Loading...
nl

Ik ben denk ik een beetje mezelf kwijt. Wie helpt mij hieruit??

Charlie
Charlie dec 4 '06
Iedereen heel erg bedankt voor de steun. Ik wens iedereen hier heel veel steun en wijsheid en het allerbeste. Liefs, Carolyn
Thomas A
Thomas A dec 4 '06
Soms wilde ik dat ik iedereen aan zichzelf terug kon geven door bijvoorbeeld 1ooo sterren door de kosmos te sturen, maar ja eigenlijk heb ik het zelf ook alleen mogen doen.

Toch ben ik blij dat ik mijn tranen gedroogd heb en op mijn pad gegaan............

Zou iedereen moeten doen............

liefs Thomas
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Heej Carolyn!

Je bent het waard om voor te knokken! Voor jezelf alleen al.
Echt en dat je hier post doe je niet omdat je niet geholpen wil worden. Je schreeuwt om hulp.
Heb je ooit een crisisdienst gebeld ofzo? Heb je medicatie om je koppie rustig te houden?
Vandaag heb je een mindere dag en misschien de rest van deze week. Maar het wordt echt beter!
Liefs Mirreke
LPChip
LPChip dec 4 '06
Carolyn, besef je wel dat als je deze levensles niet goed op kunt lossen, je deze in een volgend leven opnieuw krijgt?

Jouw tijd is nog helemaal niet gekomen. Concentreer je eerst maar op jezelf, en lees wat hier gezegd wordt. We willen je niet kwetsen, maar helpen zodat jij weer verder kan komen. Wij beseffen ons heel goed wat we aan elkaar hebben. Accepteer onze hulp, je staat er niet alleen voor!
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Ja bedankt Thomas, Ik snap helemaal wat je zegt hoor, ik zie alleen niet welke verandering ik zo tegenhou... Misschien is het gewoon de tijd nog niet dat ik dat inzie... Snap je wat ik bedoel? Hoe pas ik dat toe in mijn leven, situatie enz.
Charlie
Charlie dec 4 '06
Elke keer als ik weer een beetje op krabbel, val ik net zo hard opnieuw in een bodemloze put. Wat doe ik verkeerd?? Heb ik het dan echt niet verdiend om een leuk rustig normaal leventje te leiden? Of alleen maar om een rottig leven te lijden??
Charlie
Charlie dec 4 '06
Twee dagen geleden zou Johan jarig geweest zijn en gister was het 4 jaar geleden dat Rakkertje is overleden.
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Zo denk ik ook vaak, gelukkig wat minder de laatste tijd, maar ik herken deze gedachte heel goed!

Mij helpt het vaak om me kwaad te maken. Ik zeg dan tegen mezelf. Komop, schouders eronder, en er tegenaan! Je wilt toch niet weer terugkomen om dit mee te maken... Nou dan krijg ik een stoot energie.
Probeer leuke dingen te gaan doen. Met een vriendin ofzo? Ik weet niet of je een hobby hebt waar je je flink in kunt verliezen en lekker daardoor bezig bent?
Ik bijvoorbeeld, ik maak mandala's, kettingen, puzzelen, lezen. Of een leuke cursus ofzo?
Charlie
Charlie dec 4 '06
Ik heb geen hobby`s en ook geen vriendinnen.
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Wil je wel een hobby?
Zou je het niet leuk vinden om gewoon iets te kunnen doen waar je wel een beetje lol in krijgt?
Wat doe je nu zoal op een dag?
Charlie
Charlie dec 4 '06
Het huishouden en werken 16 uur per week. en de kids opvangen en slapen.
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Oke, dat is heel goed dat je dat nog allemaal doet!
Misschien een rare vraag maar hebben ze jou getest op borderline?
Charlie
Charlie dec 4 '06
ja en ze zeidden dat ik het had
hoezo??
LPChip
LPChip dec 4 '06
Vind jij zelf dat je het hebt?
Tamara26
Tamara26 dec 4 '06
Hoi!

Ik wil niet vervelend doen hoor helemaal niet. Maar Carolyn moet zelf eerst beseffen dat ze een probleem heeft. Als ze dit zelf ziet em onder woorden kan brengen, dan zou ze mogelijkheid hebben om hiermee aan de slag te gaan. Of gewoon te accpteren...
Liefs,
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Ik vond al dat wat typische kenmerken van een borderliner had. Meer niet.. Was gewoon benieuwd.


@Tamara: ze beseft wel degelijk volgens mij dat ze een probleem heeft anders zou ze niet bij een psych lopen en hier posten.
Zo'n verleden accepteer je niet zomaar. Daar heb je echt hulp bij nodig, desnoods opname.
Thomas A
Thomas A dec 4 '06
Iedereen heeft wel een probleem en de een een wat heftiger dan de ander. Het schiet niet op om er een hek omheen te zetten en het te verwoorden. het werkelijke probleem ervan is dat wij het spiegelen aan de maatschappij en dan ontstaat het probleem pas werkelijk.
Zolang wij zelf niet beseffen dat alle rottigheid in ons leven de beste voedingsbodem tot het groeien van onze eigen bloem is, verzuipen wij zelf in onze eigen modder.
Besef wel heel goed dat zij die een rot leven achter de rug hebben en het zelf ombuigen tot iets positiefs, wel de sterkste onder ons worden, de meest gemotiveerde en ook hen die hele rijen mensen die het moeilijk hebben uit de modder trekken.
Dat betekent dat je op moet willen staan in je eigen leven in plaats van types op te zoeken die je ellende bevestigen.
Tuurlijk is het prima om eens of regelmatig bij iemand uit te huilen.
Maar zij die geen gemakkelijke start in hun leven hadden kunnen werkelijk uit groeien tot de grootste en sterkste onder ons en volledig in liefde leven.
Daarom identificeer je niet met mensen die jouw drama blijven bevestigen, zij halen je uiteindelijk alleen maar omlaag, maar zoek mensen op die er zelf uitgekomen zijn, daar zijn er echt heel veel van.

liefs

thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '06
En dat zijn hele wijze woorden thomas. Van zelfmedelijden is niemand ooit beter geworden.
Mirreke
Mirreke dec 5 '06
Hier zijn toch een hoop krachtige mensen aanwezig dacht ik zo ;-)

Maar je hebt helemaal gelijk Thomas, woorden die er niet om liegen en vol inhoud zitten!!!
Tamara26
Tamara26 dec 5 '06
Hey!

Mooi geschreven!

 Quote:
Daarom identificeer je niet met mensen die jouw drama blijven bevestigen, zij halen je uiteindelijk alleen maar omlaag, maar zoek mensen op die er zelf uitgekomen zijn, daar zijn er echt heel veel van.
Dit vind ik het mooiste stukje, en ja, mensen met een slechte start kunnen de sterkste worden... Maar deze mensen moeten dit zelf inzien en bewust de goede weg inslaan.
Dit is mijn mening...

Liefs,
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki