Toen ik 14 was ben ik door de beste vriend van mijn ouders verkracht. Het was afschuwelijk. Ik logeerde bij hem en zijn vrouw en twee kinderen en voor hen durfde ik ook niet te gillen. Ik had geen zin in gezeik en liet het erbij. Het contact tussen hen en mijn ouders is wel verbroken, omdat ik het mijn moeder verteld heb. Het was tevens mijn ontmaagding. 4 maanden later kreeg ik iets met Johan. De meesten hier weten nu wie dat is. Hij was mijn alles. Ik ben in die tijd weggelopen van huis om bij hem te zijn en hij een stuk ouder was dan ik en ik wist dus dat iedereen het zou afkeuren. Ik kon niet bij hem blijven dus ben ik bij mijn halfbroer, stiefvader en zijn vrouw en kinderen ingetrokken. Geen goed idee achteraf, hij heeft mij meerdere keren aangerand. Ik ben daar weggegaan en naar internaten gegaan. Toen ik daar al gek werd, ben ik begonnen met drugs en alcohol. Zoveel geld had ik niet dus heb ik daar vaak voor op mijn rug gelegen. Ik raakte zwanger en na 7 weken brak het af omdat ik toen nog steeds verslaafd was. Die kerel heeft mij op staan wachten toen ik een keer weg was, omdat hij al het geld terug wilde. Ik heb hem daarna nooit meer gezien. Ik was toen inmiddels al 15. Ik ben toen ook weggegaan daar. Ik heb een paar dagen bij mijn ouders weer gezeten en omdat ik het daar niet fijn vond ben ik weggelopen naar Mieke. (de meesten hier weten ook wie dat was) Ik heb daar 4 weken gewoond en ben op een ochtend van bed gelicht om in een jeugdgevangenis gedumpt te worden. Ik zat daar tussen mensen met poging tot moord op hun geweten omdat er verder nergens plek was. Ik heb daar een half jaar gezeten en ben daar 16 geworden. Toen ik daar wegging werd ik overgeplaatst naar een andere meiden gevangenis. Daar heb ik ook een half jaar gezeten. Toen ik daar weer wegging heb ik in een half open inrichting gezeten waar ik 17 werd. Ik ben daar ontzettend doorgedraaid en eindelijk 3 maanden voor mijn 18 ben ik weggegaan naar een kamertraining. Maar omdat ik daar best wel vrij was en omdat de jongeren daar 24 uur per dag knetter stoned rond liepen ben ik terug gegaan naar huis. In de tijd dat ik in die meiden gevangenis zat zijn mijn ouders gescheiden en mijn zusje is met mijn moeder mee gegaan. Omdat ik toen niet met mijn moeder op kon schieten ben ik naar mijn vader gegaan en ben daar gaan wonen. Ik kreeg op een gegeven moment iets met een 62 jarige kerel van wie ik weer zwanger werd. Ik kreeg dit jaar februari mijn tweede miskraam. In april zijn Johan en Mieke overleden en sinds mei woon ik nu samen met mijn huidige partner met wie ik nu dus ook verloofd ben. Volgend jaar hopen we te trouwen.
Zo dat was even mijn verleden.