Loading...
nl

Steeds meer hindernissen...

Natasja Jankowy
Natasja Jankowy nov 22 '16
Hallo allen!


Met een beetje gezoek heb ik dit forum gevonden (nou ja, deze website eigenlijk) en zou graag informeren, of iemand zich in mijn verhaal herkent.


Ik ben sinds ik 13 ben (momenteel alweer 31 jaar) bezig met spirituele ontwikkeling en de reden achter ons bestaan op aarde. Heb een turbulente jeugd gehad zoals velen hier waarschijnlijk, inclusief hele nare dingen die in retrospectie wel veel begrip en empathie bieden. Heb er tevens een gewoonte van gemaakt te allen tijde vriendelijk, begripvol en tolerant te zijn. Met als gevolg dat er (logischerwijs) veel misbruik van werd gemaakt. Vorig jaar oktober ben ik zwanger geworden en de vader wilde het niet, dus heb ik hem achterwege gelaten. Sinds juli 2016 ben ik de dolgelukkige mama van Sofia, het mooiste iets dat me ooit overkomen is.


Maar het feit is, dat ik al jaren vecht tegen allerhande zaken. Met name financiën... Heb 11 jaar lang fulltime gewerkt en sinds 2015 eigen baas. Het gaat steeds beter, maar momenteel verkeer ik echt in een hectische situatie waarbij ik van 's ochtends vroeg 6u tot 's avonds laat 23u alleen maar bezig ben met werken, werken werken... Zonder veel resultaat want de problemen blijven zich opstapelen. Heeft iemand hier toevallig ervaring met een slecht zelfbeeld en oneindig zoeken van therapieën, meditaties en veranderen van gewoonten totdat zaken beter gaan..?


Ik geloof echt in het principe van overvloed maar lijk elke keer nét een stapje achter te lopen. Ik wil zo graag een beetje rust en gewoon doorgaan met kleine stapjes, zonder elke dag weer een tegenslag. Want zo voelt het echt. Ben ik net kalm geworden, gooit 'het leven' weer een hindernis op haha...


Als ik onduidelijk ben leg ik het natuurlijk graag verder uit. Maar ben gewoon benieuwd of mensen zich herkennen.


Alvast dank..!!!


Liefs, Natasja



Delen:
Divine
Divine dec 10 '16
Hoi Natasja,


Ik heb de indruk dat dit forum niet meer zo actief is, maar ik vind je verhaal herkenbaar. Op dit moment ben ik zelf aan het opkrabbelen uit een zeer diep dal. Misschien dat de hulp die ik daarbij heb ook iets voor jou is? Kan beter even in een privé bericht denk. Daarom heb ik een connectieverzoek gestuurd.


Groetjes Marieke.

Julien Moorrees
Julien Moorrees dec 14 '16
Welkom Natasja. Dat is zeker een lastig verhaal als het moeilijk lukt om iets succesvol neer te zetten. Je zou eens kunnen kijken of je een aantal van deze thema's herkent in de Nephilim. Daarin zit vaak een blokkade van het innerlijke vuur: http://www.merudi.net/...lim_kaart_uitleg.htm

Misschien dat je daar dan eens gericht een sessie op kunt doen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki