Loading...
nl

foto lezen

Thomas A
Thomas A aug 17 '06
Dag Witte Herder

Van boven naar onder;

Raymondo

Zeer vindingrijk manneke. Hij laat zich niet de kaas van het brood eten. Vindt gemakkelijk een oplossing voor allerlei probleempjes. Heel gevoelig kind en bemerkt ALLES in zijn omgeving. Raymondo draagt verdriet bij zich.
Heeft bevestiging nodig, maar zal als hij deze niet krijgt toch zijn eigen weg volgen. Waar je als ouder bij een kind als dit, tegen zijn eigen zinnigheid aanloopt, later “bouwt” hij op deze eigenzinnigheid en zullen anderen naar hem luisteren.
Raymondo heeft begeleiding nodig om hem op het juiste pad te houden; zijn onderzoekende geest maakt hem een beetje grenzeloos, daardoor is correctie soms echt nodig.
Hij is liefdevol en ook rechtvaardig, maar als hij boos is op wie dan ook, steekt hij dat zeker niet onder stoelen of banken.
Raymondo is een typische beelddenker en zal waarschijnlijk behoorlijk kunnen leren tekenen en anders goed kunnen knutselen en met lego kunnen werken.
Omdat Raymondo alles oppakt en voelt in zijn omgeving, is hij gemakkelijk afgeleid.
Dit kind red zich wel, ook al houd zijn omgeving wel eens de hand op het hart.

Naomi

Zachtaardig en liefdevol karakter. Stille wateren, diepe gronden. Ook als zij straks goed kan praten, zal dit kind toch veel voor zich houden. Wel zal zij, wanneer daar naar gevraagd wordt open zijn.
Naomi is een waarneemster en heeft de intelligentie van het hart. Ook dit kind is gemakkelijk afgeleid wanneer zij ergens mee bezig is. Ook Naomi is een kind wat veel bevestiging nodig heeft en kan erg onzeker zijn. Soms is ze heel afwezig en zit dan helemaal in haar eigen belevingswereld. Dan is ze voor niemand bereikbaar. Niet altijd even goede motoriek. Nu hoort dat ook wel bij deze leeftijd, maar ook verder in haar leven heeft ze zo haar onhandigheden op z'n tijd.

Quinsy

Entertainer. Quinsy is slim en handig. Als er spanningen zijn zal hij trachten de sfeer te veranderen en zal dat tot op hoge leeftijd doen. Ook hem ontgaat weinig. Hij heeft een groot zelfhelend vermogen en kan zijn verdrietjes omzetten in iets bruikbaars. Hij heeft een zekere artistieke/creatieve aanleg, vooral in woorden. Quinsy is een liefdevol en ook een warm kind.
In veel situaties zal hij een wat afwachtende houding aannemen. Hij wil weten of het goed is wat hij doet.
Quinsy heeft een zeer eigen karakter en zal zich ook zeer eigen ontwikkelen. Dit kind moet vaak met rust gelaten om tijd te kunnen besteden aan het uitzoeken van zijn eigen vaardigheden. Toch zal Quinsy ook veel momenten van grote onzekerheid kennen, maar onzekerheid is een grote drijfveer voor het uitzoeken van allerlei (levens)vraagstukken.

Wesley

Ondanks dat Wesley zeer gevoelig is, is hij ook een kind die later ver kan komen. Wesley zou nog wel eens in de muziek of zo terecht kunnen komen. Hij heeft er net als Quinsy geen moeite mee anderen te entertainen en ik zie bij hem een zekere muzikaliteit. Ook hij heeft een rijke fantasie, maar ook de mogelijkheid zijn verdrietjes om te buigen naar iets creatiefs. Hij is liefdevol en heeft gevoel voor andermans probleempjes of dingen waar deze even niet uitkomt. Wesley is ook een kind wat een zekere sturing nodig heeft om goed terecht te komen.
Wesley is heel rechtvaardig en heeft een hoog “nieuwe tijds kind”gehalte. Geen ruw, maar eerder fijngevoelig en zacht. Wesley heeft veel empathie.
Hij is handig maar soms zo gemakkelijk uitgevallen dat hij het al gauw kan laten zitten. Hij heeft af en toe de neiging iets waar hij aan begint niet af te maken. Na zijn adolescentie zal dit verdwijnen. Dan overziet hij dit en begint niet meer aan dingen die hij niet afkrijgt.
Wat een fijn manneke!

Justin

Kan flink boos worden en dan nog maar zien hem weer rustig te krijgen. Hij laat zich bepaald niet de slagroom van zijn taart eten; dat kan hij zelf wel.
Justin is wat gesloten; staat niet zo open voor zijn omgeving. Hij kan mee gaan met anderen maar haakt op een gegeven moment af om bij zichzelf en in zijn eigen wereldje te blijven. Justin lijkt hierin iets op zijn jongste zusje, maar kan wel veel beter voor zichzelf opkomen. Justin is een sterk kind, zeker geen kind om je ernstige zorgen over te hoeven maken, ondanks zijn af en toe ruwheidjes. Ook deze knul is rechtvaardig, alleen zal hij zich nog wel eens van trucjes kunnen bedienen. Justin gaat ruzie niet uit de weg en als het moet staat hij echt zijn mannetje.

Esmee

Je moet het wel heel bont maken, wil je Esmee tegen je krijgen. Ze is de zachtheid zelve. Esmee is te goed van vertrouwen en heeft de neiging zichzelf voor anderen aan de kant te zetten. Hierin volgt zij haar moeder. Dit is niet goed en behoeft aandacht. Wil Esmee met anderen in contact treden is het heel belangrijk dat zij leert dat anderen haar zullen moeten respecteren. Laat dit haar duidelijk worden. Ze is zo liefdevol en heeft zoveel te geven dat anderen - die niet goed willend zijn - daar gemakkelijk misbruik van kunnen maken. Dat het een paar keer gebeurd is niet leuk maar laat zij hier lering uit trekken. Er lopen genoeg “mooie”mensen rond waarmee zij ook in contact kan komen.
Het liefst wil zij iemand ontmoeten die haar volledig begrijpt, maar uit ongeduld idealiseert zij mensen waardoor zij niet meer goed ziet wie zij eigenlijk voor zich heeft. Hierin moet zij begeleid worden.
Het is een prachtig kind, dat als iedereen zo was, er nooit meer oorlog was of mistanden in de wereld waren!!!!!!!.
Dit kind moet zich bewust worden van haar te grote ontvankelijkheid!

Met respekt

Thomas
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Ik heb een gedicht geschreven.

Weet dat mama altijd van jullie houdt
ze is nooit uit jullie gedachten
ookal doet het je zeer denk aan mij het voelt
vertrouwd
het zal jullie leed verzachten
ik mocht niet meer voor jullie zorgen
dat doet nu een ander gezin
leef voor de dag van morgen
wees niet verdrietig dat heeft geen zin
mama blijft knokken en hopelijk is het gauw dat
ik jullie weer zie
ze moet doen wat ze moet doen
want mama doet alles voor jullie
en geeft jullie in gedachten stiekum een zoen
wees niet getreurd
mama zal er altijd voor jullie zijn
het is gebeurd
en oke het doet pijn
maar er komt een dag
dan kan ik jullie omhelzen met heel mijn hart
dan komt er een lach
is jullie en mijn leven niet meer verwardt
dan is er geluk
die ik met jullie dan mag delen in dit leven
dan kan niks meer stuk
want mama zou haar leven voor jullie willen geven

Dieneke
Thomas A
Thomas A aug 17 '06
Dag Witte Herder

Ik begon na aanleiding van jouw laatste post, met een zekere brok in mijn keel, maar deze kon ik even later wel weer loslaten.

Jouw foto heb ik bewust even laten liggen in die zin dat ik daar extra aandacht aan zal besteden, ookal vanwegen wat er op dit moment in jouw leven speeld en zal dat morgenochtend doen. Ik heb er geen woorden voor en voel met je mee, net als anderen hier op dit forum. Toch is het goed te beseffen dat de situatie zoals die nu voor jullie is ontstaan, niet blijvend is.

als je het niet erg vindt dan zou ik best wel het verhaal van de hoed tot de rand willen horen/lezen. hoeft niet op dit forum, mag ook via mijn e-mail adres en als je zegt dat wil ik niet, dan gewoon niet. Maar ik kan mij voorstellen dat ik een zekere positieve sturing kan aandragen.

Morgen ga ik dus verder met jouw foto.

alle goeds

Thomas
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Hartstikke bedankt Thomas

Ik vond het heel goed en possitief wat je schreef over de kinderen. Wat mijn verhaal betreft ik wil hem best opschrijven maar het kan best wel eens een lang verhaal worden en je moet het me niet kwalijk nemen dat zelfs ik het niet eens meer snap. Ik weet mensen kunnen vergeven maar vergeten helaas nooit.

Dikke Kus iedereen en in het bijzonder Thomas

witte herder (Dieneke)
mause
mause aug 17 '06
mooi gedicht. kreeg een brok in mijn keel. hoop dat je snel uit deze situatie komt en dat jij en je kinderen weer verder kunnen met jullie leven. heel veel sterkte.
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Lieve Thomas

Ik heb een stukje geschreven bij aravinda klik die aan bij google en klik mijn naam aan of om te delen of gedichten daar staat heel veel over mij omdat ik ergens een antwoord zoek voor alle nare dingen ik zoek een bevestiging voor het waarom ik hoop dat iemand mij kan helpen want dat zou ik heel fijn vinden

Heel veel liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
wil je laten weten of het gelukt is en of je meer wil weten want ik sta open voor alle hulp.

Dikke kus Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Bedankt Mause

Ik hoop het ook want dit is slopend

Kusjes Dieneke
Thomas A
Thomas A aug 17 '06
Dag Dieneke

Ik heb alles gelezen, ook de reakties. Het lijkt me niet gemakkelijk om als je in een situatie zit zoals jullie je hoofd helder te houden. Toch vind ik niet een direkte link tussen de problemen in de straat bij jullie en het uit huis plaatsen van de kids; wat is die link?
Wat je over Esmee schreef op het andere forum heb ik bij het fotolezen gezien, "ontvankelijkheid".

Toch vraag ik jullie vertrouwen te houden en het er niet bij te laten zitten. Uiteindelijk zal het opkomen voor je rechten op een dag zijn vruchten afwerpen.

Ik adviseer om al dan niet met hulp, het hele verhaal uit te schrijven (en het een paar keer te kopieeren), een exemplaar moet naar het hoofd van maatschappelijk werk in jullie woonplaats. Ook zou ik als alles goed op volgorde van gebeurtenissen is gezet er een speciale website voor aanmaken zodat anderen kunnen reageren, er steun uit kunnen halen, maar ook geven.

En dan is er ook nog zoiets als "Hart van Nederland"

Alle goeds

Thomas

ps jouw fotolreading doe ik zo
Thomas A
Thomas A aug 17 '06
Beste Dieneke
Hierbij je fotoreading, hoop dat je er wat aan hebt en ermee sterker in je bestaan kunt komen.


Verdringen

Groot hart

Verdriet

Gemakkelijk!!!

Mensen

Weerbaarheid


Verdringen; Je hebt een heel stuk van je leven overgeslagen, althans je hebt als het ware een stuk van je leven afgesloten door het te verdringen. Er hebben zich in jouw jonge jaren dingen afgespeeld die een kind niet horen te overkomen en ik voel misbruik. Zonder dat jij je ervan bewust bent hebben de gebeurtenissen van toen een gevolg gekregen in de periode na je volwassen worden. Het maakt zich kenbaar door een bepaalde onrust rondom intieme relaties. Het is niet nodig hiernaar op zoek te gaan als je je gevoelens hebt leren beteugelen en er mee hebt leren omgaan. In het andere geval zou ik als ik jou was een keer een reading laten doen bij een goede psycho energetisch therapeut.

Groot hart; Ook bij jou zie ik een (te) grote ontvankelijkheid. Door jouw besef van “de pijn”onder de mensen heb je de neiging (te) veel aan anderen te willen te geven en het leven zal je er op wijzen dat het niet goed is en er zelf door in de problemen te komen. Hierin moet je zelf een grens aan leren geven.
Jouw leeftijd maakt dat je aardig wat gezien hebt van deze wereld en hierdoor kun jij jezelf al behoorlijk in bescherming nemen, alleen voel ik dat dat nog niet voldoende gebeurd. Je kunt het leed van de hele wereld niet op je schouders nemen en ik adviseer je dan ook het voorlopig bij je eigen gezin te houden en je daarop te concentreren. Nee, niet gemakkelijk, wel nodig. Het zal je uiteindelijk in staat stellen orde te scheppen in je eigen bestaan en als deze basis sterk genoeg is om meer te kunnen dragen, kun je weer “geven” aan anderen.

Verdriet; er ligt een groot verdriet onder het oppervlak van jouw bestaan. Hierbij zie ik een relatie met je jonge jaren. Het lijkt mij dat er nog veel niet is losgelaten, maar weet ook dat het daar nu even niet de tijd voor is en weet ook dat deze gelegenheid zich over enige tijd zal aandienen. Dit gebeurd vanzelf en daar hoef je dus niets voor te doen. Dit zal je uiteindelijk een heel sterk iemand maken; nog veel sterker dan dat je al bent.

Gemakkelijk!! een beetje gemakkelijk uitgevallen ben je soms wel en dat is uiteindelijk tegen jouw zelf gericht. Ik hoop dat je dit kunt zien, want ondanks alle tegenwerkingen in je leven is het noodzakelijk te zien dat het alle moeite loont om op te staan voor jezelf en de bezem door je eigen bestaan (en je huis) te halen. Het leven zal je hier rijkelijk voor belonen.
Geef alleen toe aan je moeheid als je echt rusten kunt en laat niets over aan anderen wat je zelf beter kunt!

Mensen; Ondanks dat je door de jaren een behoorlijk goed gevoel voor mensen hebt ontwikkeld, vertrouw je niet altijd op jouw eigen informatie. Hierin zou je je moeten/kunnen trainen, immers het is belangrijk te leren op je eigen informatie te vertrouwen en er serieus rekening mee te houden.

Weerbaarheid; het is belangrijk weerbaarder te worden, jouw soms te grote empathie maakt jou kwetsbaar en anderen kunnen daar gemakkelijk misbruik van maken en zullen dat ook doen als zij hun eigen grenzen van beschaafdheid niet kennen. Er lopen in jouw omgeving mensen die gemakkelijk misbruik van je maken en grenzen stellen van jouw kant is dan toch echt heel wenselijk. Geven is goed maar niet ten koste van jezelf Dineke!!!
Jouw belangrijkste levensles lijkt mij het leren opkomen voor jezelf. Ik weet dat jij dat tot op zekere hoogte al doet en ik hoop dat je dit nog meer zult ontwikkelen, je zult zien dat jij meer voor elkaar zult krijgen dan menigeen.

Boektip “de Profeet”van Kalil Gibran.

Met respekt

Thomas
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Hallo Thomas

Bedankt voor je beschrijving het klopt helemaal. Ik ben meer voor mezelf aan het opkomen en wat het verdriet betreft ik heb het inderdaad verdrongen ik heb inderdaad weleens in twijfel gestaan om regressie therapie te doen maar vanwege de kosten lukt me dat gewoon niet. Ik heb nu een afspraak gemaakt met maatschappelijk werk voor mezelf en mijn schulden. Ik wil hier inderdaad sterker uitkomen en wel voor mijzelf en mijn kinderen want dat verdien ik en ook mijn kinderen. Ik wil jullie bedanken voor alle steun en vooral een luisterend oor want dat heeft me enorm opgelucht zeker weten. Ik hoop wel dat ik er gewoon met jullie over kan ptaten want dat heb ik nu echt wel ff nodig.

Met Heel Veel Liefs en Heel Veel Goeds

Dieneke
Thomas A
Thomas A aug 17 '06
allemaal goed Dieneke. jij bedankt voor het vertrouwen, want dat is ook niet niks en daar denk ik zeker niet ligt over. Blijf ook gewoon hier en hou als je wilt het gesprek ook open; niks mis mee. Daarnaast je moest eens weten wat ik allemaal voor de kiezen heb gekregen en zo moeilijk als ik het ooit gehad heb; ik ben er alleen maar door gerijpt en kan erdoor anderen veel beter verstaan.

maak je maar niet te veel zorgen, jouw tijd komt ook, dat heb ik allang gezien

Thomas
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Lieve Thomas

Mag ik nog iets vragen heeft die misbruik te maken met mijzelf of heeft het met mijn dochter te maken. Zelf denk ik het antwoord wel te weten maar ik hoor het graag van jouw

Liefs Dieneke
Thomas A
Thomas A aug 17 '06
Dag Dieneke

Het heeft met jullie allebei te maken.

Thomas
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Nou Mensen jullie wilden wat van me weten nou hier komt ie dan.

Ik ben 24 september 1966 geboren. Mijn leven is niet makkelijk geweest in mijn jeugd en van voor mijn 17de weet ik weinig meer. Op mijn 17de kreeg ik mijn eerste pak slaag van mijn vriend gewoon omdat ik niet met mijn nichtje naar het zembad mocht daarna bleef ik slaag krijgen en moest ik het uit maken van mijn ouders. Mijn moeder vond het al zo raar dat ik met 35 gr met een dikke trui aan liep en een lange broek maarja ik moest op de één of andere manier mijn blauwe plekken bedekken. Op mijn 21ste ging ik samen wonen wat helemaal niet goed verliep ik wilde belangrijk zijn voor hem maar dat waren zijn vrienden en niet ik de relatie liep stuk. Mijn huishouden zag er verschrikkelijk uit ik was helemaal aan het door draaien en op mijn 26ste raakte ik zwanger van mijn eerste van een gozer die heel dominant was die zette mij met 5 maanden zwangerschap op straat. Ik kwam toen in een tehuis terecht en daar is mijn dochter geboren na een maand of 11 kreeg ik een huis in een andere stad. Daar leerde ik een jongen kennen die geen vrienden had en voelde me verplicht een vriendschap aan te gaan omdat ik weet wat eenzaamheid is alleen die kon zijn poten niet thuis houden van mijn dochter van 15 maanden. Ik heb nachten met een gillende dochter gezeten die flinke nachtmerrie's had. Door een meisje van 12 ì¡ 13 jaar kwam aan het licht dat die zogenaamde buurjongen zijn pootjes niet kon thuis houden en heb ik aangifte gedaan (deze is toen vrijgesproken) en ben ik door alle ellende uithuis gezet en ben ik bij mijn vriend gaan wonen die een ander bleek te hebben en mij letterlijk op straat zette. Ik kwam op kamers terecht en raaktye zwanger van een prachtige zoon die zeer welkom was maar mijn dochter van 4 jaar mocht niet bij alleenstaande mannen binnen en daar bleek ze toch te komen via een goede vriend en bleek ze misbruikt te zijn ze heeft naar eigen zeggen een pilletje geslikt en toen ze wakker werd zat hij met zijn piemel bij haar plasser. Ook heeft ze in een wat hun noemen kooi opgesloten gezeten. Nu blijkt achteraf dat het om een omgedraaid bankstel ging (2 tegen elkaar aan met de rugleuning omhoog en zware planken erop) dat noemde mijn dochter hun kooi. Er was een wapenstok aanwezig en handboeien en ook een aansteker met gekleurde balletjes zo'n kermis geval. En de vriend die ik nu heb bleek hem die gegeven te hebben. Er waren 8 kinderen bij betrokken en meneer de dader is vrijgesproken niet te geloven he. Kom ik in een straat wonen waar een hard drugsdealer woont die bestolen wordt waar ik zoals gewoonlijk de schuld van krijg die ons begint te terroriseren om de haverklap vliegen de ruiten van mijn woning eruit en moeten we vluchten naar zolder. Hij wordt wegens dealen gesnapt en moet met zijn vriendin een aantal jaren zitten. Toch gaat de terreur door want zijn vriendjes wonen nog in de straat van alle kant worden we bestookt met ongein, ijsballen, scheld partijen, bakstenen, gewone stenen, de scooter voorwiel wordt los gedraaid in de hoop dat ik die hoogzwanger was zou verongelukken, op de schutting van de buurman staat geschreven ...... is een hoer, ..... moet dood. (...... is naam van mijn dochter) daarbij kreeg mijn dochter om de haverklap een pak slaag en zou ze door 5 jongens van 15 jaar in elkaar geslagen worden. En ik maar met mijn lompe kop iedere keer aangifte doen terwijl wij niet worden geloofd het is zelfs zo erg dat toen ze mijn kinderen kwamen halen van jeugdzorg ze mij bedreigde te verkrachten omdat ik nu toch geen kinderen meer zou hebben en hij wilde ze bij mij wel maken. Ik ging er aan kapot mijn huis raakte steeds vervuilder en dat heeft er ook aan meegedragen dat ik mijn kinderen kwijt raakte maar wat ik nog steeds niet kan bevatten hij kwam vrij uit de bak samen met zijn vriendin en zijn leven ging gewoon door. Hij had zijn kinderen nog, zijn huisje, zijn auto alles en ik was alles kwijt. Mijn vriend werd steeds aggresiever op mij omdat hij de situatie niet aankon ik kreeg een nieuw huis in een andere stad en dat ging redelijk ( behalve het huishouiden liep nog steeds niet op rolletjes )Mijn vriend zette de gezinsvoogd buiten en dat was reden genoeg om de jongens weer uit huis te plaatsen de meisjes mochten thuis blijven om te oefenen maar ik kon dat niet ik miste de jongens verschrikkelijk en begon mij te verzetten tegen de gedwongen hulp. En dat kostte mij mijn meisjes waarom weet ik niet of misschien wel ik weet het eerlijk gezegd niet meer zo goed. Ik weet wel dat mijn vriend geen blad voor zijn mond heeft en er alles uitflapt ik denk ook dat de uithuisplaatsing met hem te maken heeft. Ook beweren ze dat er geen structuur in huis was en ja in de oude straat was dat inderdaad zo vanwege de terreur maar nu in de nieuwe straat ging het beter met de structuur. Ik heb het even kort opgeschreven en er zal vast wel iets vergeten zijn. En ja het komt anders over op papier dan de angst die wij in het echt mee maakten want dat was zeer beangstigend en als wij het al niet kunnen snappen hoe moeten mijn kinderen het dan snappen.
En dan nog maar te zwijgen ze komen met 4 5 politie busjes en mijn kinderen moeten mee dat heeft mij mijn kinderen 2 keer getraumatiseerd.

Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Lieve Thomas
Sorrij dat ik het vraag maar was het een familie lid want ik heb altijd al een vete met mijn oom gehad. En mijn zus want die was vreselijk bang voor mannen als 2 jarige zoiets want als ze een man zag zat zij achter de bank.

Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Hallo iedereen

Het staat er misschien te makkelijk opgeschreven maar ik heb het ff snel gedaan omdat ik eigenlijk geen zin heb dat gevoel steeds weer terug te krijgen. Ik voel me verdoofd zo voelt het ja want ik maak me drukker om de kinderen en ik zoiets heb ik woon er niet meer. Geweest is geweest. Ik MOET het achter me laten want doe ik dat niet dan sta ik hier niet meer op deze wereld maar zit ik hierboven. Ik moet verder voor de kinderen want ondanks alle verdriet zijn zij mijn leven, mijn alles, mijn steun en toeverlaat en vooral mijn hoop op een beter leven dan nu. En ja het zal wel niet snel gebeuren maar ik hoop ze snel om me heen te hebben zodat we weer verder kunnen met ons leven.

Maar Thomas waarom kom ik maar niet verder in mijn huishouden waarom lukt het me maar niet ik wil zo graag maar krijg het maar niet voor elkaar terwijl ik als ik iets doe het veels te perfect doe. Ik ben nu al mijn gedichten aan het bundelen voor mijn kinderen en als je dat ziet dan ziet dat er heel netjes uit en perfect maar mijn huishouden en structuur daarin is één grote puinhoop.

Dikke kus en iedereen heel veel liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 17 '06
Ik heb nog een gedichtje geschreven die slaat op wat Thomas zei
over mij (hé dat rijmt ook hahaha)


5-8-06

Leren

Ik moet mijn mensen beter selecteren,
Ja echt dat moet ik nu echt gaan leren.
Ik kreeg in een nieuwe stad een nieuw begin,
En ik trapte er weer in.
Mensen konden weer misbruik maken van mijn goedheid,
Nee het is geen gekkigheid.
Het moet maar eens afgelopen zijn,
Misbruik maken van mijn.
Ik trap er niet meer in,
Is dat geen goed begin.
Denken aan mij en mijn gezin,
Dus proffiteurs jullie komen er niet meer in.
Niet meer in mijn leven,
Dat is alleen voor mensen die echt om mij geven.
Zie ik het verkeerd,
Of heb ik nu echt wat geleerd.

Dieneke
mause
mause aug 17 '06
hoi dieneke.

wat een verhaal. jemig heb jij veel meegemaakt. ik heb het net ff doorgelezen en ik moet zeggen dat ik het ongelooflijk vind. niet zo bedoeld dat ik het niet geloof, maar dat je je af gaat vragen hoeveel een mens kan verdragen. ik heb zelf ook het nodige meegemaakt en weet wat voor'n chaos dat kan geven in je hoofd. ik denk ook dat dat de reden is waarom je niet "toekomt"aan je huishouden. ik denk dat je eerst de dingen moet leren los telaten. voordat je verder kunt met structuur aan te brengen. dit geldt niet alleen voor je huishouden maar heeft invloed op je hele doen en laten. ik weet niet of je er wat aan hebt en of je er wat mee kunt. maar wens je alle kracht om hetgene wat er nu met je gebeurt het hoofd te bieden. zodat je leven weer op orde krijgt, voor jezelf maar ook zeer zeker voor je kinderen. ik hoop ook dat je de hulp vind die je nodig hebt. en ik vind het knap dat je je verhaal durft te vertellen.

heel veel liefs en sterkte in je strijd.
mause.
Acheliah
Acheliah aug 18 '06
Lieve Mause

Dank je voor je mooie woorden ik hoop dat het gaat lukken.

Kusjes en veel liefs Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki