zo hard terug krijgt ;)Gewoon overleven en erom lachen. :)
Thomas A
Thomas A jan 4 '07
Tja helder Chip, nog maar te zwijgen over de pijn die hij al had en in zijn eigen hopeloosheid en blindheid handelde. Ja dat zal schrikken zijn als hij tot ontwaken komt.

Thomas
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
Hij had een verhaal gehoord van iemand dat ik die vrouw bang had gemaakt of zoiets....
Dat zou ik nooit doen en het was dan ook niet waar. Wel ben ik diegene tegengekomen met boodschappen doen. Heb haar genegeerd en gewoon mijn boodschappen gedaan.
Blijkbaar vond zij dat ze iets moest doen.
Dit is de 2e keer al dat dit gebeurd en zij zo'n verhaal verteld, alleen de vorige keer bleef het bij dreigen.
Ook toen heb ik melding gedaan bij de politie en zijn ze geweest.

Normaal gesproken heb ik mijn bekkie echt wel terug, maar ik had mijn kindje bij me en met hem erbij doe ik dat ECHT NIET!!
Ik wil hem aan dit soort dingen helemaal niet bloostellen en vind dit dan ook heel erg.
Ik geloof niet dat ie het heel erg meegekregen heeft, want hij keek niet naar achteren en de politiemannen vond ie zeer interessant en leuk, maar toch...
'T knaagt...

En ja, zij zullen zichzelf zeker een keer tegenkomen. Zo niet in dit leven, dan wel in een ander leven.
Maar ik zit er nu wel mee.
Hoe gemeen kan iemand zijn?
Hoeveel normen en waarden heb je als je dit doet naast een kindje van anderhalf??
Verschrikkelijk...
Maar morgen voel ik me wel weer een stukje beter hoor. En voortaan neem ik altijd mijn hond mee...
mause
mause jan 4 '07
jemig.

het moet toch niet gekker worden in deze wereld. wat erg. helemaal omdat je zoontje erbij was. gaat alles verder wel goed met je geen klachten overgehouden. dat sommigen zich zo idioot kunnen gedragen en waarom? ik hoop dat nu alles rustig wordt en dat het bij deze keer blijft. heel veel sterkte.
Tamara26
Tamara26 jan 4 '07
ik heb alleen hoofdpijn...
ben achter op mijn hoofd geslagen...
heb ook nog niks gehoord van de politie. GRRRR...
mause
mause jan 4 '07
het zit je niet echt mee zeg. ik hoop dat het vanaf nu allemaal beter zal gaan. en dat je hoofdpijn snel over is.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420