Loading...
nl

dujavu

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '07
Nee dat weet ik niet. Misschien komt het wel vanuit je ziel of als een soort van innerlijk bericht. Misschien is dat wel het onderbewuste, het zou kunnen.
Lena
Lena dec 31 '07
Nims,

Weet je misschien dan wat er gebeurt als je stilstaat in het nu gevoel(dit duurt maar een fractie)?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 1 '08
Volgens mij staat de tijd (jouw perceptie ervan) even stil.
Lena
Lena jan 2 '08
Lijkt me wel een duidelijk antwoord, het is mijn gevoel van stilstaan
Prada
Prada dec 18 '08
Hey er is in dit onderwerp al lang niet meer gepost, maar vandaag had ik ook een deja-vu heb dit wel eens vaker meestal gebeurt het egt op het moment en gaat t zo snel dat t voordat je tijd hebt om er over te denken het alweer voorbij is..

Vandaag duurde het langer.. Ik had nl. vorige week een pakje cup a soup uitgeleend aan collega en vandaag zou ik er 1 terug krijgen..

mn collega had t ergens over vlak voor de pauze en opeens d8 ik nu komt ze met de cup a soups en legt ze verschillende pakjes voor zich op tafel en ik kies dan de champignonsoep.. en zo gebeurde ook.. Ook wat ze zei en hoe t op tafel lag kwam zo bekend voor of ik t eerder had meegemaakt.. T gekke vond ik ook dat ik ook precies hetzelfde deed en zei als dat me zo bekend voorkwam



Weetnie of dit ook deja-vu genoemd wordt, maar vond t wel appart ook omdat normaal bij mij zo snel gaat en r normaal geen tijd voor heb om r over na te denken
Sephora
Sephora dec 18 '08
Ik heb dat ook Prada, is een gek gevoel he?
Ik krijg altijd zo'n gevoel dat ik 't eerder heb gedroomd maar dat weet ik vaak niet eens zeker of ik 't wel heb gedroomd! Het komt me allemaal gewoon bekend voor en weet vaak niet waar dat gevoel vandaan komt.
Faith1988
Faith1988 dec 18 '08
ja zo'n dejavu, is inderdaad raar. ik heb het ook wel vaak..... soms lopen ze minder goed af..... em dat is niet aLijd zo leuk...
maar wat iemand tegen mij zei is dat je goed moet nadenken of dit a; eens meegemaakt heb of niet of dat het er misschien wel op lijkt en zelf wel een vision kan zijn, vroeger noemde ik het een toekomst droom toenn wist ik nog niet dat ziets een dejavu heten, maar het is net een droom waar je aan wil denken als je opstaat en dan denk je er aan en dan lijkt hiuj stees vager en vager te worden.......groetejes
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '08
Origineel bericht van: Prada

Weetnie of dit ook deja-vu genoemd wordt, maar vond t wel appart ook omdat normaal bij mij zo snel gaat en r normaal geen tijd voor heb om r over na te denken


Yep! Wat jij hebt meegemaakt was een rasechte deja-vu smile.
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
nee dat klopt,maar soms lukt het toch, de laaste die ik kon beschrijven was is ponyparkslagharen in zon octopus rondleiding ding, die een stuk over het park gaat.
Prada
Prada dec 19 '08
Origineel bericht van: Sephora
Ik heb dat ook Prada, is een gek gevoel he?
Ik krijg altijd zo'n gevoel dat ik 't eerder heb gedroomd maar dat weet ik vaak niet eens zeker of ik 't wel heb gedroomd! Het komt me allemaal gewoon bekend voor en weet vaak niet waar dat gevoel vandaan komt.


Idd ik weet ook niet of je t al eens heb gedroomd of niet, maar je weet gwoon wat r gaat gebeuren

Origineel bericht van: Faith1988
ja zo'n dejavu, is inderdaad raar. ik heb het ook wel vaak..... soms lopen ze minder goed af..... em dat is niet aLijd zo leuk...
maar wat iemand tegen mij zei is dat je goed moet nadenken of dit a; eens meegemaakt heb of niet of dat het er misschien wel op lijkt en zelf wel een vision kan zijn, vroeger noemde ik het een toekomst droom toenn wist ik nog niet dat ziets een dejavu heten, maar het is net een droom waar je aan wil denken als je opstaat en dan denk je er aan en dan lijkt hiuj stees vager en vager te worden.......groetejes


Het laatste stukje van je verhaal snap ik nie egt.. Maar ik heb t iig nog nooit eerder meegemaakt wat met die dejavu was (weet ik zeker omdat ik er nog maar paar maanden werk, en nog nooit cup a soup heb uitgeleend en nog nooit champignon op heb ;))

Origineel bericht van: Faith1988
nee dat klopt,maar soms lukt het toch, de laaste die ik kon beschrijven was is ponyparkslagharen in zon octopus rondleiding ding, die een stuk over het park gaat.


deze ook niet sorry.. bedoel je dat je dat ook als dejavu had meegemaakt?
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
jep, ik bedoelde als je gaat nadenken of je hier al eens geweest bent een gaat opletten, zoals je dat soms ook bij een droom heb, dan lijkt het wel of hij vager en vager wordt, vindt ik groetjes
gast
gast dec 19 '08
Filmtip: Groundhog day

Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
Oh ja leuke film was dat smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki