Loading...
nl

BELANGRIJK: Nieuwe Merudi website en forum

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '14
Hoi Allen. Zoals jullie weten heb ik gevraagd naar wat jullie van de huidige site vinden. Daar heb ik veel reacties op gekregen, waardoor ik heb besloten om een compleet nieuwe website te gaan bouwen.

Ik kan jullie zeer blij melden dat ik in een vrij ver gevorderd stadium ben, met een compleet vernieuwd en veel meer interactieve Merudi website! Vooral de gebruiksvriendelijkheid is hierin enorm verbeterd.

Ik wil dan ook over niet al te lange tijd, deze site gaan omzetten naar de nieuwe. Gelukkig kan ik alle gebruikers en alle forum posts en topics overnemen, dus we raken niets kwijt!

Dat gezegd hebbende, is er wel wat belangrijks wil je met je oude gebruikersnaam kunnen inloggen op de nieuwe site.

Alle wachtwoorden worden gereset!
Dit houdt concreet in, dat je als je probeert in te loggen op de nieuwe website, op wachtwoord vergeten moet klikken en daar je e-mail adres invullen voor een nieuw wachtwoord.

Om dit te laten werken, moet je natuurlijk wel een geldig e-mail adres hebben ingevuld. Klik op het menu "instellingen" bovenaan en kies "Wijzig profiel".
Vul dan een goed en werkend e-mail adres in!

Tot slot alvast een screenshot van de nieuwe website:
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki