hoi jo!
datzelfde is mij ook vaker overkomen,dat ik dus vanuit mn ooghoek iets zie,in een flits zeg maar.
dat was in een periode dat ik ook heel sterk t gevoel had dat er iemand achter me stond.
dat gevoel was zo sterk dat ik op een gegeven moment op mn rug op de bank ging liggen omdat ik er zo bang van werd!
ik zag dat, toen ik pas ging samen wonen,en in de keuken aan t koken was.
ik zag vaag een gezicht van een oude vrouw met grys haar,die naar me keek vanuit de deuropening.
ik vond t eng,en schrok ook.
alleen wilde ik t eerst ook niet geloven ,en ging gewoon door met koken,maar ze bleef maar kijken!
ik werd toen boos omdat ik niet wist wat ik ermee moest,en begon haar weg te sturen door naar dr te schreeuwen dat ik er geen zin had had enz.
ben later dus naar de bank gerent en op mn rug gaan liggen,en snel mn moeder gebeld omdat ik niet wist wat ik moest.
t was echt zon gevoel dat je hebt als iemand achter je rug van die ezelsoortjes maakt,snap je?
je voelt dan gewoon dat iemand achter je staat!!!!
later bleek ook dat er in dat huis er waarschijnlijk een oma heeft gewoont die daar was overleden,en later had ik tydens t koken mn hand ernstig verbrand met hete olie,en ik denk dus dat ze me achteraf gezien wilde waarschuwen of op me wilde letten!!!
ikzelf heb telkens periodes dat er dingen gebeuren,en dan een hele tyd nix.
en t wisselt ook vaak per periode af wat er dan een tydje gebeurt,zeg maar.
oja,sinds ik ik haar wegstuurde gebeurde er ook nix meer (gelukkig!)
ben wel benieuwd wie of wat je precies zag!
groetjes!!