Ik heb dat ook Prada, is een gek gevoel he?
Ik krijg altijd zo'n gevoel dat ik 't eerder heb gedroomd maar dat weet ik vaak niet eens zeker of ik 't wel heb gedroomd! Het komt me allemaal gewoon bekend voor en weet vaak niet waar dat gevoel vandaan komt.
Idd ik weet ook niet of je t al eens heb gedroomd of niet, maar je weet gwoon wat r gaat gebeuren
ja zo'n dejavu, is inderdaad raar. ik heb het ook wel vaak..... soms lopen ze minder goed af..... em dat is niet aLijd zo leuk...
maar wat iemand tegen mij zei is dat je goed moet nadenken of dit a; eens meegemaakt heb of niet of dat het er misschien wel op lijkt en zelf wel een vision kan zijn, vroeger noemde ik het een toekomst droom toenn wist ik nog niet dat ziets een dejavu heten, maar het is net een droom waar je aan wil denken als je opstaat en dan denk je er aan en dan lijkt hiuj stees vager en vager te worden.......groetejes
Het laatste stukje van je verhaal snap ik nie egt.. Maar ik heb t iig nog nooit eerder meegemaakt wat met die dejavu was (weet ik zeker omdat ik er nog maar paar maanden werk, en nog nooit cup a soup heb uitgeleend en nog nooit champignon op heb ;))
nee dat klopt,maar soms lukt het toch, de laaste die ik kon beschrijven was is ponyparkslagharen in zon octopus rondleiding ding, die een stuk over het park gaat.
deze ook niet sorry.. bedoel je dat je dat ook als dejavu had meegemaakt?