Volgens mij heb ik een demon gezien (of zoiets)
Een goede vriend van mij heeft een vriendin die behoorlijk psychotisch is...
Ze zijn Turks allebei, de vriend is in Nederland opgegroeid, zij is in Duitsland
opgegroeid... (om privacy redenen kan ik de namen niet noemen)
Zij praat geen Nederlands dus de communicatie verloopt behoorlijk stroef...
Onderling praten ze Turks en Duits
Ze loopt in Duitsland (Keulen) bij een psychiater, die haar zeer zware medicijnen
heeft voorgeschreven ( Seroquel, antidepressiemiddel en Pipamperon, antipsychosemiddel)
Helaas vertikt ze deze medicijnen te slikken dus ze zit hier illegaal in Nederland in een
Psychose, en er is niemand die haar helpt!
Ze wil ook geen hulp, want ze is niet gek (zoals ze zelf zegt)
Haar vriend slaapt al maanden bij ons omdat hij gewoon gek gemaakt wordt thuis, in zijn eigen huis
Dit kun je ook duidelijk aan hem merken (bepaalde tics, en kuchen, zenuwachtig)
Ja... ik vertel het hele verhaal maar, zodat jullie een zo goed mogelijk beeld hebben van de situatie...
Misschien kan iemand me vertellen wat er in deze situatie gedaan kan worden, want we zitten allemaal met
de handen in het haar...
Haar vriend heeft het liefst dat ze vandaag nog een nieuwe vriend heeft, waarop ze verliefd is, waarmee
ze gelukkig wordt, zodat hij weet dat het goed komt met haar, en zich geen zorgen meer hoeft te maken!
Daar wringt de schoen als het ware (hij geeft om haar)
We hebben al een paar keer de vreemdelingen-politie gebeld, maar ze blijft terug komen...
Ze heeft niemand waar ze naar toe kan gaan... Haar familie wil haar niet zien (...)
Haar familie zit in Duitsland...
In Nederland heeft ze ook niemand... want op de 1 of andere manier jaagt ze iedereen weg...
Ze ziet "personen" die er alleen zijn in haar beleving... Ze heeft het over een gevaarlijke man die heel
lang haar tot op de grond heeft... Als je vraagt wat doet de man dan?? Dan zegt ze: hij kijkt naar me...
Die vriend moest een paar keer de televisie uitzetten omdat ze dacht dat hij zat te sjansen met een vrouw
op de televisie... Die vriend doet nog de tv uit ook, anders maakt ze de tv kapot!
Ze heeft een keer zijn ramen van zijn auto ingeslagen met een kristallen asbak, omdat hij weg ging.
(hij kon het niet meer aan)
Ze slaat hem op de snelweg in Duitsland ineens midden in zijn gezicht (ze reden 160 km per uur)
Toen heeft hij de auto aan de kant gezet, haar eruit getrokken en weggereden...
Omdat hij na een kwartier last kreeg van zijn geweten is ie omgekeerd om haar te zoeken...
Kon haar niet vinden, logisch... ze was al "thuis"
Ze heeft alles kapot gegooid wat kapot kon in zijn huis (glazen, borden, kopjes, schalen enz. alles)
Ze mag op de sportschool (fitness) niet meer komen omdat ze iedereen uit loopt te dagen om te vechten...
Of ze nu willen of niet, ze begint gewoon met aanvallen
Ze was op vakantie naar Turkije met haar vriend, na 2 dagen konden ze weer naar huis...
Ze werden gemasseerd daar, er kwamen 2 vrouwen binnen die hun gingen masseren... de 1 was slank en de
andere niet, en je voelt hem al aan komen de slanke die masseerde haar vriend, de andere masseerde haar...
Maar ze hield zich rustig, gelukkig... S'avonds in het hotel begon ze ( op het bed springen in haar ondergoed,
de handdoek tussen haar benen heen en weer schuiven en de masseuse na doen)
Na een half uur werd haar vriend boos, en wilde haar tot bedaren brengen... waardoor ze weg glipte en in haar
ondergoed de gang op ging, schreeuwend dat haar vriend haar had geslagen enzo...
Politie erbij, gelukkig bleef haar vriend rustig, en vertelde de politie dat als ze haar medicijnen gewoon
nam, dat er niets aan de hand was (ook was hij ontzettend blij dat hij Turks kon praten) Anders had hij
daar nu in de gevangenis gezeten...
Hij kon kiezen, of een ander hotel of terug naar Nederland... het laatste leek hem het veiligst...
dus dat heeft hij gedaan...
Ze heeft zelfs de stewardess aangevallen tijdens het vliegen waardoor ze bij een tussenstop het vliegtuig zijn
uitgezet... gelukkig konden ze 2 uur later met het volgende vliegtuig mee...
Ik had vlak voordat ze op vakantie gingen tarot voor hem gelegd, (verleden heden en toekomst)
Daar kwam uit: Verleden: Kracht... in het verleden was hij een standvastige man, die orde op zaken had...
hij was fysiek en mentaal letterlijk sterk... dit klopte (hij was zelfs Nederlands kampioen kickboksen)
Die kracht is oneindig (Lemniscaat teken boven het hoofd op de persoon op de kaart)
voor het heden trok hij rad van fortuin... het kon alle kanten opgaan, niets is zeker, dus alles is mogelijk...
voor de toekomst trok hij de duivel... Tja duidelijker kan het niet worden beschreven...
Op de kaart van de duivel staat een groot zwart blok, waarop het beest is afgebeeld...
er staat een man en een vrouw aan het blok vastgeketend met een ketting...
Ik vertelde hem dat in dit geval de duivel stond voor zijn emoties... Doordat hij nog gevoelens hebt voor haar
zitten ze beide vast... hij zal iets moeten doen anders zit hij straks echt vast...
In Turkije dacht hij even dat het zover was, toen de politie erbij kwam!
Maar goed ^^ dit is het beeld wat ik in mijn achterhoofd heb...
Door instanties uit Nederland wordt ze niet geholpen -> Ze staat hier namelijk niet ingeschreven...
Door de Psychiaters in Duitsland wordt ze niet geholpen omdat ze daar niet naar toe wil gaan!
Ze heeft 2 soorten medicijnen waarvan ze er van alle twee 1tje moet nemen, maar dat doet ze gewoon niet!
In haar ogen is iedereen gek, behalve zij!
Nu kwam ze een tijd geleden hier binnen lopen en bleef achterin de kamer staan, ik zag iets pik-zwarts met rode rand
achter haar keihard van de ene muur naar de andere en weer terug stuiteren... Ik zie wel vaker aura's of zelfs een
overleden persoon met iemand mee komen, dit is niets geks...
Maar dit... vanaf het moment dat ik dat zag, had ik het gevoel alsof ik minstens 10 bakken koffie had gedronken!
De zenuwen zegmaar... ik stond te bibberen op mijn benen! ongelofelijk...
Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt! en vraag me dan ook af wat dit geweest is?
Het was zo groot als een volwassen kater, pikzwart (ik kon er niet doorheen kijken) en het had een dunne rode rand...
het gebeurde ten hoogte van haar schouders ongeveer en dan achter haar...
nu heb ik me laten vertellen dat het mijn bescherming is geweest die dit wezen afgeweerd heeft als het ware...
Maar het laat me niet los, en dus klopt het niet, denk ik!
Zelf denk ik dat ze is bezeten! Het is in ieder geval iets waar ik geen vinger op kan leggen...
Dus ik hoop dat er iemand is die dit of iets wat ongeveer op het zelfde neerkomt heeft meegemaakt en wil delen...
Alles is welkom... want alleen kom je hier niet uit, weet ik...
Het houd me al zolang bezig...
Het zou fijn zijn als onze vriend ook weer terug naar zijn eigen huis kan gaan, zodat wij ook weer een beetje privacy
hebben in ons leven... want ik heb allang in de gaten, dat er niets gebeurd zolang er niets aan gedaan wordt!
groetjes Moonflowertje