Loading...
nl

Heb jij ook van die rare typische dingetjes?

Debiorah
Debiorah dec 6 '06
:)Nou ik denk dat iedereen zulke dingetjes heeft alleen valt het meestal een ander eerder op. Zelf vind ik mijn eigenaardigheden immers normaal.
Ik herken een aantal dingen die al genoemd zijn:
Cijfercombo's, achterstevoren tijdschriften lezen, en letters omdraaien. Vooral dat lettergedoe is erg irri, ik moet mijn texten constant nalopen.
Andere typische dingen van mij:
- niet normaal op een stoel kunnen zitten, maar gehurkt op de stoel.
- Als ik mn bril op heb hangt ie onder aan mijn neus dus houd mn hoofd schuin om te kunnen zien.
- Ik kan niet tegen ruwe stoffen en vloerbedekking, ook niet als iemand anders het aanraakt. krijg er de rillingen van.
- Ik trek aparte mensen aan, en die beginnen complete verhalen uit het niets tegen me. Meestal gaat het ook nog ergens over waar je anders nooit over praat. Het lijken soms wel boodschappers.
- Mijn 'moments of joy'...heb spontaan van die blije aanvallen, alsof je verliefd bent. Zo'n vrolijke stemming met een soort diep tevreden gevoel. Maar dat is dus duidelijk merkbaar voor anderen en die vragen dan wat er met me is. Niet dat ik dat weet.
Zo kan ik volgens mij nog wel ff doorgaan! ;)
LPChip
LPChip dec 6 '06
Nog een van de dingen die echt typisch zijn, alleen weet ik dat veel mensen er last van hebben, vooral jongeren:

Als ik een cijfer uit moet spreken, bijvoorbeeld 47, ben ik geneight om vier en zeventig te zeggen. En in het engels draai ik het ook weer om:
dus seventy four
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Nou ik heb wel iets soortgelijks. Als ik cijfer moet opschrijven, en iemand zegt vijf en dertig ben ik geneig 53 op te schrijven. Meestal los ik dit op door de dan drie-vijf te zeggen, zodat de ander ook losse nummertjes zegt ;).
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki