Loading...
nl

wat heb ik zoal mee gemaakt humm veel

Acheliah
Acheliah aug 28 '06
Graag gedaan zoiets verzin je ook niet maar ik ben blij dat het nog goed gekomen is. Eng dat mensen zoiets bij een ander kan doen. Ongeloofelijk het bewijst maar weereens hoe gevaarlijk dit alles is als je er niet goed mee omgaat. Zelf ben ik niet haatdragend ik heb zoiets als iemand mij zoiets aandoet dan hebben ze daar boven straks wel een plekje voor hem appart en dat zal geen fun zijn ook geen hel dat niet maar ik bedoel zo één krijgt zijn trekken toch wel thuis op wat voor manier dan ook.
blue eye witch
blue eye witch aug 29 '06
idd maar ik weet wel zeker dat er wat gaat gebeuren met hem daar boven zijn straf krijgt ie en de kans is ook dat hij weer terug komt en het over mag doen.
maar gelukkig hoor en zie ik me oom niet meer en eindelijk is er rust tot zo ver haha.
mause
mause aug 29 '06
gelukkig dat je wat dat betreft de rust gevonden hebt. hoop voor jou dat dat zo blijft.
blue eye witch
blue eye witch aug 29 '06
ja gelukkig wel maar af en toe heb ik wel eens dagen dat ik het druk heb maar het is anders dan anders gewoon rustige dingen en niet meer de vervelende dingen.
blue eye witch
blue eye witch sep 3 '06
ik heb het ook een keer mee gemaakt op me werk (al een paar keer) ik zat in een kantoor met een collega en waren lekker stil en aan het bij komen in de pauze en waren muziek aan het luisteren op de radio en ik was even nergens met me gedachten en even later had ik zo iets kan het niet op een andere zender en hij sprong op een andere zender.
mijn collega die schrok en ik had ook zo iets wat is dit dan. en ze keek mij aan, dee jij dat ik zo geen iedee.
en een tijd later een andere dag gebeurde het weer en de zelfde collega die vond het eng en ik begon te lachen ik vond het wel wat hebben hahaha.

en ik werkte bij een schoenen zaak en ik liep langs een stelling (en dat was net allemaal goed neer gezet) maar ik liep er voor bij en net achter me zag ik dat de er paar schoenen uit de stelling vlogen en op dat moment kwam een collega en die schrok die zag dat en ze keek me aan van hoe kan dat. ik had toen ook me vraagtekens.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '06
Dit zijn wonderlijke dingen. Ik weet ook nog steeds niet hoe zoiets kan. Iemand een idee?
LPChip
LPChip sep 4 '06
Het zou kunnen zijn dat een beschermengel of entiteit dit doet om je te helpen/communiceren?

Bij een meer wetenschappelijke benadering, zou ik komen op magnetische velden die je kan beinvloeden. Denk maar aan telekinese en psi-ballen.
blue eye witch
blue eye witch sep 4 '06
ik vond het erg apart toen het gebeurde.
ik heb ook wel af en toe dat ik weet als de telefoon gaat wie het is. of dat ik weet als ik met iemand af gesproken dat het op die dag dat het niet door gaat.
juppie
juppie sep 5 '06
nou lpchip. om even terug te komen op je vraag wat als het geen verbeelding is.
ik heb geen flauw idee.
maar ik heb zelf bij de dingetjes die ik mee maak achteraf bijvoorbeeld als ik er nu op terug kijk altijd de twijfel was het er wel??
weet ik wel zeker dat ik dat gezien of gehoord heb??

en even ter verduidelijking ik probeer niet te zeggen dat iemand iets verzint. of dat iets niet waar is of dat iemand iets verbeeld..
het was gewoon een vraag omdat ik me dat zelf wel es afvrag (of ik me dat dus niet heb verbeeld) verder bedoel ik daar helemaal niks mee.
als iemand mij verkeerd begrepen heeft sorry hiervoor dan had ik het anders moeten opschrijven.
Acheliah
Acheliah sep 6 '06
We begrijpen je wel tenminste ik begrijp je hahaha wat ik zo grappig vindt ik spreek mijn moeder niet zo vaak en als ik dan s'morgens besluit haar te bellen zegt ze héik dacht net aan je en ik wilde je vanavond bellen. Dan zeg ik ja dat idee had ik nou net ook.

Dieneke
blue eye witch
blue eye witch sep 7 '06
hoi juppie.

er zijn mensen die dingen verbeelden.
maar dat is iets heel anders daar heb je ook een bepaalde naam voor.
ik had ook eerst het iedee van verbeeld ik het me. maar naar vragen naar anderen weet ik het gewoon zeker en vooral als je het met ze tweeen dingen mee maakt en ervaard.
ik wil ook niet zeggen dat jij je verbeeld hoor en dat denk ik ook niet dat je dat doet.
maar als je dingen ziet of zo, er zijn verklaringen voor alleen je moet wel zoeken voor antwoorden en dat is soms niet makelijk.
blue eye witch
blue eye witch sep 7 '06
hoi dieneke

dat is ook heel grapig en leuk.
ik heb dat ook dan zit ik aan iemand te denken en dan gaat de telefoon of ik bel die gene en die zegt dan van ik wilde je net bellen, haha.
Acheliah
Acheliah sep 7 '06
Hoi Ingrid
leuk is dat hé misschien zijn we allemaal wel paranormaal hahahaha
blue eye witch
blue eye witch sep 7 '06
hahaha idd ja.
nou ik geloof dat de meeste mensen wel iets hebben.maar niet durven aan toe te geven of niks van willen weten en dat is jamer, maar goed dat is hun keuze.
het belangrijkste van alles is geloof in je zelf.
mause
mause sep 7 '06
helemaal mee eens. geloven in jezelf en in je eigen kunnen is het belangrijkste.
blue eye witch
blue eye witch sep 8 '06
idd dus iedereen wees blij met je zelf en geniet van de ervaringen ook zullen ze niet leuk zijn haal het mooiste eruit en wees je zelf.

groetjes ingrid
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki