Loading...
nl

Abortus...

Tamara26
Tamara26 dec 30 '06
Toch fijn dat mensen dat kunnen begrijpen!
pfffff....
LPChip
LPChip dec 31 '06
Ga je nu maar lekker concentreren en voorbereiden op je ziekenhuis bezoek. We horen wel hoe het gegaan is. :)
Charlie
Charlie jan 2 '07
Mag ik hier even op reageren? Ik lees het nu pas en misschien voor andere vrouwen die later ongewenst zwanger raken: Is het nooit in iemand hier opgekomen om dan draagmoeder te willen zijn? Ik kan zelf geen kinderen krijgen en als er iemand dan toch voor zo n beslissing staat, andere vrouwen kunnen er heel gelukkig door worden. Dit is wel moeilijk voor me om te lezen, vandaar deze reactie.
Tamara26
Tamara26 jan 2 '07
Ja Charlie, daar heb ik wel aan gedacht.
Maar er is maar 1 iemand die ik een kind zou willen schenken en ik zou onder geen beding een 'vreemde' zomaar een kind geven.
Voor anderen ligt dit misschien anders, maar bij mij ligt het zo.
Daarbij vind ik dat dit mijn eigen verantwoordig is, ookal is het niet mijn 'schuld'.
Ik weet dat dit voor jou moeilijk is, daarom wilde ik dit eerst niet plaatsen, maar aangezien ik wel wat steunende woorden kan gebruiken, heb ik het wel geplaatst. Ook om te horen hoe andere mensen erover denken in mijn situatie.

Maar goed, over een half uur ga ik weg en ik hoop dat het allemaal goed gaat...
Jullie horen snel van mij.
Ik zal de behandeling in alle concentratie doorgaan. Dit doe ik altijd als iets pijnlijk is.
Als ik me concentreer en me totaal op mijzelf in mijn eigen wereld trek, kan ik het aan.
Dank jullie wel voor alles.
Hopelijk tot vanmiddag!
Liefs,
Charlie
Charlie jan 2 '07
alsnog veel succes. ;)
Mirreke
Mirreke jan 2 '07
Heej Tamara!

Heel veel sterkte meid.

Dikke knuffel x x x
Thomas A
Thomas A jan 2 '07
Tamara, sterkte ook namens mij.

Thomas
Tamara26
Tamara26 jan 2 '07
Nou jongens en meiden,

Het is voorbij....
Het was een pijnlijke ingreep...
Maar het werd vakkundig gedaan en daar ben ik heel blij om.
Ik heb zelfs mogen zien wat ze eruit hebben gehaald. Het was niet meer dan een vruchtzakje met daarin wat vliesjes. Meer was het niet. Ik was er zo bang voor dat het al echt een 'kindje' was en dat ik een moord zou begaan.
Maar het waren alleen vliesjes....

Ik was 6 weken zwanger en ben er dus heel snel bij geweest. Ik was echt van de wereld tijdens de ingreep, maar naar 10 minuten erna kwam ik weer op aarde.
'S middags nog even krampjes gehad en toen ben ik gaan liggen. Dat heeft me heel goed gedaan, wan daarna was ik zelfs in staat om met mijn zoontje en mijn vriend naar het consultatiebureau te gaan. Met hem is gelukkig alles goed. Het is een vrolijk en blij mannetje en ik doe het goed met hem.

Ik ben zo blij dat ik het vruchtje gezien heb, ik kon het niet vragen, maar de arts had meteen door dat ik het wilde zien.
Toen ik weg ging heb ik de arts nog kunnen bedanken. Ook dat vond ik heel erg fijn.

Met de ingreep heb ik meteen een spiraaltje laten zetten. Niet hormonaal en ik ben er voor 5 jaar klaar mee. Even een adempauze...
voordat ik een sterilisatie laat doen...
En geen hormonen meer in mijn lijf én 1 pil minder per dag.

Bedankt voor al jullie steun,
ik zal er nog wel even vol van zijn, maar ik heb (vind ik) een wijze beslising gemaakt.

Heel veel liefs,
mause
mause jan 2 '07
he meid.

ben blij dat het allemaal zo goed is verlopen en dat je hebt mogen zien wat ze weg hebben gehaald. denk dat het voor jou zo ook een beetje een geruststelling is. je was er inderdaad mooi optijd bij.

mooi joh dat met je zoontje alles goed gaat, en dat je met hem alles goed doet. denk dat dat ook wel eens prettig is om te horen, helemaal na zo'n moeilijke keuze. en ik denk ook dat je een heel wijze beslissing hebt gemaakt.

nog heel veel sterkte bij de verwerking en beterschap na de ingreep.

liefs maureen.
Tamara26
Tamara26 jan 2 '07
Dankjewel Mause, je bent een schatje...
Mimi*
Mimi* jan 2 '07
Ik vind het knap van je dat je het hebt gedaan. Als je denkt dat het de juiste beslissing was dan kan niemand daar beter over oordelen dan jij. Veel beterschap en succes..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '07
Goed gedaan Tamara!
mause
mause jan 2 '07
dank je tamara,

je maakt mijn dag goed.
Charlie
Charlie jan 3 '07
Beterschap en veel licht en liefde toegewenst in deze moeilijke periode. En misschien vreemd, maar ook van mijn kant veel begrip.
Mirreke
Mirreke jan 3 '07
Ook van mij heel veel sterkte en beterschap toegewenst.
Doe het rustig aan he!
LPChip
LPChip jan 3 '07
Zie je wel, het viel allemaal wel mee. Je hebt gedaan wat jij denkt dat het beste is voor jou en jouw omgeving. Hoe kan zo iets dan nog fout zijn?

Goed gedaan hoor, en rust lekker uit. :)
jo
jo jan 3 '07
Beterschap! en ik sluit me voledig aan bij lpchip!
Tamara26
Tamara26 jan 3 '07
Nou, het is de eerste dag na de abortus...
Voel me best goed. Weer leeg, als je begrijpt wat ik bedoel. Heb miniem bloedverlies.

Wel voel ik me wat grieperig, alsof ik morgen ziek kan worden, maar dat komt vast goed.

Heb er nog steeds een goed gevoel over en ben oh zo blij dat ik het mocht zien.
Ben opgelucht dat het nog niets was...
En opgelucht dat het nu achter de rug is...

Liefs,
Mimi*
Mimi* jan 3 '07
Hoop dat je snel opknapt!
mause
mause jan 4 '07
he meid.

ben blij dat je er toch een goed gevoel over hebt. hoe het gegaan is ed.

ik hoop ook dat jke snel een beetje weer opknapt en dat je niet ook nog eens de griep krijgt. het schijnt te heersen.

beterschap.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki