Loading...
nl

Bezeten?

MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 19 '14
Volgens mij heb ik een demon gezien (of zoiets)

Een goede vriend van mij heeft een vriendin die behoorlijk psychotisch is...
Ze zijn Turks allebei, de vriend is in Nederland opgegroeid, zij is in Duitsland
opgegroeid... (om privacy redenen kan ik de namen niet noemen)
Zij praat geen Nederlands dus de communicatie verloopt behoorlijk stroef...
Onderling praten ze Turks en Duits
Ze loopt in Duitsland (Keulen) bij een psychiater, die haar zeer zware medicijnen
heeft voorgeschreven ( Seroquel, antidepressiemiddel en Pipamperon, antipsychosemiddel)
Helaas vertikt ze deze medicijnen te slikken dus ze zit hier illegaal in Nederland in een
Psychose, en er is niemand die haar helpt!
Ze wil ook geen hulp, want ze is niet gek (zoals ze zelf zegt)
Haar vriend slaapt al maanden bij ons omdat hij gewoon gek gemaakt wordt thuis, in zijn eigen huis
Dit kun je ook duidelijk aan hem merken (bepaalde tics, en kuchen, zenuwachtig)
Ja... ik vertel het hele verhaal maar, zodat jullie een zo goed mogelijk beeld hebben van de situatie...
Misschien kan iemand me vertellen wat er in deze situatie gedaan kan worden, want we zitten allemaal met
de handen in het haar...
Haar vriend heeft het liefst dat ze vandaag nog een nieuwe vriend heeft, waarop ze verliefd is, waarmee
ze gelukkig wordt, zodat hij weet dat het goed komt met haar, en zich geen zorgen meer hoeft te maken!
Daar wringt de schoen als het ware (hij geeft om haar)
We hebben al een paar keer de vreemdelingen-politie gebeld, maar ze blijft terug komen...
Ze heeft niemand waar ze naar toe kan gaan... Haar familie wil haar niet zien (...)
Haar familie zit in Duitsland...
In Nederland heeft ze ook niemand... want op de 1 of andere manier jaagt ze iedereen weg...
Ze ziet "personen" die er alleen zijn in haar beleving... Ze heeft het over een gevaarlijke man die heel
lang haar tot op de grond heeft... Als je vraagt wat doet de man dan?? Dan zegt ze: hij kijkt naar me...
Die vriend moest een paar keer de televisie uitzetten omdat ze dacht dat hij zat te sjansen met een vrouw
op de televisie... Die vriend doet nog de tv uit ook, anders maakt ze de tv kapot!
Ze heeft een keer zijn ramen van zijn auto ingeslagen met een kristallen asbak, omdat hij weg ging.
(hij kon het niet meer aan)
Ze slaat hem op de snelweg in Duitsland ineens midden in zijn gezicht (ze reden 160 km per uur) shocked
Toen heeft hij de auto aan de kant gezet, haar eruit getrokken en weggereden...
Omdat hij na een kwartier last kreeg van zijn geweten is ie omgekeerd om haar te zoeken...
Kon haar niet vinden, logisch... ze was al "thuis"
Ze heeft alles kapot gegooid wat kapot kon in zijn huis (glazen, borden, kopjes, schalen enz. alles)
Ze mag op de sportschool (fitness) niet meer komen omdat ze iedereen uit loopt te dagen om te vechten...
Of ze nu willen of niet, ze begint gewoon met aanvallen smirk
Ze was op vakantie naar Turkije met haar vriend, na 2 dagen konden ze weer naar huis...
Ze werden gemasseerd daar, er kwamen 2 vrouwen binnen die hun gingen masseren... de 1 was slank en de
andere niet, en je voelt hem al aan komen de slanke die masseerde haar vriend, de andere masseerde haar...
Maar ze hield zich rustig, gelukkig... S'avonds in het hotel begon ze ( op het bed springen in haar ondergoed,
de handdoek tussen haar benen heen en weer schuiven en de masseuse na doen)
Na een half uur werd haar vriend boos, en wilde haar tot bedaren brengen... waardoor ze weg glipte en in haar
ondergoed de gang op ging, schreeuwend dat haar vriend haar had geslagen enzo...
Politie erbij, gelukkig bleef haar vriend rustig, en vertelde de politie dat als ze haar medicijnen gewoon
nam, dat er niets aan de hand was (ook was hij ontzettend blij dat hij Turks kon praten) Anders had hij
daar nu in de gevangenis gezeten...
Hij kon kiezen, of een ander hotel of terug naar Nederland... het laatste leek hem het veiligst...
dus dat heeft hij gedaan...
Ze heeft zelfs de stewardess aangevallen tijdens het vliegen waardoor ze bij een tussenstop het vliegtuig zijn
uitgezet... gelukkig konden ze 2 uur later met het volgende vliegtuig mee...

Ik had vlak voordat ze op vakantie gingen tarot voor hem gelegd, (verleden heden en toekomst)
Daar kwam uit: Verleden: Kracht... in het verleden was hij een standvastige man, die orde op zaken had...
hij was fysiek en mentaal letterlijk sterk... dit klopte (hij was zelfs Nederlands kampioen kickboksen)
Die kracht is oneindig (Lemniscaat teken boven het hoofd op de persoon op de kaart)
voor het heden trok hij rad van fortuin... het kon alle kanten opgaan, niets is zeker, dus alles is mogelijk...
voor de toekomst trok hij de duivel... Tja duidelijker kan het niet worden beschreven...
Op de kaart van de duivel staat een groot zwart blok, waarop het beest is afgebeeld...
er staat een man en een vrouw aan het blok vastgeketend met een ketting...
Ik vertelde hem dat in dit geval de duivel stond voor zijn emoties... Doordat hij nog gevoelens hebt voor haar
zitten ze beide vast... hij zal iets moeten doen anders zit hij straks echt vast...
In Turkije dacht hij even dat het zover was, toen de politie erbij kwam!
Maar goed ^^ dit is het beeld wat ik in mijn achterhoofd heb...
Door instanties uit Nederland wordt ze niet geholpen -> Ze staat hier namelijk niet ingeschreven...
Door de Psychiaters in Duitsland wordt ze niet geholpen omdat ze daar niet naar toe wil gaan!
Ze heeft 2 soorten medicijnen waarvan ze er van alle twee 1tje moet nemen, maar dat doet ze gewoon niet!
In haar ogen is iedereen gek, behalve zij!
Nu kwam ze een tijd geleden hier binnen lopen en bleef achterin de kamer staan, ik zag iets pik-zwarts met rode rand
achter haar keihard van de ene muur naar de andere en weer terug stuiteren... Ik zie wel vaker aura's of zelfs een
overleden persoon met iemand mee komen, dit is niets geks...
Maar dit... vanaf het moment dat ik dat zag, had ik het gevoel alsof ik minstens 10 bakken koffie had gedronken!
De zenuwen zegmaar... ik stond te bibberen op mijn benen! ongelofelijk...
Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt! en vraag me dan ook af wat dit geweest is?
Het was zo groot als een volwassen kater, pikzwart (ik kon er niet doorheen kijken) en het had een dunne rode rand...
het gebeurde ten hoogte van haar schouders ongeveer en dan achter haar...
nu heb ik me laten vertellen dat het mijn bescherming is geweest die dit wezen afgeweerd heeft als het ware...
Maar het laat me niet los, en dus klopt het niet, denk ik!
Zelf denk ik dat ze is bezeten! Het is in ieder geval iets waar ik geen vinger op kan leggen...
Dus ik hoop dat er iemand is die dit of iets wat ongeveer op het zelfde neerkomt heeft meegemaakt en wil delen...
Alles is welkom... want alleen kom je hier niet uit, weet ik...
Het houd me al zolang bezig...
Het zou fijn zijn als onze vriend ook weer terug naar zijn eigen huis kan gaan, zodat wij ook weer een beetje privacy
hebben in ons leven... want ik heb allang in de gaten, dat er niets gebeurd zolang er niets aan gedaan wordt!

groetjes Moonflowertje confused
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 19 '14
Jeetje wat een verhaal. Als ik het zo lees heeft die vrouw een behoorlijk trauma achter de rug en zit ze in een patroon van het niet willen inzien dat zij degene is, die ergens last van heeft. Pas als zij erkent dat ze hulp nodig heeft, zal er ook iets kunnen veranderen. Maar zoals je zelf al zegt, ze ontkent het en wil de hulp (ook al is die in de vorm van pillen) niet aannemen.

Hoe hard dit ook klinkt, maar jij kan er niets aan doen en die vriend ook niet als zij haar eigen verantwoordelijkheid niet neemt.
Ilona83
Ilona83 mrt 19 '14
Turks???
Is ze gelovig? Want dan kan de Koran haar helpen.

In de Koran word veel over de Djin (duivel) gesproken.
Ook hoe je die weg kan krijgen.

Het eerste wat ze al kan doen is volkomen biologisch gaan eten.
Geen Junkfood, Geen (of zeer weining) vlees..geen melk...
Gewoon Biologische groenten, aardappel, pasta, rijst...alles biologisch.
Dit omdat in veel groenten hormonen en gifstoffen zitten die flink kunnen storen op de hormoonhuishouding.
Melk, zuivel, kaas, boter en vlees zijn ook flink verstoord met hormonen.
(Koe onder stress...sterss gaat in het vlees zitten en in de melk....Ook antibiotica en allerlij andere stoffen....geeft flinke storing in de hormonen)
Laat het even de komende paar weken weg.
Geen witte suiker, maar bruine biologische suiker.
Geen zoetstoffen...geen chips en geen frisdrank..is ook giftig voor het zenuwstelsel en vooral als je dus even flink onder stress staat....(of psygose)

Laat haar kruiden gebruiken zoals Valeriaan...
(Soms is wel een ondersteuning nodig van Medicatie)...maar kijk ook of er vanuit de alternatieve hoek ondersteuning kan zijn.

De komende tijd veel water...weinig koffie/thee....
Al dit brengt het lichaam wat meer tot rust en kan haar hormoonhuishouding tot rust brengen.
Ook ondersteuning van Magnesium en vitamine B12...Dat kan het zenuwstelsel wat meer tot rust brengen.

Dit allemaal is alleen tot ondersteuning...het zal geen oplossing zijn, maar het geeft het lichaam wel een goede ondersteuning op deze stress aan te kunnen.

Laat haar veel slapen...zoveel als ze wel.
Al gaat ze midden op de dag even een uurtje op de bank liggen.
Wandelen en zonlicht doen wonderen.
Ga dagelijks minimaal een uur lopen.
Het bos zou helemaal ideaal zijn, maar het platteland, dorp of stad kan ook.
Zonlicht is zo goed voor mensen die onder stress staan.
Maakt niet uit op welke snelheid...als ze maar buiten even gaat lopen.

Verder..kan ze ook deze ''duivel'' in naam van Allah bevelen de ruimte te verlaten.
Dat zal ze vaak moeten doen..maar na verloop van tijd zal ze ruimte winnen.

Laat haar ook naar de Moskee gaan.
De locale Moskee in haar buurt en laat haar met de geestelijke persoon van die moskee praten.
(Ik heb geen idee hoe zo'n geestelijke van een moskee heet, dus hou ik het hier maar even op)
Hij/zij zal deze vrouw zeker kunnen helpen.
Ook kan die geestelijke persoon haar leren om te leren deze Djinn buiten de deur te houden.
En haar te ondersteunen in haar psygische toestand.

Laat haar ook een ketting dragen met een symbool eraan die haar aan doet herrineren dat ze er niet alleen voor staat.
Vaak pak je toch onbewust die ketting vast als die rondom je nek hangt en het is een goede constante herrinering.

Mischien kan die geestelijke van de Moskee ook het huis een zegening geven om kwade energie buiten te houden.

(Alles is ook toepasbaar als je cristelijk bent....het gaat hier niet om het geloof, maar om de kracht achter het geloof.
....de kracht van het gebed is medisch bewezen en geeft een mens veel kracht om de moeilijke tijd door te komen.)

Door het blijven gebruiken van het wegzenden van deze Djinn, zal die na verloop van tijd terijn verliezen en zal deze vrouw terijn winnen.
Vaak het herhalen van: In naam van Allah...rot op!!! en blijf weg!!
(In het nederlands of turks of japans of chinees maakt niet uit)

Laat haar elke dag bewust even douchen of een bad nemen...omdat water zuivert en het warme water haar kan laten ontspannen.
Elke dag schone kleren aan, werkt ook zeer goed voor het ontspannen...(Mischien is het de geur van fris gewassen kleding....maar emotie kan zich ook ophopen in kleding)
Maak het huis met regelmaat met een lekker soppie schoon...hiermee kan je letterlijk negatieve energie opruimen.
En in een schoon EN OPGERUIMD huis, voel je jezelf al sneller beter.
Dus al die kleine troephoekjes???? Even alles opruimen!!!
Positieve energie kan beter stromen in een opgeruimd en schoon huis.
Negatieve energie blijft makkelijker hangen in een huis met rommel.
(Nee, ik spreek niet over gigantische rotzooi...maar over die dingen die altijd even blijft liggen)

Ik hoop dat deze tips haar op de juiste weg kan helpen.
Ik ben blij dat je klaarstaat om haar te helpen.
Sarah_
Sarah_ mrt 19 '14
Mijn eerste indruk is niet dat ze bezeten is maar overspannen. Dan sluit ik me aan bij het advies van Ilona.

En wat die zwarte bol betreft die je zag ... Gelukkig heb ik geen verstand van demonen en dat wil ik graag zo houden. Wel weet ik dat kwetsbare mensen heel interessant zijn voor de "slechteriken". Heel kwetsbaar, makkelijk te beïnvloeden en voor je het weet kan je daar "lol" mee hebben. Dat je zo'n zwarte bol bij haar zag stuiteren is logisch maar wel iets om even over na te denken. Niet tegen haar zeggen, want dan wordt ze natuurlijk bang en dat moet je helemaal niet hebben. Wel zou je misschien zelf Licht kunnen sturen naar haar of bescherming kunnen vragen. Of zelf vragen of "het" weg wil gaan. Nu heeft het haar nog niet in de greep maar ik kan me voorstellen dat het haar wel zenuwachtig kan maken. Nog nerveuzer ... nog meer "lol" ... Goed dat jij het zag, nu weet je dat ze op moet passen omdat ze hun aandacht heeft. Niet omdat ze slecht is, maar omdat ze kwetsbaar is. (eng trouwens, zo'n grote!!!)

Haar uitbarstingen kunnen natuurlijk ook komen omdat haar lontje erg kort is. Iedereen die iets verkeerd doet of zegt (in haar ogen) krijgt dan een veeg uit de pan. Ze weet even niet met emoties om te gaan, zoals in het hotel. Jij en ik zouden erom lachen als wij een dikke vrouw zouden krijgen en hij een mooie slanke. Als je niet lekker in je velletje zit voel je jaloezie en zij dus ook maar wist daar niet mee om te gaan.

Kan jij ook chakra's zien? Waarschijnlijk zijn die ook compleet uit balans. http://www.niburu.nl/wetenschappers-brengen-chakras-en-energievelden-beeld/
Misschien kan je daarmee helpen, of mag dat alleen als iemand het wil blush
Je mag toch wel, ongevraagd, iemand in een violette vlam zetten?

Maar ach, ik ben geen expert. Wat ik zou doen is alles doen om haar weer lekker in haar velletje te laten zitten. Kan jij magnetiseren of reiki?

Hopelijk krijg jij snel je huis weer terug. Naar dat ze geen hulp kan krijgen. Jammer dat ze zelf de noodzaak niet ziet ....

Sterkte! Knap hoor dat je dit doet!

Lieve groet, Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 20 '14
Dank jullie wel, allemaal...
ik moet het ff laten bezinken allemaal...
maar ik zal zeker nog een uitgebreide feedback geven...

wink

dit is een ontzettend moeilijke zaak, omdat ik emotioneel betrokken ben! die emoties vormen vaak een blokkade zodat ik automatisch afgesloten wordt... (daar ben ik ergens ook wel dankbaar om!) ik weet ook dat ik voor hetere vuren heb gestaan...

een paar weken geleden kwam ze mij opzoeken!
ze stond in een soort "verlegen" modus (praatte met een kinderachtig stemmetje, heel verlegen)
Toen begon ze vanuit het niets over God te praten tegen me...
(...)
Maarja... in mijn ogen is "God" vele malen groter dan "een man waarbij je straks (na het leven) op het matje moet komen"
Dus ja...

groetjes Moonflowertje wink
Sarah_
Sarah_ mrt 20 '14
Misschien God haar enige houvast op dit moment ...
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 20 '14
ze is schizofreen...
het is maar een gedeelte in haar dat er zo over denkt...
Ze heeft ook een leger in het hiernamaals, en vet veel Ferrari's
Ze praat ook continue met geesten, die ze ook echt ziet...
dit baarde me zorgen, want het enige wat ik bij haar zag, was iets zwarts met een rode rand erom heen...
Daarom ging ik denken: Wat als ze niet ziek is? en het echt zo is dat ze met geesten praat?
Dan snap ik ook wel dat ze liever geen medicijnen wil nemen die haar hersenen lam-leggen...
Maar een geest is niet zwart... dus het is iets demonisch
Misschien een aura-plakker ofzoiets?
Kijk: wat ze ziet is echt (in haar beleving)
Alles wat andere mensen zeggen, ziet ze als een aanval!

Ze heeft dit al eerder gehad, werd opgenomen... kreeg een spuit met Semap toegediend, en stond na 3 dagen weer buiten...
Ze zetten geen mensen buiten die in de war zijn.
Vandaar dat ik weet dat ze gewoon haar medicatie moet nemen...
Ik heb ook haar dokters verklaring gelezen waarin staat dat ze aan schizofrenie (Schizophrenie) lijdt... er stond wel meer op, uit haar leven, maar is kan niet zo goed Duits...

Ze is trouwens in Duitsland nu, bij haar broer...
Ik hoop dat hij iets kan betekenen voor haar...

groetjes Moonflowertje smile
Ilona83
Ilona83 mrt 27 '14
Probeer te begrijpen dat er momenteel meer aan de hand is tussen hemel en aarden dan dat we begrijpen.

Dat je lieve vriendin even helemaal van het padje af is, is vaak het gevolg van negatievitijd op een flnke trauma.

Een psygose, kan ook de afbraak van de Ego zijn.

Als ze inderdaad geesten kan zien, is dat een mooie gave.
Het is makkelijker om het negatieve te gebruiken dat het positieve.
De manier om dit om te buigen, gaat alleen als ze het zelf wilt.

Mischien heeft ze wel een leger mooie auto's staan in de hemel...Hee....waarom niet?? Elke mens mag en kan fantaseren en mooie dingen daardoor créeren.
Maar op het moment zit ze hier op aarde.
Kan ze nog niet bij haar auto's.

De afbraak van het Ego gaat ongeveer de zelfde 5 stappen door als rouw.
Het is letterlijk het afgooien van het masker die door de samenleving is opgedwongen.
Wat vaak al thuis onbedoeld door ouders word opgelegd.

Een manier om hierdoor heen te komen...is dat ze zichzelf gaat ontwikkelen naar de persoon die zij graag wilt zijn.

Wie ze echt van binnen is en niet dat de samenleving graat ziet.
Is ze spiritueel?? Dan kan ze met dat idee gaan spelen.
Is ze van binnen zachtaardig, maar door de samenleving hard geworden??? Gefelisiteerd...een Psygose gooit heel wat muren omver waardoor de ware ik naar buiten komt.

Waar ze nu doorheen moet, is de duistere nacht van de ziel.
Dat houd in...alle ouder emotie's verwerken.
Vaak houd dat in....flink boos worden op mensen waar ze boos op is.
Deze mensen hoeven niet in haar buurt te zijn.
Maar ze kan wel in haar geest deze persoon naar voren halen en dan de huid volschelden, vertellen wat ze verkeerd hebben gedaan.
En dat gaan verwerken.
Gillen, schelden, schilderen, tuinieren...net waarmee zij zichzelf kan uitleven.
Alles moet eruit komen.
Niet meer opkroppen...en inderdaad zal een psygiater hiermee niet kunnen helpen omdat ze dit soort dingen niet snappen.
Je komt meer uit op therapieén met NLP.
Die sluiten een beetje hierop aan.

Je vriendin kan zichzelf terug trekken op haar kamer/huis
Een persoon naar voren roepen in haar geest waar ze boos op is en deze persoon dan de huid volschelden.
Schreeuwen in haar kussen, haar matras helemaal lam schoppen...enz enz..
Dit laat veel negatieve energie los waardoor de negatieve energie weer uit haar leven gaat.

Ook personen die ze ooit heeft willen bedanken, maar nooit bedankt heeft.
Hier kan ze ook hetzelfde doen.

In het begin als ze hiermee begint...zullen de heftigste dingen aan het licht komen.
En na verloop van tijd worden de dingen minder erg.
Maar verborgen herrineringen kunnen ook opnieuw naar boven komen.
Iritatie's die al jaren dwars zitten, kunnen spontaan omhoog komen.
Wat ze ook doet, alles is goed en geoorloofd.

Dit proses kan een paar weken tot een paar maanden duren.

Maar door te blijven werken aan de situatie, zal ze uiteindeljk er alles uit kunnen gooien.
En dan...daarna zal ze gebroken zijn.
Een vermoeid hoopje mens.
Dit is normaal...want enorme vele negatieve emotie's die in het lichaam al die jaren opgekropt zijn, komen er allemaal ineens uit.
Dat is intens, heftig en uitputtend.
Daarbij is veel water drinken, gezond eten en slapen als ze moe is...maar ook wandelen in het bos, van zeer groot belang.
Natuur brengt je weer terug in balans.

Verder moet ze ook haar hart volgen.
Voelt een intiteid negatief??? Weg ermee.
Voelt het postief? Dan is die welkom.
Maar let ook op dat ook positieve entiteiten .. eigenlijk negatief blijken.
Je hart is de beste leugendetector die er bestaat.
Die is de beste instrument die je hiervoor kan gebruiken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Probeer te begrijpen dat een Psygose vaak word gezien als een psygiatrische ziekte en er snel medicatie in gestopt word om de persoon weer rustig te krijgen.
Maar vaak is het een spiritueel ontwakenen van de mens die zichzelf probeert te bevrijden van de ketens die hij/zij in het leven opgebouwd heeft.
Het losmaken van het Ego en het opbouwen van de Werkelijke Persoon!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 29 '14
Hoi Ilona...

Ik ben iemand die de realiteit ziet...
Tuurlijk fantaseren doe ik ook! maar ik blijf met beide benen op
de grond staan!
Ik kan me in een hoop inleven, maar dit geval is gewoon niet te doen!
Mijn moeder heeft ook psychoses...
Dat is bizar!
Je ziet dat het niet klopt, je voelt dat het niet klopt en je weet dat het niet klopt... Door de jaren heen zag ik wel dat mijn moeder te helpen was dmv medicatie...
Dit is in grote lijnen het zelfde als met het meisje waar ik het over heb!
mijn moeder krijgt Seroxat
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Seroxat.aspx?mId=10704&rId=484
als ze die niet trouw neemt, dan raakt ze in een psychose...
omdat ze een bepaalde stof niet aan maakt (serotenine)

dit meisje krijgt seroquel voorgeschreven, dit is slechts een bij-middel...
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Seroquel.aspx?mId=10704&rId=1557

ze krijgt ook Pipamperon
http://www.apotheek.nl/Medische_informat...04&rId=1600

van deze medicijnen moet ze er allebei 1 per dag hebben!

maar omdat deze medicijnen een nare eigenschap hebben dat je er dik van wordt, neemt ze er 2 van seroquel... en de andere vertikt ze te nemen!

eerder kreeg ze 1 x per maand een spuit ( met semap)
maar dit wil ze niet meer, want ze is geen junkie, zoals ze zelf zegt!
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Semap.aspx?mId=10704&rId=1559

terwijl: toen ze elke maand een spuit kreeg, had je geen kind aan der... dus het helpt wel!

In Duitsland is het niet goed gegaan, trouwens...
Ze heeft kokende koffie in het gezicht van haar broer gegooid en is terug naar Nederland gekomen...
ze schijnt nog tweeling te zijn ook!

ze zat bij ons binnen en zei tegen een vriendin van me, tegen mij, en tegen mijn vriend: 'I don't like you, i don't like you and i don't like you! Mijn vriend heeft haar er uitgegooid!
dus ja...
Ik ga me er niet meer bezig mee houden...
Het zuigt energie...
en ik schiet er niets mee op!

Tegen haar vriend heb ik gezegd dat hij duidelijk moet zijn tegen haar! hij woont hier nu!
Mijn energie is op... ik ben er zo klaar mee...

haar broer heeft haar naar Duitsland laten komen om haar op te laten nemen... Toen ze daar achter kwam, gooide ze koffie in haar broers gezicht!

het is gewoon ongelofelijk dat er niemand is die ingrijpt!
Ik weet niet wat je in zo'n situatie moet doen?
bij mijn moeder moesten er 3 handtekeningen gezet worden door familie-leden, toen kwam de burgemeester...
pas toen hij knikte naar een agent, werd ze in de boeien geslagen! dit is verschrikkelijk om mee te maken... want aan de ene kant denk je: blijf van mijn moeder af, maar aan de andere kant weet je dat als er niets gebeurt, er ook niets veranderd...
Het is gewoon k()t dat ze Duits is... In Nederland mogen ze niet eens iets doen! en vanuit Duitsland komen ze haar echt niet halen!

haar vriend gaat er aan onderdoor...

en dat zwarte ding bij haar... daarvan weet ik nog steeds niet wat het is?

1 ding weet ik wel, het kan niet zo doorgaan!
Ilona83
Ilona83 mrt 29 '14
Okee.
Nu begrijp ik het.
Dit is niet gewoon iemand die in zak en as zit.
Gewoon even in elkaar gestort.

Pas nu beschrijf je hoe diep het probleem echt van binnen zit.
Ik ging er vanuit van een standaart inzinking.
Daar is met rust, ritme en regelmaat nog wel overheen te komen.

Dit is een zeer zwaar geval.
Hierbij is inderdaad toch opname voor nodig.
Al is het maar voor haar eigen bescherming.
(Kofffie in het gezicht van iemand gooien, is nooit goed)

Dat grote zware negatieve energie??
Het kan zijn dat het een energie-zuiger is (etherisch) die geniet van haar zware negatieve energie.

Hiervan loskomen is zwaar.
En het gaat alleen als ze het zelf wilt.
Mischien is ze er zelf nog niet voor klaar en heeft ze inderdaad zelfbescherming nodig.

Het negatieve van medicatie, is dat het je helemaal uit je balans gooit.

Het jammere is ook, is dat de huidige zorg nog niet klaar is voor het misbalans van hormomen.
In zo'n geval zou ik eerder kijken naar uitputting van de bij-nieren.
Adrealine en non-adrealine.
Haar suikerspiegel..stress kan deze helemaal van de kaart af gooien.
Haar schildklier....zal waarschijnlijk ook helemaal van de kaart af zijn.

Al met al zijn dan alle hormomen helemaal van de kaart af.
En een enorme disbalans in hormomen, kan een nog groter ziektebeeld geven dan dat ze al heeft.

Ik wil hier niet verder over ingaan, want dan word ik zelf koekoek!! (zoals nogmaals...er is veel meer aan de hand dan we denken te weten)

Nu is toch profecionele hulp nodig.
Hier is even niet tegenop te knokken.

Ik bid voor haar dat ze haarzelf weer op rit kan krijgen....al zal ze er waarschijnlijk wel echt even de tijd voor nodig hebben.

Mischien een zeer stomme vraag.
Maar heeft ze pas geleden een miskraam ondergaan?
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 7 '14
Jeetje Moonflowertje, ik heb zoiets nog nooit gehoord, wat een zwaar geval!

Het is lastig dat je er zo dicht bij betrokken bent, want ik denk dat dit echt iemand is die 'professionele hulp' nodig heeft. Je kunt daar als 'omstander' zo weinig mee. Helemaal als de persoon er zelf middenin zit, en totaal niet meewerkt...

Ik denk dat je ook wat voorzichtig voor jezelf mag zijn, ook al voelt dat misschien niet zo in je hart, maar ik vind eigenlijk dat dit een 'probleem' is van 'haar familie'. Zij moeten hier iets mee doen en overleggen met een arts hoe ze dat kunnen aanpakken. Let alsjeblieft goed op jezelf waar jouw grens ligt in dit verhaal;-)









Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki