Hoi L'Arbre de Vie,
Mooi symbolisch gekozen, dat zwart-wit, maar ook omdat ik de kleurtoon mooier vond
Ik zit soms in een werksituatie die soms wat dwingt om meer zwart-wit tegen iets aan te kijken, maar dat is niet gelijk mijn manier van ertegen aan kijken. Maar het kan wel zo zijn dat ik wel eens zwart-wit terug reageer, even kort door de bocht gezegd. Naderhand verandert dit standpunt altijd.
In principe ben ik van nature rustig en hoor dit vaak, uitstralen van rust.
Spijker op zijn kop m.b.t. het vooral het contact met anderen ervaren. En dan inderdaad het gevoel en hartscontact. Ja, ik kan best voorwaarden hebben aan een lijntje met iemand. Verwacht misschien teveel van iemand, en dan niet in de zin van geven, maar meer in de zin van bepaalde (geestelijke) waarden. Een aanvoelen, een begrijpen zonder al teveel woorden.
Ik vond Egypte altijd interessant, vooral alle symboliek erom heen. Wat je zegt met de leerschool op aarde. Dat 'hele plaatje' gevoel dat kon ik soms best herkennen tot op een bepaalde hoogte, maar dat begint langzaam maar zeker weg te vallen. Maar dat heeft dan ook weer te maken met het eerlijk naar jezelf kijken, waardoor het veel beter 'samen' valt.
Ik vind het een mooie en goede reading. Dank je wel!!
Fijne dag ook voor jou!!
Cirr