Loading...
nl

Een ervaring van vroeger

Cindy81
Cindy81 okt 18 '05
Ik weet niet waar ik deze toppic moet laten. Hij valt niet onder dromen, want als het gebeurde was ik klaar wakker.
Het begon allemaal toen ik nog heel klein was. Ik werd vaak midden in de nacht wakker en als ik dan naar het gordijn keek leek deze op me af te komen althans een deel, de rest bleef gewoon hangen. Het was een hele rare gebeuren. Toen ik kon uitleggen aan mijn moeder wat er nou precies gebeurde (met een jaar of 7 a 8) zei ik dat de boze geesten me kwamen halen. Dit heb ik altijd zo gevoeld. De laatste keer dat dit gebeurde was ik een jaar of 15. Daarna is het nooit meer gebeurd. De kamer werdt heel klein althans de dingen die op het behang, gordijn, enz. zaten kwamen op me af, maar het behang, gordijn enz. bleven op hun plaats. Heel apart moeilijk om uit te leggen. Wat kan dit te betekenen hebben?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '05
Was je op dat moment niet bezig met een uittreding? Dan verlaat je geest, je lichaam en kan je je energie ook buiten je lichaam zich bewegen.

Of ging er een geeste voor je gordijn langs, waardoor het beeld van dit gordijn zich "vervaagde"?

Verder weet ik niet wat het nog meer zou kunnen betekenen.
Cindy81
Cindy81 okt 26 '05
Er ging geen geest voor mijn gordijn langs. Ik gaf het gordijn als punt om het een beetje te kunnen uitleggen. Het was rondom me. Ook de muren kwamen op me af. En een uittreding zou ik niet weten. Zie je jezelf dan niet liggen?
Volgens mij bleef ik gewoon in mijn bed liggen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 27 '05
Je hoeft jezelf niet te zien liggen om je lichaam te verlaten. Het ligt eraan hoever je je lichaam verlaat. Als het zelfs al 2 cm is, ben je al uitgetreden.
Debiorah
Debiorah aug 4 '06
Het kan zijn dat je een hallucinatie had. Het is verbazend hoe je eigen geest je voor de gek kan houden toch?
Jij kan jezelf alles laten zien, misschien dat je hier onbewust mee aan het goochelen was toen je klein was.Ik denk juist dat door je moeder haar verhaal je hier nog sterker in bent gaan geloven. Dat het in je tiendertijd bijna is verdwenen komt waarschijlijk omdat je in een andere levensfase bent gekomen. Je manier om de wereld te zien is veranderd.

Ik speelde hier zelf vroeger ook mee alleen op een andere manier.
Zo had ik behang met allerlei beestjes, en die bracht ik tot leven. Of als ik ergens stippelbehang zag liet ik de stipjes over het behang bewegen. Het klinkt misschien gek maar als je erin geloofd lukt het. :)

Is het een beetje herkenbaar?

[Kiss]Deborah
jordy
jordy aug 13 '06
Ik had ook een keer iets raar ik slaap op zolder en het was een uur of 3 in de nacht en me computer ging opeens aan ik drukte hem weer uit, ik dacht dat het een storing was, maar het gebeurde steeds weer en weer. toen het op een geven moment stopte. toen heb ik het nog 1 keer gehad.
LPChip
LPChip aug 13 '06
Ik heb ook een keer gehad dat mijn pc spontaan aan ging. Dit bleek achteraf te komen door wake-up-on-lan feature :p
jordy
jordy aug 13 '06
Heel erg bedankt :p sjonge nooit gedacht
jordy
jordy aug 13 '06
Ik had is een keer gehad dat er kraken uit mijn tv kwamen en ik keek toen in me tv en het leek wel of er een schim een kronkel schim op het beeld zag heel raar...
LPChip
LPChip aug 13 '06
Das inderdaad apart.

Trouwens om mijn bovenstaande post te verklaren: Soms als iets niet direct verklaarbaar is, hoeft het nog niet gelijk bovennatuurlijk te zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '06
Dit zal voor het grootste gedeelte zo zijn. Er zijn eigenlijk maar weinig dingen bovennatuurlijk.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki