Loading...
nl

Opnieuw voorstellen, EarthCrystal

EarthCrystal
EarthCrystal mrt 22 '14
Hallo mede reizigers op deze mooie wereldbol,

Ik was in 2011 al lid, maar ik ben verder niet zo actief geweest. Ik heb een moeilijke tijd gehad waarbij ik lange tijd erg ver buiten mijn lichaam was en mij veelal bevond in de kosmos en ook om 'buitenaardse delen' van mijzelf te integreren. Nu anno 2014 kan ik steeds beter aarden in de Nieuwe Aarde energie en nu de kristalgrids in Gaia steeds actiever worden. Er is zich nu heel veel aan het transformeren in het leven en ik geef nu steeds vaker Multi-dimensionale healing & readingssessies waarbij ik samen mag werken in diepe verbinding met Gaia, lichtmeesters, natuurspirits, galactische lichtmeesters en zo. Ik werk veel met het zieledoel, zielemissie, coderingen, karmische lijnen, zielelijnen. Op www.earthcrystal.nl kun je wat meer vinden.

Ik hoop op een fijne uitwisseling op het forum.

Namasté !

EarthCrystal
Delen:
Enigma
Enigma mrt 22 '14
Welkom terug EarthCrystal smile

Het is al een tijdje erg rustig hier op het forum.
Dat heeft te maken met de tijd waar we nu in leven.
Deze periode van rust zal ook wel weer veranderen, maar niets zal hetzelfde zijn.

Ik wens je een fijne uitwisseling hier.

In Lak'ech Ala K'in
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 23 '14
Welkom terug! Ik wil het forum ook weer wat drukker maken door het actueler te maken. Hier kun je je feedback geven: http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/141009/Wat_wil_jij_zien_op_het_Merudi.html#Post141009
Enigma
Enigma mrt 23 '14
Oke Julien, ik ga meedenken smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki