Loading...
nl

foto lezen

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 3 '06
Goed te horen. Ik sta iig achter je beslissing! Veel sterke. Vind de kracht in jezelf.
LPChip
LPChip okt 3 '06
Inderdaad Dieneke, goed gedaan.
mause
mause okt 3 '06
gefeliciteerd met je moedige beslissing. het zal eersts wel ff moeilijk worden, maar weet zeker dat je de kracht zult vinden. kijk naar je dochter en je weet waar je het voor doet.
en natuurlijk ook voor je zelf.

groetjes. maureen
Acheliah
Acheliah okt 3 '06
NiMS, LCHiP, en Mause allemaal bedankt voor jullie steun door jullie en mijn kinderen hou ik het vol Maar als je het stukje leest bij fotolezen ad van haperen en dat stukje van Kath dan doet het toch pijn want zo is het ook gewoon. Ik keur zijn gedrag niet goed maar hij moet wel veranderen en wel in positieve zin. En dat moet je kunnen/willen. En idd zijn buiten kant is kouder en hartelozer dan de binnen kant dat is gewoon zo en daar heb ik moeite mee. (Voor mijzelf) Dieneke

XXX En heel veel Liefs Dieneke
LPChip
LPChip okt 3 '06
Het zal me niets verbasen dat wanneer je een tijdje bij hem weg bent, hij daardoor veranderd. Het is dan te laat, maar zo'n actie als deze zal zelfs hem doen nadenken.
Acheliah
Acheliah okt 3 '06
Zelf denk ik dat ook hij moet gaan nadenken en heel hard ook laat hem maar hulp gaan zoeken kijk te laat is het nooit maar zo gaat ook gewoon niet meer we zien wel waar het schip strand voorlopig bestuur alleen ik het schip

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah okt 4 '06
Hallo Iedereen

Ik weet dat hij (waarschijnlijk) niks kan doen om mij te breken maar hij probeerd het toch en elke keer als ik mijn batterijen opgeladen heb zuigt hij ze weer leeg. Het is gewoon frustrerend dat hij wel zo'n dikke plaat voor zijn kop heeft. Nou liep hij te beweren dat ik hem in de steek gelaten had en dat mij dat duur kwan te staan hij had al contact met de gezinsvoogd gehad enz, echt ik had gisteren knallende koppijn en was er eindelijk vanaf tot hij vanmiddag zijn spullen weer kwam ophalen en hij begon te schelden. Nu heb ik mijn koppijn weer terug.Is hij nu echt zo dom dat hij niet eens in de gaten heeft dat het allemaal aan zijn eigen gedrag ligt, dan ben je een nog grotere sukkel dan ik dacht sorry ik moest dit even kwijt.

Liefs Dieneke
????
???? okt 4 '06
Dieneke, lees eens het boek "de nieuwe aarde" van Eckhart Tolle. Ik denk dat dit je ogen voor de waarheid zal openen.

Liefs,

Sylli
Acheliah
Acheliah okt 4 '06
Ik weet het Sylli
Ik ben gewoon heel snel van slag heb geen vertrouwen en dat zou ik eigenlijk wel moeten hebben komt omdat hij heel overtuigend over kan komen en heel dreigend. Ik weet ik moet loslaten maar is niet makkelijk ik wou dat het net zoiets was als een jas uit doen want dan was het wel gelukt
????
???? okt 4 '06
Hoi Dieneke,

in principe is het ook als een jas uit doen. Je moet alleen zelf bewust worden van je ego en dan gaat het uit doen ervan vanzelf. Loslaten betekend niet dat je mensen afstoot. Het geen je los laat is jou eigen gedachten over een persoon en niet de persoon zelf.
Ongemerkt plaatst jou ego alles in hokjes. Jezelf hiervan bewust worden is stap 1 in het heel worden van jezelf. En daarmee ook het heel worden van alles waarmee jij te maken hebt.
Dus ook je kinderen en ook je relatie. Je moet dus eerst aan jezelf werken, zelf bewust worden van je ego. Dat boek dat ik je voorstelde is een goede hulp om zo ver te komen Dieneke. Grijp je kans om weer vat te krijgen op je leven en je ware zelf weer leren kennen.
mause
mause okt 4 '06
mooi gesproken en de waarheid. als je jezelf niet kent en niet van jezelf houdt zul je dat ook niet van anderen kunnen. tenminste zo denk ik erover.
Acheliah
Acheliah okt 4 '06
Thnx allemaal jullie zijn allemaal lieverds
Acheliah
Acheliah okt 5 '06
Ik zet hem hier omdat het op jullie allemaal slaat en op mijn foto lezen.

Een vriend,
Heb je echt verdiend,
Geen één,
is als vriend zo gemeen,
Want dan ben je geen vriend,
maar iemand die een ander graag pijn doet en dat heeft niemand verdiend,
Nee een vriend is eerlijk en blij,
een vriend dat ben jij

Dieneke
In dit geval jullie want ik ga er nu voor. Bedankt jullie zijn allemaal schatten.
Acheliah
Acheliah okt 22 '06
Of je nog niet genoeg kwijt bent geraakt krijg je toch elke keer weer het deksel op je neus. Mijn beste vriendin heeft te kennen gegeven niks meer met ons te maken wil hebben mijn dochter zou er een cam - boy gestolen hebben nou ja of wij er zelf niet voor kunnen sparen. Ik weet zeker dat mijn dochter zulke dingen niet doet en het ergste zonder bewijs is ze al mijn dochter's vriendinnetjes af gegaan om te vragen of ze niet meer met mijn dochter willen spelen omdat ze een dief is. Ze is zelfs bij de ouders van mijn dochter's vriendje langs geweest. Hoe kinderachtig kun je zijn. Nu heb ik niks meer over geen vriend, geen vriendin en geen kinderen. Hoeveel kan een mens hebben leggen jullie mij dat eens uit want ik ben ten einde raad. Ik loop de hele dag te huilen en echt voor mij hoeft het niet meer ik heb mijn best gedaan. Ik en mijn Dochter hebben nog nooit gestolen bij kennissen, vrienden enz, en mijn Dochter houdt zelfs niet van computeren.

Liefs Dieneke
Thomas A
Thomas A okt 22 '06
Lieve Dieneke

Ja als ik dat allemaal zo lees dan kun je je af gaan vragen wat het leven je wil gaan zeggen. Maar een ding lijkt in elk geval wel duidelijk en dat is dat jij mensen naast je duld waar je uiteindelijk telkens niks mee kunt.
Zodra jij je wat meer afschermt en iets meer "kat uit de boom" kijkerig naar je medemens gaat staan, zullen dit soort situaties niet meer zo snel voorkomen. Je hebt er niks aan mensen naast je te dulden die niet gelijkwaardig zijn aan jou of die jij alleen vooruit moet helpen. Zij zorgen er dan toch telkens voor jou een gevoel van eenzaamheid te geven. Dus kijk hier eens naar en zie jouw eigen stuk hierin. Misschien kun je dit be-grijpen en is dat hier wat het leven je wil zeggen.

Naast hen die jou niet kunnen zien en be-grijpen in jouw omgeving, zijn er op dit forum mensen die wel om jou geven en je serieus nemen.

Liefs en een fijne dag

Thomas
Acheliah
Acheliah okt 22 '06
Lieve Thomas

Thnx ik weet dat je gelijk hebt en ik heb ook het gevoel dat jullie mij wel begrijpen. En ja je wordt ook moe van steeds het deksel op je neus te krijgen. Ik moet idd eerst maar eens de kat uit de boom kijken maar het is moeilijk als je niemand meer hebt alleen mijn kinderen. Maar je hebt gelijk Dikke Kus van mij
Acheliah
Acheliah okt 23 '06
Hallo iedereen die me op deze site dierbaar is

De pluris is nu uitgebroken mijn ex loop nu iedereen met wie ik om ga te bedreigen.
Maar goed ik heb nu eindelijk echt voor mijzelf en mijn kinderen gekozen en gelukkig meer mensen achter me staan van wie je het net niet zou verwachten bedankt voor jullie luisterende oor en jullie steun. Maandag 30 oktober heb ik eindelijk een gesprek met de gezinsvoogd alleen zonder zijn grote bek heerlijk.

Dikke Kus Dieneke
LPChip
LPChip okt 23 '06
Als het met je ex uit de hand loopt, misschien moet je dan hardere maatregelen treffen? Eg. politie erbij betrekken?
mause
mause okt 24 '06
inderdaad LPchip. lijkt me helemaal niet verkeerd. al zal het alleen maar even op de hoogte stellen zijn. dat mocht het nodig zijn ze een beetje de situatie kennen.
Acheliah
Acheliah okt 24 '06
Hallo lieverds ik moet morgen op het politieburo zijn en zal er zeker een melding van maken. Maar weet je ik wil er niet teveel politie bij halen want ik wil niet te boek staan als probleem gezin en aan gezien ik al 3 keer politie gebeld heb. Maar goed wordt ie echt vervelend dan doe ik zeker aan gifte zo ook aangifte wegens laster van mijn vriendin (ex) die overal loop te beweren dat mijn dochter een dief is.

Groetjes Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki