Loading...
nl

foto lezen

LPChip
LPChip sep 1 '06
Goed gedaan hoor. We zijn trots op je.
Thomas A
Thomas A sep 2 '06
Dieneke

Ik ben misschien wel stil, maar volg je wel.

Alle goeds voor jou

Thomas
Acheliah
Acheliah sep 2 '06
Dank je wel Thomas
Acheliah
Acheliah sep 2 '06
Trouwens iedereen bedankt XXX Dieneke
mause
mause sep 2 '06
graag gedaan.
Acheliah
Acheliah sep 4 '06
Hallo iedereen

Zou iemand de foto van Ad van Haperen willen lezen is belangrijk voor mij. Als iemand wil natuurlijk ik lees het wel.

XxX Dieneke
Thomas A
Thomas A sep 4 '06
dag Dieneke

Eigenlijk wil ik jou iets vragen Dieneke; afgaan op hoe jij Ad ziet en beleeft en erop vertrouwen dat jij het goed ziet. Dat is van veel grotere waarde dan de beste fotolezing.............

Ik zeg niets te veel als ik zeg dat jij hem heel goed kunt zien.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '06
Goed gezegd Thomas. Ben het er helemaal mee eens.
Acheliah
Acheliah sep 6 '06
Ik weet het hij heeft een groot hart maar ook een negatief klein hart Ik bedoel hij zou voor je door het vuur gaan maar hij kan je ook afzeiken hij is dus zowel positief als negatief. Het enigste wat ik van ad verschrikkelijk vindt is hij is dominant maar ik ben tegenwoordig mondig genoeg om mij te verweren al is het niet altijd gemakkelijk. Daarom heb ik ook gezegd dat hij op kamers moet is veel beter voor mij en mijn dochter. De reden waarom ik vroeg zijn foto te lezen is om iets wat jij tegen mij zei laatst je schreef ik kan de link niet vinden tussen de terreur in jouw straat en de uithuisplaatsing van de kinderen ik dacht dat als je de foto van ad zou lezen je misschien die link wel zou vinden ik weet het niet maar ik ben bang van wel.

Groetjes Dieneke
Thomas A
Thomas A sep 6 '06
Dag Dieneke

Je laatste zin uit bovenstaande stukje....
Waar voel je dat in jouw lichaam? Kun je dat gevoel laten zijn? Wil je dat gevoel serieus nemen en er naar luisteren; wat dat gevoel jou te zeggen heeft?

groetjes

Thomas
jo
jo sep 6 '06
Heel veel sterkte ik kan me niet voorstellen hoe klote het voor je moet zijn allemaal. Maar goed dat het allemaal wat beter gaat
gr Jo
Acheliah
Acheliah sep 6 '06
Dat zegt mijn verstand want ik weet dat zijn gedrag niet goed is voor de opvoeding, mijn dochter heeft er ook moeite mee want ze heeft al aangegeven dat als hij zo blijft ruzie zoeken met mij zij weg gaat lopen, dat zeggen andere mensen zoals advocaat enz, want die maken het op uit het verhaal, mijn zus zeg dat en mijn moeder eigenlijk zeggen ze het allemaal en ik probeer me los te maken van hem maar het lukt gewoon niet hij is zo dominant en overheersend dat is gewoon beangstigend. Maar het stomme is hij heeft ook vaak hele goede dingen. En dat maakt het zo moeilijk voor mij om de relatie te beeindigen.

Dieneke
Acheliah
Acheliah sep 6 '06
Dit bedoel ik nou Esmée zit met een vriendje op haar kamer dat vriendje gaat naar huis en Esmée wil naar bed gaat ie moeilijk lopen doen omdat zij wel tijd had voor dat vriendje en niet voor hem ik vindt dat belachelijk en zo gaat het steeds hij valt overal over zodra het niet naar zijn zin gaat en al wil ik graag van hem af hij heeft mij in de tang want hij bedreigt mij ook voorbeeld hij heeft vrienden met vervoer ik niet nou dan rijd hij toch met die maat mee naar de kinderen als we ze weer mogen zien het zal hem dan een worst wezen hoe ik bij mijn kinderen kom. Als hij bij de rechtbank moet komen ivm zijn kant van het verhaal en we hebben ruzie dan dreigt hij er van alles bij te vertellen maar hij verteld er niet bij dat het allemaal zijn idee was voorbeeld hij geeft mijn kinderen een jong poesje en we krijgen ruzie vervolgens verteld hij wel tegen de instanties dat ik teveel huisdieren heb en hij flik het steeds maar op de één of andere manier kom ik niet los van hem. Ik ben bang dat ik bang van hem ben, van zijn reactie, en van zijn dreigementen daarom ben ik hulp gaan zoeken om sterker te worden naar hem toe en andere, om financieel sterker te worden, en om niet meer bang te zijn van hem daarom wil ik dat hij mijn huis verlaat en dat hij op kamers gaat zodat ik mij wat losser van hem kan maken, want hij is heel overheersend trouwens iedereen is bang van hem. Daarom wilde ik graag weten wat jullie zagen in de foto misschien konden jullie mij vertellen of we uit elkaar gaan en of hij mij het leven zuur gaat maken want daar dreigd hij steeds mee. Waarom weet ik niet maar hij weet steeds weer mijn leven binnen te dringen. En het ergste is hij heeft ook goeie kanten maar helaas meer slechte kanten want Esmée wil graag dat hij haar vader blijft maar dan wel op afstand en niet ander één dak.

Groetjes Dieneke
mause
mause sep 6 '06
ik denk dat het erg moeilijk zou worden, maar dat je toch een keer een knoop door moet hakken. op deze manier houdt hij een bepaalde macht over je. ik hoop dat je de steun vind en de hulp die je nodig hebt. wel denk ik dat je ook naar het gevoel vasn je dochter moet luisteren en misschien helpt dit je wel met het nemen van een beslissing.sterkte met je beslissing. nog ff een tip. hij heeft macht over je zolang jij dat toelaat. dus wat dat betreft is het wel goed dat je bezig bent om sterker te worden zodat je je wat makkelijker kunt weren. weet niet of je er wat aan hebt, maar zo denk ik erover.
Acheliah
Acheliah sep 7 '06
Je hebt wel gelijk maar het is een macht die niet te verklaren is hij kan zo exstreem duidelijk naar voren komen terwijl hij op andere momenten heel zwak is. Je kunt het zo zien wat hem aan de éne kant zo sterk maakt maakt hem aan de andere kant juist weer heel erg zwak. Voorbeeld hij wil hier blijven wonen bij mij ik heb gezegd dat kan niet hij kon bij een vrouwelijk iemand slapen ik denk beter dan bij mij en hij gaat zielig lopen doen want hij zou wel onder de brug gaan liggen of buiten op straat ik denk ja dag weer dat slachtoffer rolletje en ik trap er niet meer in. Ik wil best sterker worden maar ik heb het gevoel dat hij mij gehersenspoeld heeft niet letterlijk natuurlijk maar ik kan nu ff niet helder nadenken ik ben niet dom maar ik zie het goede en het kwade ff niet meer ik haal ze door elkaar. En daarom wil ik een time-out tussen ons. Want wonen we niet onder één dak dan gaat het wel goed/redelijk.

Dinie
jo
jo sep 7 '06
hallo dineke
als je je kinderen terug wil zal je van hem af moeten! Je schrijft dat hij het bij de rechtzaken enzo erger maakt door dingen te zeggen die niet waar zijn! Denk nu eens even goed na! wat is belangrijker jij en je kinderen? of hij? Je laat jezelf toch niet bedreigen!! kom op zeg ik weet dat je het kan!
mause
mause sep 7 '06
hoi jo.

dat is duidelijke taal, maar je hebt wel gelijk.
Acheliah
Acheliah sep 8 '06
Ergens hebben jullie wel gelijk maar ik denk dat het ook een stuk onmacht is van hem. Maar ik weet ook dat jullie gelijk hebben alleen wil ik het zelf nog niet voor mezelf aannemen. Als ik ruzie heb met hem dan stuur ik hem altijd weg maar hij komt altijd net zo hard weer terug ik kan me niet losmaken van hem misschien omdat we zoveel kinderen hebben ik weet het niet maar hij is niet altijd slecht hoor geloof me hij kan ook heel lief zijn alleen zijn enigste en grootste probleem is drank. 2 ì¡ 3 kratten met z'n drieén is niks dat lukt met gemak. Maar waar ik zo mee zit is dat hij ook lieve kanten heeft dat is gewoon zo. We zullen zien wat de toekomst uitwijst ik ben niet voor niets hulp gaan zoeken.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah sep 8 '06
Weet je ik durf gewoon mijn gevoel niet te volgen en naar mijn gevoel te luisteren. Want ik weet niet zeker wat mijn verstand mij nu ingeeft dat bedoel ik met helder denken. het is altijd zwart - wit en niet alleen maar wit - wit of zwart - zwart snap je mijn vriendin zegt weleens wat die allemaal voor je doet dan zeg ik ja dat is normaal hij werkt niet, of ze zegt hij heeft heel veel goeie kanten dan zeg ik ja maar ook slechte. Snappen jullie en dat maakt het zo moeilijk en als we ruzie hebben is het makkelijk om te zeggen rot op maar dan weet hij dat hij fout zit dan komt hij slijmen of te wel dan doet hij lief en weet ik het niet meer. Ik zal het nog wel ff aankijken en na de hulp een besluit nemen. dan staat mijn hoofd misschien wel helderder tenslotte heb ik niet voor niets hulp.

Dieneke
LPChip
LPChip sep 8 '06
Keuzes maken is niet makkelijk, maar goh, dat is een aspect van deze wereld. Keuzes maken.

Het is dan ook zaak om alles in overweging te brengen, INCLUSIEF je gevoel. Zegt jouw gevoel dat het niet goed is, dan is het ook niet goed. Jouw verstand zal waarschijnlijk zeggen dat het wel goed is, maar als je goed kijkt, zie je dat je verstand je voor de gek houdt, want hij wil niet van hem af vanwege de goede kanten, maar je gevoel voelt dat het slecht is (zie huidige situatie) Neem dit alles in overweging (en dan bedoel ik ook echt alles!)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki