Loading...
nl

EVP's opname!

Tamara26
Tamara26 nov 9 '06
Voor degene die wel geinteresseerd zijn,

gisteravond heb ik een sessie gedaan en de resultaten staan op:

http://www.entiteiten.net/forums/viewtopic.php?t=775

Er zitten heeeele mooie bij!
Liefs,
LPChip
LPChip nov 10 '06
Je moet helaas inloggen om het te kunnen lezen. Zou je misschien die tekst hier kunnen posten?
Tamara26
Tamara26 nov 10 '06
Hey!

Ja, daar had ik ff niet aan gedacht...
w8 ff, ik stuur je ff een pm LchiP!

Liefs,
jo
jo nov 11 '06
ja je moet idd inloggen.. jammer k had het ook graag even gelezen...
LPChip
LPChip nov 11 '06
Gelezen en beantwoord :)
LPChip
LPChip nov 12 '06
Tamara, Ik heb je email gekregen, en zal een dezer dagen de bestanden uploaden. Misschien dat Nims ze erop zet, maar dat ga ik nog aan hem vragen, en anders zet ik ze zelf ergens neer.

Je links komen er :)Bedankt voor je email. :)
Tamara26
Tamara26 nov 12 '06
THANKS!!!
Acheliah
Acheliah nov 15 '06
Hallo Tamara

Zou je er uitleg bij kunnen geven ik hoor echt niet wat er gezegd wordt maar het is wel leuk.

Groetjes Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '06
Kan je ook vertellen hoe dit opgenomen is? Het lijkt wel alsof gewoon de TV aanstaat, en je het programma hoort dat op dat moment op staat.
Charlie
Charlie nov 20 '06
Hallo allemaal, even mijn reactie hierop. Mijn mening is dat er geen geesten of dergelijke ronddolen. Alles wat je ziet of hoort, komt uit je eigen geest. Zo creeer je ook letterlijk je eigen wereld. Neem nou dit voorbeeld. Als je de hele tijd zegt dat je je niet lekker voelt, dan voel je je daarna ook niet lekker. Als je aan overleden mensen denkt, dan zie en hoor je ze ook vanzelf om je heen. Het komt uit je eigen geest. LAAT HET LOS !!!!! Als je daar werkelijk behoefte aan hebt, doe dat in stilte en laat anderen daar geen last van hebben. Je kan natuurlijk altijd vragen hebben of iets willen bespreken, maar doe een ander niet aan, wat je zelf niet aangedaan wilt worden. Maak een ander niet bang ( angst is een slechte raadgever en komt ook uit jezelf) met dingen waar jezelf mee bezig wilt zijn. Dit is mijn mening en mijn reactie hierop. Klinkt bot, maar je moet ook wel heel ver zijn om dit te begrijpen en in te zien.
Debiorah
Debiorah nov 24 '06
Ik denk dat Tamara met alle goede bedoelingen haar ervaring heeft willen delen. Het lijkt mij niet dat zij de forumleden angstig wilde maken, want dan heeft ze haar doel niet bereikt.

Persoonlijk vind ik het idee dat alles alleen vanuit je eigen geest wordt geprojecteerd niet terecht. Daarnaast heb ik respect voor ieders mening en spreek ik voor mezelf.

Hoe gaat het nu Tamara? Nog recente ontwikkelingen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '06
Ik ben het ook niet eens met carolyn dat alles vanuit jezelf kwam. Als je die theorie namelijk doorzet, dan kom je er snel achter dat er behoorlijke haken en ogen aan zitten. Want als alles uit jezelf komt, kom jij ook uit jezelf. Dan komt de wereld uit jezelf, komt je vervelende baas uit jezelf etc. Het is zo tegenstrijdig, dat het niet meer logisch is dat het zo zou zijn. Aangezien ik alles altijd logisch kan verklaren, is het veel logischer om in te zien dat er wel degelijk andere vormen van energien / entiteiten zijn, anders dan diegene waarvan jezelf vindt, dat jij dat bent. Het is puur een kwestie van focus en afkadering. God = alle zielen, zielen groep, ziel of lichaam? Waar trek jij je grens?
Tamara26
Tamara26 nov 25 '06
Hoi!

Bedankt dat jullie het proberen uit te leggen.
Vind het zeer vervelend dat er zo gereageerd wordt op dit onderwerp.
Ik wil geen mensen bang maken, integendeel, ik wil dit met mensen delen, zodat die er misschien ook wat aan kunnen hebben.

Als alles uit jezelf komt, dat zou wel heel makkelijk zijn.
Zoals je weet, heeft NIMS heleboel informatie 'doorgekregen'. Die info staat op de hoofdsite. Verbeter me als ik het verkeerd heb...
En dit is maar een voorbeeld.

Er gebeuren soms gewoon dingen die je niet kunt verklaren. Dat wil niet zeggen dat alles uit het hiernamaals komt, maar er komt zeker niet alles uit jezelf.

Mijn mening is en waar ik in geloof, dat als mensen doodgaan, ze naar het licht gaan. Een verdere demensie. Er zijn volgens mij meerdere demensies. Maar goed, dit is mijn mening.

Nogmaals, vind het zeer vervelend dat er zo gereageerd wordt. Ik dacht dat ik op deze site op het goede adres was om dit is 'in the picture' te brengen.....

Ik zal zo even de dingen opschrijven wat ze in de voorbeelden zeggen...
Tamara26
Tamara26 nov 25 '06
Ik wil nog even zeggen dat ik absoluut geen angst heb. Niet voor het hiernamaals en niet voor de dood. Heb heel lang op het randje gelegen en ik voelde mij nog nooit zo vredig.
Vind het heel vervelend dat je mij wel heel ver heen vind. (En dat is nog zachtjes uitgedrukt)

Ik denk dat je hiermee heel veel mensen voor het hoofd stoot. Ik ben een gewoon normaal mens met veel levenservaring en absoluut niet zweverig of zo.
En bedankt!
Tamara26
Tamara26 nov 25 '06
Ok, ik zal even toelichten wat er gezegd wordt op de samples.
Als je niet weet waar je naar moet luisteren is het een beetje moeilijk te horen ja.

1. Hier hoor je in het antwoord:
Lambert Bannink. (vrouwenstem)

Ik was bezig met een EVP voor iemand anders en deze kwam zeer duidelijk door. Dit is de naam van mijn overleden schoonvader.

2. Hoe zie je er nu uit?
Lang, lang, oh ja, echt lang ja. (2 vrouwen die met elkaar antwoorden)

Dit ging over een kindje die heel vroeg overleden is.

3.Is hij gereincarneerd?
Daar wacht ik op. (mannenstem)

Dit kindje wacht erop tot zijn ziel wordt gereincarneerd.

4.We houden van jullie. (mannenstem)

5.In het antwoord net na de vraag:
Wij hebben hier een engel. (vrouwenstem)

6. We houden van je, Lin.
Lin is een afkorting van een naam die op dat moment aanwezig was.

Je kunt op verschillende manieren een EVP opnemen. Dit is opgenomen door middel van schaaldraaien. Dat wil zeggen dat je op een radio op de middengolf langzaam langs de zenders gaat. De hele tijd door. Dit moet doordat ze meestal het geluid van de radio of ruis nodig hebbem om wat te kunnen zeggen. Dit kun je bij het laatste voorbeeld goed horen.
Als er meer vragen zijn, you're wlcome.

Liefs,
Charlie
Charlie nov 27 '06
Weleens gehoord van: je creeerd je eigen wereld??
Als ik de hele tijd zou denken dat er geesten om me heen zijn, dan kan ik ze ook voelen, zien en horen en begin ik het zelf te geloven. Tamara, ben jij daarom terug gekomen of om je lessen te leren en het uiteindelijke doel te halen??

Gr.
Charlie
Charlie nov 27 '06
P.S. Tamara, ik bedoel niet dat je ver heen bent, maar dat je ver moet zijn in je lessen, om mijn mening te begrijpen. Ik begrijp ook nog niet alles, maar ik ben al best ver.
Tamara26
Tamara26 nov 27 '06
Weet je, jij gelooft daarin en dat accepteer ik, maar je hoeft mij niet te vertellen waar ik wel en niet in moet geloven.
Er zijn misschien mensen die jouw visie geloven, maar er zijn ook een heleboel mensen die mijn visie geloven. Laat ieder in hun waarde en ga verder met je EIGEN leven(svisie).
Je hoeft mensen niet te overtuigen, dat doe ik ook niet. Ik wil ook helemaal niet overtuigt worden. En al helemaal niet op zo'n manier.

Laat mij gewoon lekker mijn ding doen. Niemand die er last van heeft. Zijn ze geinteresseert, dan hoor ik t wel en zoniet, ook goed.
Misschien een tip voor jou....
Liefs,
Incripted
Incripted nov 28 '06
niet geheel eens met de stelling van carolyn, ik ben ook sceptisch als het gaat over geesten, ik geloof wel dat iedere mens enkele personen rond zich heeft staan, overledenen die over hem/haar waken.
dit wil daarom niet zeggen dat ik een illusie beleef dit wijst er enkel op dat ik overtuigd ben van iets net zoals mensen overtuigd zijn van andere zaken, realiteit en fictie liggen dicht bijeen zo ook waarheid en illusie.
als voor de ene persoon de waarheid van een ander een illusie is dan is voor de andere de illusie waarheid, logica noemt men dit.

had elke mens dezelfde overtuigingen en opvattingen dan waren we geen individuen.
laat elke mens een mening ook al is het de uwe niet iedere mens mag een eigen geloof hebben.
een eigen overtuiging daar wordt niemand mee gekwetst.

dit wederom als mijn bescheiden mening.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki