Loading...
nl

Negatieve portaal sluiten.

Ilona83
Ilona83 apr 21 '17
Ik woon in een herstelcentrum en nu woont er een jonge hier die onbewust een of 2 negatieve portalen heeft geopend.
Hijzelf denkt met spiritualitijd bezig te zijn, maar hij heeft niet door dat hij ook aan zwarte magie doet.
Je kan met hem praten wat je wilt, maar het drinkt niet tot hem door.
Ook ruikt zijn kamer naar kattenpis, waarbij de leiding ook niet goed meer weet hoe ze tot zijn verstand kunnen komen dat hij zijn kamer echt eens goed schoon moet maken.
(Ik weet dat vuile kamers, negatieve energie aantrekken en negatieve entiteiten.)
Hij blowt ook en is over het algemeen werkelijk een rare vogel.

Nu ben ik niet de enigste hooggevoelige in huis, er woont hier nog een jonge die hooggevoelig is en die voelt het zelfs sterker dan ik.

Hoe kan ik deze portalen komen?
Ik kan niet op de kamer van deze persoon komen (en eerlijk gezecht wil ik dat nog niet eens.)
Vanaf een afstand word de kamer regelmatig energetisch schoongemaakt, maar het blijft dweilen met de kraan open.
Wie heeft advies in hoe ik een portaal goed en veilig kan versleutelen zodat er niets gebeurd?
Delen:
Julien Moorrees
Julien Moorrees apr 26 '17
Helaas is het lastig om portalen te sluiten als anderen deze weer openen. Je kunt dus beter kijken hoe je de energie bij het portaal kan transformeren naar positieve energie. Dit kun je doen door tegengestelde portalen te openen die de balans herstellen. Wat je kunt doen is in ieder geval binnen je eigen woning / kamer een afscherming te plaatsen, door een a4 kosmische straal van ontspanning aan de muur te hangen, tegen de richting van het negatieve portaal. Deze ontspannings straal kun je hier vinden:
http://www.merudi.nl/...tion_page_override=1

Deze is namelijk een afvloeingsstraal van negatieve energie, waardoor je snel merkt dat het in je eigen kamer rustiger wordt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki