Loading...
nl

Ik ben denk ik een beetje mezelf kwijt. Wie helpt mij hieruit??

Mirreke
Mirreke dec 20 '06
Ehhhh creatief zijn??? Hoe kom je daarbij hihi?
En waar haal je dat?
Mirreke
Mirreke dec 20 '06
Ik heb al gekeken op de site van een knutselwinkel hier in Oss. Ze hebben ze idd. Ik had er nog nooit van gehoord....
Thomas A
Thomas A dec 20 '06
Je kunt het materiaal prima met eenvoudig houtbewerkersgereedschap bewerken, ze hebben waarcshijnlijk ook wel eenvoudige boekje en anders is er nog internet.

Thomas
Thomas A
Thomas A dec 20 '06
Ik geloof niet dat jij ziek met maar afgescheiden van je gevoel.

Volgens de maatschappij ben jij ziek, maar mij zegt dat heel erg weinig........

Thomas
Mirreke
Mirreke dec 20 '06
Dank je Thomas, ik ben blij dat iemand nou eens inziet dat ik niet ziek ben.
En mijn gevoel heeft zoveel te verduren gehad dat ik het voelen gewoon eng vindt.

Maar ik heb hoop dat ik weer balans vindt. Ik voel me al een stuk beter dan gisteren en vanochtend en ik ga straks ff lekker naar de hobbywinkel. xxx
Thomas A
Thomas A dec 20 '06
Als jij gaat lezen over de chackra's ga jij ontdekken dat jij niet ziek bent.

Handboek Chackra psychologie

Anodea Judith

ISBN 90 230 0954
Thomas A
Thomas A dec 20 '06
Maar ik heb hoop dat ik weer balans vindt.

de wens is al voldoende en zal je in beweging zetten.............

Thomas
Mirreke
Mirreke dec 20 '06
Ik ben in de hobbyzaak geweest. En ik ben thuis gekomen met een stuk speksteen en gereedschap.
Ga morgen eens ff wat schaven!
LPChip
LPChip dec 20 '06
Goedzo Mirreke :)
Mirreke
Mirreke dec 21 '06
Vanmorgen mijn dochter naar school gebracht. Het ging niet lekker. Ik zit op de fiets, beetje te luisteren naar het zingen van mijn dochtertje en hop ik krijg het spaansbenauwd.
Ik weet verder niet hoe ik het gedaan heb maar ik ben weer thuisgekomen. Zo dol als wat, slappe benen en een warm hoofd van de energie die los is gekomen.
Ik zat nu nergens aan te denken. Ik moest alleen ineens heel erg naar de toilet dus weer teruggereden. Dus we kwamen te laat op school.
Maarja het rotgevoel van de spanning van een uur geleden zit nog in mijn lijf. Alsof je gaat flauwvallen. Daarom schrijf ik ff hier. Misschien dat het zo weer weg gaat dan.
Mirreke
Mirreke dec 21 '06
Ik wilde graag naar de bakker. Vast broden inslaan voor de komende dagen. En moest nog naar de drogist.
Ik ben geweest. Alleen in de bakkerij voelde ik me gejaagd. Moest eventjes wachten natuurlijk. Maar al met al ging het wel. Probeer mijn gedachte bij het doen te houden en niet af te dwalen. Probeer te doen wat ik wil doen zonder daar mijn gedachtens eerst overheen te laten gaan. Het gaat wel weer, maar ik baal gewoon dat het weer gebeurd is....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki