Loading...
nl

foto lezen

Acheliah
Acheliah sep 8 '06
Bedankt
En ik weet zeker dat het de toekomst zal leren ik ben niet voor niks hulp gaan zoeken als ik me beter voel zal ik heus wel weten wat goed is en wat slecht natuurlijk weet ik dat sommige dingen niet goed zijn maar ook heel veel dingen zijn ook weer niet slecht ik denk dat het nu gewoon ff de tijd niet voor is om keuze's te maken omdat ik nu ook niet voor 100% goed in deze wereld sta. Ik voel me verdrietig, ik voel me leeg, en vooral eenzaam. Het lijkt sinds ze mijn jongste dochter hebben meegenomen of ze alle lucht eruit hebben getrokken bij mij. Ik ben niet meer vooruit te branden voel me moe en niet lekker. Nee ik ga pas keuze's maken wanneer ik me goed voel en sterk ok maar bedankt voor al jullie steun en luisterend oor.

Dieneke
LPChip
LPChip sep 9 '06
 Quote:
Nee ik ga pas keuze's maken wanneer ik me goed voel en sterk ok maar bedankt voor al jullie steun en luisterend oor.
Als je denkt dat het vanzelf beter wordt, heb je het helaas mis. Goede dingen komen niet vanzelf, die moet je maken. Door een actie te doen ontvang je iets goeds. Het is aan jou om te bepalen welke actie dat is. Niets doen helpt niet. Echt niet.

True, als je niets doet komt er ook niets slechts op je pad, maar zul je je voor de rest wel zo blijven voelen.

Het kan natuurlijk zijn dat je nu eerst wat moet verwerken voordat je wilt veranderen, en dat is prima, maar denk niet dat het vanzelf komt. Jij moet iets doen om het weer beter te laten gaan, en zoals ik ook in mijn signature heb staan: Bedenk niet wat je in de toekomst wilt gaan doen, maar doe het nu! Want NU is belangrijk. Toekomst en verleden zijn geen momenten waar je iets kan veranderen. Het verleden is al geweest en is alleen een referentie, en om iets in de toekomst te veranderen moet je er eerst zijn, en dan wordt het het NU. Dus eigenlijk maake je je keuzes altijd nu. Waarom dan wachten?
Acheliah
Acheliah sep 9 '06
Hallo LPChip

Bedankt dat is duidelijk Groetjes Dieneke
Acheliah
Acheliah sep 15 '06
Ik zet dit bij mijn stuk fotolezen omdat dit over mij gaat en mijn kinderen vandaar.

Ik belde vorige week mijn gezinsvoogd blijk ze al een week op vakantie en ze blijft 4 weken weg. Nu komt het teneerste wist ik niet eens dat ze 4 weken op vakantie was en ten tweede belt de vervangster nu pas vandaag op dat mijn zoon Quinsy morgen niet bij het bezoek kan zijn want de pleegouders moeten op vakantie naar frankrijk terwijl ze elke week gaan kunnen ze nu echt geen week wachten nou sorry mag mijn broek ff afzakken ik ben gewoon een hoop stront voor ze. Zie ik mijn zoon morgen niet en de laatste keer was 21 augustus en toen zag ik hem ook al bijna niet we mogen 2 uurtjes om de 4 weken (als het de pleegouders uitkomt) de kinderen zien en kunnen ze niet jammer dan over 4 weken ben je weer de eerste. Vakantie gaat voor moeder en dan zeggen ze nog in het belang van de kinderen. ik ken mijn kinderen bijna niet eens meer. Ik ga er aan kapot ik weet het niet meer elke keer knok je en denk je ja en dan zeggen hun nee. Alsjeblieft god kom me halen want dit wil ik niet meer. Jammer dat ik geen lef heb sorry. Mijn kinderen waren en zijn mijn leven nou ik heb geen leven meer.

Dien
Thomas A
Thomas A sep 15 '06
Als er nou eens wonderen bestonden..........

ik heb een kaarsje bij mijn Mariabeeld aangestoken en een verzoek gedaan...........

Liefs Thomas
Acheliah
Acheliah sep 16 '06
Hallo Thomas Bedankt

Het enigste wat ik graag wil is om de 3 ì¡ 4 weken mijn kinderen alle 6 bij elkaar krijgen en dat we ze dan 3 uurtjes mogen zien dat is toch niks teveel gevraagd. Quinsy was er niet bij ik ga een klacht indienen want hun vakantie gaat niet boven mijn zoon. Ik heb als moeder ook rechten toch !!!! De rest was er wel en de leiding vond het bere gezellig. Waarop ik zei en de gezinsvoogd vindt de bezoeken altijd rommelig Ron zei waarop bazeren ze dat ik zei ja wist ik het maar. Ik heb alsmaar het idee dat zij ons alleen wil dwars zitten vanwege Ad zijn grote mond. Terwijl hij toch ook een hele goeie en gezelige vader is bij zijn kinderen.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah sep 25 '06
Lieve Thomas
Naar wie kan ik mijn levensverhaal opsturen. Bvd

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah sep 28 '06
Hallo Thomas

Al dagen hebben we knallende ruzie en het wordt er maar niet beter op. Gisteren had ik het er nog met een vriendin over *en ineens kreeg ik een ingeving* Ik heb de link gevonden.
Hij zuigt mij innerlijk en lichamelijk zo leeg dat ik geen vut meer over heb voor mijn huishouding. Ik wordt al dagen uit gescholden voor Hoer en mijn dochter van 13 jaar ook want zo moeder zo dochter. Echt ik pik het niet langer meer ik wordt hem beu en vanavond pakt hij zijn biezen en gaat hij definitief op kamers. Oh heerlijk. Ik ben hulp gaan zoeken voor mijzelf (innerlijk en lichamelijk) en voor mijn financieen en ik voel me nu operheerlijk. Jullie hebben allemaal gelijk gehad en het ergste ik zie het nu pas. Alleen zit ik nog wel met het feit dat hij mij bedreigd hij gaat mij de strooien en kapot maken zowel in het leven als bij de instanties maar ik laat me door hem niet meer bang maken (ik probeer het tenminste). Mijn gezinshulp is weer terug en ik ga met een hele nieuwe start de toekomst in. *Ik ben herboren* zo voelt het tenminste of ik opgewassen ben tegen hem zal de toekomst uitwijzen. Maar ik ga ervoor en dat allemaal dankzij jullie want jullie hebben mij het antwoord gegeven, dankzij jullie zie ik nu zijn fouten ik heb het nooit willen zien en geloven maar onbewust heeft Thomas en jullie (natuurlijk) mij wakker geschud mijn dank is groot. Ik ben er nog niet want ik zal wel heel veel moeite met hem krijgen maar dat zien we dan wel weer ik hoop wel dat hij normaal gaat doen ivm zijn kinderen en ja laat hem maar lekker alles op zijn eigenwijze manier alles oplossen ik doe het wel op mijn manier (de juiste maanier). En ja ik ben bang van zijn reactie naar de instanties toe zodat ik ook mijn kinderen verder kwijt kan raken maar persoonlijk bang van hem nee want als hij mij slaat zorg ik er hoogst persoonlijk voor dat hij zijn kinderen niet meer mag zien. Want ik heb ten alle tijden het gezag en ik ga nu laten zien wat ik allemaal kan en ik zal laten zien dat ik veel sterker ben dan hem. Bedankt allemaal.

Groetjes en heel veel liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 28 '06
Veel succes Dieneke, ik hoop dat je eindelijk de kracht hebt en houdt om je los te maken van hem. Hoewel ik het gevoel heb dat je het vaker hebt geprobeerd, hoop ik toch echt dat je dit keer sterk genoeg bent om het door te zetten.
Acheliah
Acheliah sep 28 '06
Ik hoop het ook hij gaat iedereen tegen mij opzetten zodanig dat ik van het weekend mijn kinderen niet thuis kan ontvangen. Hij heeft mijn zwaar bedreigt en mocht ik voorlopig niet op de site zijn dan komt dat daardoor ok

Ik heb het inderdaad al vaker geprobeerd maar ik moet anders gaat dit ten koste van mijn kinderen en van mij zelf ik hoop er maar het beste van Bedankt NiMS Jullie horen nog wel van me (hoop ik) geintje

Liefs Dieneke
LPChip
LPChip sep 28 '06
Als je het echt wilt, zal het je lukken. Het is juist de kracht van het willen wat je zal helpen om dit soort beslissingen te kunnen maken. Als er ergens een stukje is wat het niet wil, wordt het gelijk een stuk moeilijker. Deze wil kun je opwekken door goed na te denken over waar je naartoe wilt groeien, en zo een ideaal beeld te vormen.

Als je bij het beredeneren een aantal opstakels tegenkomt waarvan je zeker weet dat ze gaan voorkomen (zoals een wraakactie van je man), kijk dan hoe je die kan voorkomen.

Zoals ik al eerder aangaf, als je bang bent dat hij naar instanties gaat, kun jij dit zelf ook doen, en voorleggen dat je dit denkt.

Je hoeft niet bang te zijn dat hij je kan pakken door mensen tegen je op te zetten, want je kunt dit bevechten door NIETS te doen. Als hij je zwart maakt door dingen tegen anderen te zeggen, wees dan vooral jezelf en laat hun zien hoe je werkelijk bent. Zij zullen wel zien dat hij het niet kan maken en dat zal zijn wraak actie tegen hem keren. (wet van karma: als je iets goeds doet, ontvang je iets goeds, en als je iets negatiefs doet, dan ontvang je ook negativiteit terug)
mause
mause sep 28 '06
heel veel sterkte en hoop dat je de kracht hebt om het nu het hoofd te bieden en je niet meer door hem of door wie dan ook op de kop te laten zitten.
Acheliah
Acheliah sep 28 '06
Hallo LPCHiP

Ja weet je ik heb dat altijd gedacht dat als ik iemand eens iets gunde ik het meestal zelf kreeg daarom gun ik tegenwoordig meestal andere mensen iets goeds hahahaha weet ik zeker dat het bij mij goed kom (is echt gebeurd) en mause nog bedankt Iedereen bedankt trouwens.

XXX Dieneke
Acheliah
Acheliah okt 2 '06
Mensen kunnen niet veranderen hooguit der eigen aanpassen en als ze dat niet willen dan houdt het op Een oud einde en een nieuw begin

Zo ook mijn relatie Liefs Dieneke
LPChip
LPChip okt 2 '06
Mensen kunnen wel degelijk veranderen.

Dat is de vraag niet. De vraag is of ze het WILLEN. ;)

Je wil is wet, en als jij het niet wil, moet ervoor gezorgd worden dat je het wel wil. Overtuigingskracht ook wel genoemd. En anders moet er een andere oplossing komen. Iedereen kan veranderen, maar niet iedereen wil veranderen.
Acheliah
Acheliah okt 2 '06
Zo kun je het ook zien Mensen moeten willen veranderen zo niet dan houdt het op zo goed dan

Liefs Dieneke
LPChip
LPChip okt 2 '06
Ja, maar misschien kun je em toch overhalen? Want dat was de boodschap ;)
Acheliah
Acheliah okt 2 '06
Heb ik geprobeerd en hij wil niet kan hij niet zegt hij. Dus houdt het voor mij ook op ik heb gezegd kan niet bestaat niet doe het voor je kinderen. Maar dit moet je willen he

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 3 '06
Maar begrijp ik nu, dat hij het weer voor elkaar heeft, dat hij je weer beinvloed, en jou zo bij hem houdt ten koste van je kinderen?
Acheliah
Acheliah okt 3 '06
Nee heb hem vanaf zondag officieel geweerd uit mijn leven maar ik ben wel bang. Ik zal het eerst een plaatsje moeten geven he. Mijn dochter is eindelijk blij en gelukkig en dat wil ik zo houden. Ik doe dit puur voor mijn kinderen zij hebben mij nodig en hij dat regeld hij zelf maar. Maar ik ben wel alle energie kwijt om verder te gaan de energie die ik zo met jullie steun opgebouwd heb heeft hij in 2 dagen afgebroken. Nee het is over voorgoed maar het is niet makkelijk ookal weet ik dat ik de juiste beslissing te hebben gemaakt.

Liefs Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki