ok,is goed!
ik was er trouwens vergeten erbij te vertellen,dat als ik foto´s maak,de batteryen altyd supersnel leeg zijn.
heeel irritant!ook als ik t toestel van anderen dan wil gebruiken ,geeft de accu al aan dat ie bijna leeg is,ongeacht of ie net is opgeladen of niet!!!!nou is t dat alleen zo als ik dus probeer om de orbsen erop te krygen....
ik had die foto´s,en nog veeele andere met orbsen erop,gemaakt vanaf t moment dat robbert ten broeke zoveel in t nieuws was.
bij een van zijn uitzendingen zei hij namelijk,dat iedereen eigenlijk foto´s kan maken met orbsen ,of entiteiten erop.
als je ´ze´maar vriendelijk vraagt om toestemming,dan kunnen ze erop komen.
nou ik gelijk,zo nieuwsgierig als ik ben ,foto´s maken!
en ja hoor!!in grote getale dus!
en die foto´s van hierboven,waren dus van de dag na die uitzending,vandaar dus dat mn camera naast mn bed lag!
ik was zo enthousiast,dat ik vaak ff de camera pakte om een foto te maken.
alleen was ik toen 2 weken er zo beroerd van geweest,alsof t mij ook alle energie leegzoog,ik was zoo moe en had barstende koppijn,misselijk enz,maar had geen griep ofzo.
ik ´wist´achteraf ook wel dat t daar doorkwam,vandaar dat ie batteryen ook telkens zo snel op waren!
ik ben er toen meegestopt,alleen komen de orbsen er nu nog af en toe op,zonder dat ik t ze vraag.
vind dat niet zo erg,alleen wel als ik juist een mooie foto wil maken!dan ´verpest´t toch een beetje de foto!