Loading...
nl

verschijning in de deur

jo
jo sep 22 '06
Hallo allemaal,

Vorige week ben ik me toch geschrokken!!
Mijn vriend en ik zijn nog steeds druk in ons nieuwe huis bezig om daar ooit eens te kunnen gaan wonen (duurt al veel te lang :() Nu was ik boven bezig, ik had een vensterbank gemaakt waar je lekker relax op kan gaan zitten en naar buiten kan kijken en die was ik voor de laatste keer aan het verven en was ook het laatste wat er in die kamer moest gebeuren. ik ben heel geconsentreed aan het verven zodat ik niet knoei op het laminaat. Ik zie ineens in mijn oog hoeken iemand staan en ik schrik en draai mijn hoofd verder die kant op en de verf natuurlijk over de vloer heen en er was niemand meer te zien.. en ik had me nog zo voorgenomen om niet te schrikken!!

Gr Jo
Delen:
dragonfly
dragonfly sep 23 '06
hoi jo!

datzelfde is mij ook vaker overkomen,dat ik dus vanuit mn ooghoek iets zie,in een flits zeg maar.

dat was in een periode dat ik ook heel sterk t gevoel had dat er iemand achter me stond.
dat gevoel was zo sterk dat ik op een gegeven moment op mn rug op de bank ging liggen omdat ik er zo bang van werd!

ik zag dat, toen ik pas ging samen wonen,en in de keuken aan t koken was.
ik zag vaag een gezicht van een oude vrouw met grys haar,die naar me keek vanuit de deuropening.

ik vond t eng,en schrok ook.
alleen wilde ik t eerst ook niet geloven ,en ging gewoon door met koken,maar ze bleef maar kijken!

ik werd toen boos omdat ik niet wist wat ik ermee moest,en begon haar weg te sturen door naar dr te schreeuwen dat ik er geen zin had had enz.

ben later dus naar de bank gerent en op mn rug gaan liggen,en snel mn moeder gebeld omdat ik niet wist wat ik moest.
t was echt zon gevoel dat je hebt als iemand achter je rug van die ezelsoortjes maakt,snap je?
je voelt dan gewoon dat iemand achter je staat!!!!

later bleek ook dat er in dat huis er waarschijnlijk een oma heeft gewoont die daar was overleden,en later had ik tydens t koken mn hand ernstig verbrand met hete olie,en ik denk dus dat ze me achteraf gezien wilde waarschuwen of op me wilde letten!!!

ikzelf heb telkens periodes dat er dingen gebeuren,en dan een hele tyd nix.
en t wisselt ook vaak per periode af wat er dan een tydje gebeurt,zeg maar.
oja,sinds ik ik haar wegstuurde gebeurde er ook nix meer (gelukkig!)

ben wel benieuwd wie of wat je precies zag!

groetjes!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Volgens mij zie je verschijningen vaker in je ooghoeken dan dat je ze daadwerkelijk aankijkt. Er zitten hier vast wel mensen die dit kunnen bevestigen / weerleggen.
indigo
indigo sep 24 '06
ja. idd.

Ik had het laatst in de auto. Ik was aan het rijden en ik zag ineens vanuit mijn recht ooghoek een soort van arm richting mijn koppeling gaan. In een flits want het was ook zo weer weg.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
hey indigo!

ik probeer dat soort dingen als een waarschuwing te zien!
check voor de zekerheid je koppelling of je remmen op gebreken!

ik kom er meestal later pas achter dat er met zulke dingen vaak een verband is met wat er gaat gebeuren.

xxdragonfly
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Goede tip, het extra controleren kan geen kwaad lijkt me.
indigo
indigo sep 24 '06
oke bedankt :)
Ik had het niet zo opgevat. Maar zal voor het zekerste even erna laten kijken.
In mijn horoscoop lees ik de laatste tijd ook dat er een mankement aan mijn auto zou zijn. Dus vandaar.
Ayasha
Ayasha sep 24 '06
je ziet verschijningen inderdaad eerder vanuit je ooghoeken, wanneer je omkijkt ben je jezelf nl al aan het overtuigen dat het niet waar is, en dat het er niet is. En als je dat hard genoeg denkt is het er ook niet :)heel veel mensen doen dat onbewust waardoor ze de verschijning niet meer zien als ze omkijken. In je ooghoek verschijnt hij echter onverwachts waardoor je jezelf dus nog niet hebt kunnen overtuigen :)(reactie op NiMS dus)

jo: het is erg moeilijk om er niet van te schrikken, omdat het zo snel verschijnt kan je er ook moeilijker aan wennen. Het zou een stuk makkelijker zijn als ze gewoon bleven waar ze waren he ;)maar zo werkt het helaas niet, probeer jezelf niet bang te maken ervoor want dan krijg je het effect dat dragonfly beschrijft.
dragonfly
dragonfly sep 24 '06
hey kath!

ja, dat je er in 1e instantie bang voor word,tja daar ben je mens voor he!ik ben t liever ook niet,maar je bent toch geneigd dat jejezelf ervan wilt overtuigen dat je t toch echt zag!
en als je dan kijkt en je ziet t niet meer ,nou dan ga ik aan mezelf twijfelen...

maar wat kan je in zon geval dan t beste doen?
Ayasha
Ayasha sep 25 '06
je ogen geloven en vooral jezelf niet voor gek verklaren, in zo'n geval ben je blij dat jij 1 seconden zoveel meer hebt gezien dan weet ik hoeveel mensen in hun hele leven ipv triest omdat je het maar 1 sec hebt kunnen zien :)
LPChip
LPChip sep 25 '06
Wat ik me afvraag...

Ik heb hier nog geen ervaring mee gehad, maar ik draag een bril, en zonder die bril kan is het allemaal wazig. Zo ook in mijn ooghoeken. Kan het zijn dat ik het daarom niet zie?
juppie
juppie sep 25 '06
ik denk niet dat dat wat uitmaakt. ik heb zelf ook een bril en dan zie ik ze ook. tenzij je misschien een hele erge sterkte hebt. ik heb - 3 en daar kan ik ze mee zien als ik mn bril niet op heb. maar krijg er ook vaak wel een gevoel bij van dat er iets is wat er normaal niet is. en ook met bril zie ik en met lenzen dus denk zelf niet dat het invloed heeft maar zeker weten doe ik niet natuurlijk.
jo
jo sep 25 '06
ik denk dat het de man is die daarvoor heeft gewoont hij is daar overleden en was de broer van m'n opa en omdat die kamer nu af is wilde hij misschien zien hoe het was geworden ofzo.

Vandaag ben ik toch bij een vrouw geweest!!!ongelofelijk! Zij wist echt alles echt alles! ze zei ook dat mijn Charlie (hond) werd gecorigeert en soort van opgevoed door Yoshi (mijn overlede hond)Wat zijn vertelde over mijn leven echt zo ontzettend goed!

Maar over die verschijningen in je oog hoeken het is altijd zo iig bijna altijd 1x heeft Yoshi recht voor mijn neus gezeten langs mijn bed. Ik zag toen iets bewegen maar wist het niet zeker dus keek nog een keer normaal zou het dan al weg zijn. maar toen zat hij er nog en toen ik hem echt goed zag schrok ik pas en was hij weg.

Enne Lpchip probeer eens lenzen!
Gr Jo
LPChip
LPChip sep 25 '06
Lenzen is niks voor mij. Ik moet er niet aan denken om voor me lol iets in me ogen te prikken :p Ik vind het al erg storend als ik een haartje ofzo op me ogen heb, laat staan een lens die ik er nie af kan halen :p En daarnaast vind ik het veel te lekker dat ik me bril ook eens af kan zetten, en niet elke dag rituelen heb om die krengen klaar te maken :p

Maar ik heb ook absoluut geen hekel aan mijn bril.
jo
jo sep 25 '06
ja oke daar kan ik me iets bij voorstellen.
ik heb geen lenzen alleen een bril die ik opzet als ik een film ga kijken en soms met autorijden maar heb wel lenzen met kleurtjes enzo de eerste paar keer moest ik er echt aan wennen maar daarna ging het vanzelf en rituelen hoeft tegenwoordig ook niet meer met maand lenzen hoef je ze alleen maar ik in alles in een vloeistof te zetten en na een maand weg te gooien
gr jo
juppie
juppie sep 28 '06
ik heb n lenzen nu al 7 jaar. constant dezelfde gehad maar tegenwoordig heb ik ze niet zo vaak meer in omdat er een miniscuul hoekje uit mist. en dat zorgt voor de nodige irritaties en bloeddoorlopende oogjes. maar een heel rituel valt wel mee hoor. je doet ze er s ì³chtends in en sì¡vonds haal ik ze er weer uit. langleve de alle sin 1 vloeistof.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '06
Het is gevaarlijk om lensen in te doen waar een hoekje uit mist. De reden is omdat het heel scherp is, en dan in je hoornvlies kan snijden. Het hoornvlies geneest nooit meer, en kan je dus blijvende schade aan overhouden. Ik zou toch een nieuwe lense aanschaffen.
juppie
juppie okt 16 '06
haha ja dat weet ik vandaar dat ik ze ook niet meer in heb.
en ik moet nog steeds nieuwe halen maar dan moet het allemaal weer opgemeten worden en weet oook nog iet wat ik wil er is zoveel keus tegenwoordig veel meer dan 7 jaar geleden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki