Loading...
nl

Benieuwd!

Cirr
Cirr feb 22 '14
Hoi,

Ben benieuwd of iemand me misschien wat aanvullende info kan geven over wat hij/zij ziet voelt m.b.t. mijn foto.

Dank en groet,
Cirr
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 23 '14
Hoi Cirr,

De laatste tijd heb ik het idee dat ik wat minder goed kan lezen op de een of andere manier, m’n focus ligt even wat minder op de buitenwereld, maar ik doe vandaag toch een poging voor je.

Het eerste wat ik denk zonder dat ik me op je afstem, is, waarom is je foto in 'zwart-wit'. Waar is de kleur in je leven in je leven gebleven. En zit je op dit moment nog vast in dualiteit (of het donker of het licht; het zwart of wit denken)?

Als ik me afstem, voel ik me vooral heel rustig eigenlijk. Alsof jouw riviertje rustig kabbelt op dit moment. Misschien zit je er zelf zo in, dat kan ook. Ik voel vooral rust.

Ik zie verder veel gezichtsveranderingen bij jou, daarmee bedoel ik dat ik verschillende levens bij jou voorbij zie komen. Dat zegt mij dat je al wat leventjes op aarde rondloopt. Ik zie ook veel ‘buitenaards’ in jou, alsof je aarde als ‘leerplek’ hebt uitgekozen. Kan het zijn dat je hier bent gekomen om vooral het contact met anderen te ervaren; dus het ontwikkelen van gevoel (alles wat erbij hoort; van voelen tot uiten) en het kunnen maken van hartscontact? Zitten er veel voorwaarden aan het maken van een lijntje met iemand? Dit komt zo in me op.

Op de een of andere manier moet ik bij jou steeds aan het ‘horus oog’ denken, het alziende oog. Heb je iets met Egypte toevallig? Bij veel zielen is het horus oog weggesneden terug in de tijd, waardoor hun blik in dit leven nog steeds wat troebel is (niet het hele plaatje kunnen zien gevoel).

Het is weer een heel apart verhaal geworden, ben benieuwd wat je herkent.

Fijne dag vandaag!
L'arbre de vie
Cirr
Cirr feb 23 '14
Hoi L'Arbre de Vie,

Mooi symbolisch gekozen, dat zwart-wit, maar ook omdat ik de kleurtoon mooier vond smileIk zit soms in een werksituatie die soms wat dwingt om meer zwart-wit tegen iets aan te kijken, maar dat is niet gelijk mijn manier van ertegen aan kijken. Maar het kan wel zo zijn dat ik wel eens zwart-wit terug reageer, even kort door de bocht gezegd. Naderhand verandert dit standpunt altijd.

In principe ben ik van nature rustig en hoor dit vaak, uitstralen van rust.

Spijker op zijn kop m.b.t. het vooral het contact met anderen ervaren. En dan inderdaad het gevoel en hartscontact. Ja, ik kan best voorwaarden hebben aan een lijntje met iemand. Verwacht misschien teveel van iemand, en dan niet in de zin van geven, maar meer in de zin van bepaalde (geestelijke) waarden. Een aanvoelen, een begrijpen zonder al teveel woorden.

Ik vond Egypte altijd interessant, vooral alle symboliek erom heen. Wat je zegt met de leerschool op aarde. Dat 'hele plaatje' gevoel dat kon ik soms best herkennen tot op een bepaalde hoogte, maar dat begint langzaam maar zeker weg te vallen. Maar dat heeft dan ook weer te maken met het eerlijk naar jezelf kijken, waardoor het veel beter 'samen' valt.

Ik vind het een mooie en goede reading. Dank je wel!!

Fijne dag ook voor jou!!
Cirr
Cirr
Cirr feb 23 '14
Om een aanvulling te geven m.b.t. dat zwart-witte. Ja, ik mis wel wat uitdaging en dat slaat weer terug op dat contact met andere mensen. Ik ben werkzaam in de zorg, maar het directe contact is kort. In principe denk ik eraan om met magnetiseren voor mezelf te beginnen, maar twijfel dan. Niet omdat ik niet zou weten of ik het zou kunnen, maar meer de overstap.
Sarah_
Sarah_ feb 23 '14
Misschien kan je vrijwillig beginnen en in je vrije tijd om een klantenkring op te bouwen en naamsbekendheid te krijgen. Als het dan te druk wordt - en je vindt het nog steeds leuk - kan je altijd voor jezelf beginnen. (desnoods met aanvullende opleidingen zoals acupunctuur).

(ik lees je foto niet)
Cirr
Cirr feb 24 '14
Dat is inderdaad een mooi idee Sarah.. ik moet het ook gewoon gaan oppakken en doen in plaats van het alleen bij een idee te houden. Dank voor je reactie!
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 24 '14
Graag gedaan cirr.

Jaa je kunt ook een keer deelnemen aan spirituele beurzen, bv paraview is wel goedkoop om als deelnemer te staan (moet je liggen, er zijn ook andere kleinere beurzen, Miss iets om uit te zoeken wat er in jouw buurt georganiseerd wordt). Je kunt dan oefenen, uitproberen, en spelen met wat je neerzet. Is het niets dan weet je dat;) ik zou het sowieso niet zomaar fulltime gaan doen, maar als 'hobby' naast je huidige werk, en van daaruit uitbouwen.
Cirr
Cirr feb 24 '14
Precies wat je zegt, L'arbre de vie. Langzaamaan opbouwen, zodat je weet wat je aan het doen bent. Fijn dat jullie even met me mee hebben gedacht .. smileIk laat tegen die tijd wat meer weten!
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 25 '14
Ben benieuwd wat je gaat creeeren:D Heel veel plezier en succes gewenst.
Cirr
Cirr feb 25 '14
Dank je!:D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki