Loading...
nl

orbs/lichtvlek [bevestigd]

dragonfly
dragonfly sep 24 '06
hoi!

hier een foto met de welbekende orbs erop,en ook een vreemde vlek die bij elke foto die ik nam van vorm veranderde.

de vlek zit net achter de bloemen en verplaatst zich bij elke foto steeds meer naar linksboven.
de vraag dus wat denken jullie hiervan?
wat is t ?

oja,ik had geen spiegel of iets dergelijks in mn kamer die die lichtvlek kon veroorzaken,mn vader die vroeger zelf foto´s ontwikkelde had er ook geen duidelijke verklaring voor....


wel was er in die periode mn opa overleden..

web page mijnalbum.nl
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Had je de flitser aan? Het lijkt namelijk een beetje op vocht (condens) op de lens. Ging je vanuit een koude ruimte naar een warme ruimte? Netzoals je met een bril hebt, kan ook een lens beslaan en vocht erop komen. Die bolletjes kunnen hiervan een gevolg zijn.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
ik lag gewoon in bed ,was net wakker.
ik had toen meerdere fotos gemaakt omdat ik t idee had dat er iets was.

ja ,de flitser ging automatisch aan omdat t te donker was ,met mn gordijnen nog dicht.

ik heb nog meer fotos maar ik zie dat ze niet echt scherp via die site in beeld komen.

de vlek verplaatst zich en plakt dan als t ware half op t plafond en de muur vast
alsof je behang zeg maar plakt en je hebt een stukje over dat aan t plafond blijft plakken,voor dat je t restant wegsnijd.

zeg ik dat nu ingewikkeld?
ik weet niet hoe ik t anders moet uitleggen.
LPChip
LPChip sep 24 '06
Het zijn te weinig lichtjes om stof te zijn, en ook te random. Lijken mij orbs Imho.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
ehmm,wat wat bedoel je met random,en Imho????
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Random = willekeurig. Dus geen ongedefinieerd gedrag.

Imho = In My Humble Opinion = Naar mijn bescheiden mening.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
aha

zo leer ik nog es wat !haha! :Dmaar wat denk je nou vd vlek op de muur?
LPChip
LPChip sep 24 '06
Aangezien de "vlek" zich beweegt op verschillende foto's is het mogelijk dat het een entiteit is, alleen heb ik nog nooit een entiteit op een foto gezien dat er zo uit ziet.

Daarom zou het beter zijn om de andere foto's ook te zien om te kijken hoe die vlek zich verplaatst ten opzichte van hoe de foto's gemaakt zijn en hoe waarnaar toe.

Voor het zelfde geld is het inderdaad wat condens.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
ok,hier een aantal vd foto´s in opeenlopende volgorde:

link:

link:

link:

link:


link:

link:


de vlek verplaatst zich naar boven en ´ plakt´ zich als t ware op t plafond,t lijkt dan net als ie naar t plafond ´kruipt´,en zich daarna als een steeds groter wordende ovaal op t plafond uitstrekt,en uiteindelijk verdwijnt.
LPChip
LPChip sep 24 '06
Ik kan niet verklaren wat het is, maar het is zeker geen mankement aan de camera of zijn onderdelen.

Het is eigenlijk te dof om licht te zijn, en verplaatst zich ook op een rare manier. Het meest aparte vind ik nog wel dat het op het plafond in de hoek van de muur/plafond meebuigt.

Moet haast wel een entiteit is waarvan je zijn/haar energie echo ziet. Want als je zijn/haar energie zelf zou hebben zou het niet zo meebuigen. Lijkt haast op zijn/haar schaduw.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
hoe bedoel je,als ik zijn/haar energie zelf zou hebben,en dat dan niet meebuigt?

heb t zelf nog niet bedacht dat t een schaduw van hem/haar is.

als je de foto goed bekijkt zie je ook dat er een soort aura krans aan de randen vd foto zit.
LPChip
LPChip sep 24 '06
Ik bedoel: als de foto zijn/haar directe energie zou vastleggen, zoals met orbs, je geen verbuigingen op een object ziet maar het er gewoon voor zweeft.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
ok,snap t!

maar waarom zou ik dan niet de werkelijke energie kunnen vastleggen,maar wel de schaduw ervan?
zou dat t een bedoeling hebben?
of dat t mischien te veel energie kost om de echte entiteit vast te leggen,en daarom dus alleen de schaduw?

en zou t een entiteit zijn met kwade bedoelingen??

sorry,heb veel vragen he!! maar goed daar is dit forum ook voor toch?!
Tamara26
Tamara26 sep 24 '06
Hey!

Deze foto's zijn geen trucage.
Absoluut niet.

Wat je zei over aurakrans; dat zie ik ook!

Ik zie aan de rechterkant rozeachtige tinten en aan de linkerkant blauw/grijsachtige tinten.
Maar nu heb ik geen idee wat die kleuren inhouden, dus dat moet iemand anders maar weer uitleggen!

Je ziet ook op verschillende foto's orbs...

Liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Yep ik vind het ook heel vreemd. Het lijkt inderdaad niet dat er iets mis is met het toestel. Goed voorbeeld van iets onverklaarbaars.
LPChip
LPChip sep 25 '06
Ik heb [bevestigd] toegevoegd aan het topic, omdat ik er zeker van ben dat het geen truckage is, of een mankement aan de camera.

Dit om anderen die dit zouden willen zien, een goed beeld te geven.
dragonfly
dragonfly sep 25 '06
ok,is goed! ;)

ik was er trouwens vergeten erbij te vertellen,dat als ik foto´s maak,de batteryen altyd supersnel leeg zijn.
heeel irritant!ook als ik t toestel van anderen dan wil gebruiken ,geeft de accu al aan dat ie bijna leeg is,ongeacht of ie net is opgeladen of niet!!!!nou is t dat alleen zo als ik dus probeer om de orbsen erop te krygen....

ik had die foto´s,en nog veeele andere met orbsen erop,gemaakt vanaf t moment dat robbert ten broeke zoveel in t nieuws was.
bij een van zijn uitzendingen zei hij namelijk,dat iedereen eigenlijk foto´s kan maken met orbsen ,of entiteiten erop.
als je ´ze´maar vriendelijk vraagt om toestemming,dan kunnen ze erop komen.
nou ik gelijk,zo nieuwsgierig als ik ben ,foto´s maken! ;)

en ja hoor!!in grote getale dus!
en die foto´s van hierboven,waren dus van de dag na die uitzending,vandaar dus dat mn camera naast mn bed lag!
ik was zo enthousiast,dat ik vaak ff de camera pakte om een foto te maken.
alleen was ik toen 2 weken er zo beroerd van geweest,alsof t mij ook alle energie leegzoog,ik was zoo moe en had barstende koppijn,misselijk enz,maar had geen griep ofzo.
ik ´wist´achteraf ook wel dat t daar doorkwam,vandaar dat ie batteryen ook telkens zo snel op waren!
ik ben er toen meegestopt,alleen komen de orbsen er nu nog af en toe op,zonder dat ik t ze vraag.

vind dat niet zo erg,alleen wel als ik juist een mooie foto wil maken!dan ´verpest´t toch een beetje de foto!
LPChip
LPChip sep 25 '06
Dat zegt niks.

Als je geen goede batterijen koopt, zijn ze zowiezo al na 3x schieten leeg.

Accu's zijn een ander verhaal, maar voor batterijen moet je speciale batterijen met een hoog amperage hebben. Die zijn ook wat duurder, maar dan gaat de batterij wel normaal mee, dus een uur of 3,4.

Voor een voorbeeld: http://www.dfip.nl/batterij.htm

Let wel: Je kan verschillende mAh's kiezen, hoe hoger, hoe langer je foto's kan maken.
dragonfly
dragonfly sep 27 '06
hey thanx lpchip!

das wel handig zo´n overzicht!
maar bij de camera van mn vader zat dus een accu,die net opgeladen was,en die deed t gelijk nadat ik de camera aan deed , al niet meer,of dat ie direct al ging knipperen dat de accu leeg was en viel kort daarna uit!dat was ook zo bij de camera van mn vriendin!

dat begryp ik dan niet hoor,kreeg zelf t idee dat ze dan miss niet wilden dat ik foto´s van ze ging maken,en ze de camera simpelweg uitlieten gaan....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki