Loading...
nl

open gebroken

Charlie
Charlie nov 20 '06
Ik ben ontzettend open gebroken en zie het nut niet van dit spel. Ik vraag me af hoe ik dit op kan lossen. Heb geen zin om met zinloze spelletjes door te gaan terwijl ik nu in een klap weet hoe het in elkaar zit. Kunnen we niet gewoon ophouden en alle zielen herenigen??
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
Het herenigen van alles zielen zal niet gebeuren in de geestelijke wereld, maar op de nieuwe aarde van de 9e dimensie. Ik wilde eigenlijk de 5e opschrijven, maar iets in mij corrigeerde dat naar 9. Hoe dan ook. Het is juist de krachtige combinatie van het materiele-lichaam en de krachtige geestelijke ziel, gekoppeld met de andere zielen en geestelijke aardmoeder, waarvoor we dit doen. Dit zal de hereniging zijn. Deze hereniging zal echter niet plaatsvinden op de plek waar je naartoe gaat als je overlijd. Waarom denk je dat alle nieuwetijdse kinderen en indigo's er ineens zijn? Die willen dit echt niet missen!
Thomas A
Thomas A nov 20 '06
Ja NiMS en zo ben ik erachter gekomen dat juist die mensen met een zware jeugd om wat voor reden dan ook (misbruik, verwaarlozing enz.) juist die mensen zijn die aan de vooravond van dit besef staan. De onthechtte zielen dus!!! En de maatschappij ze maar proberen terug te stoppen. Zij zijn juist de helpers en de lichtwerkers en dat geld dus ook voor Carolyn b.v.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
Heel goed Thomas :). Dit zouden meer mensen door moeten hebben. Gelukkig zijn wij er om de ogen te openen ;).
Charlie
Charlie nov 21 '06
okee, dat klinkt gaaf,maar eerlijk gezegd was ik zover nog net niet om dat helemaal te beseffen. kijk naar mij, indigo en tevens lichtwerker.
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
Carolyn, het is voor mij een groeiend besef en heb er nog heel wat mee uit te werken.

Liefs

thomas
Charlie
Charlie nov 23 '06
Ja, Ik eerlijk gezegd ook wel, hoor.
Debiorah
Debiorah nov 23 '06
Hmmm...interessant. Maar wat versta jij carolyn precies onder het spel? Ik bedoel waarom is het een spel?
Charlie
Charlie nov 24 '06
Het hele leven is een groot spel. Het maakt niet uit wat je doet, je kunt niets verkeerd doen, want je leert ervan en het is dus maar een spelletje. Je leert je lessen en als je lessen erop zitten, dan word je lichaam ontzield. Andere mensen noemen dat dood gaan, maar je gaat niet dood. Ja, je tijdelijke ruimtepakje, wat mensen lichaam noemen, die functioneert niet langer. Maar je ziel blijft voortbestaan.
Thomas A
Thomas A nov 24 '06
wijsheid Carolyn>.........
Charlie
Charlie nov 24 '06
Hoe bedoel je dat??
Thomas A
Thomas A nov 24 '06
Nou gewoon dat het wijsheid is wat je schrijft verder niks. Daarnaast kun je in dit leven al sterven, maar dat is dan de sterfte van het ego.
Hierna zijn wij in dit leven al vrij van de aardse zwaarte...............
Angst bestaat hierna niet meer.

Thomas
Debiorah
Debiorah nov 24 '06
Okay, dan begrijp ik het!
Charlie
Charlie nov 27 '06
Hierna bestaat alleen liefde en verder geen emotie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 28 '06
Liefde is een emotie:)
Charlie
Charlie nov 28 '06
Dat is dan ook gelijk de enige.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki