Loading...
nl

chaotische droom :s

rosalba
rosalba feb 2 '14
Ik heb iets gedroomd maar kan het niet specifiek uitleggen, tweede keer dat het me overkomt. Het lijkt dat iemand aan mijn arm trok, dan zag ik alles draaien, flitsen van zoveel dingens door elkaar, gewoon 1 grote chaos en heel moe zijn als ik dan wakker werd??!!
Delen:
tinkernel
tinkernel feb 3 '14
Dag Rosalba,

Je kunt wel van alles vragen rosalba, maar het zou fijn zijn als je feedback gaf op de vragen die aan jou gesteld worden naar aanleiding van een bepaalde uitleg.

zie je droom: aan het strand

smile
tinkernel
tinkernel feb 4 '14
Het is moeilijk om uit dit droom stukje een bepaalde betekenis te halen rosalba.
Je schrijft zelf dat het één grote chaos is. Als chaos in je dromen verschijnt dan word je opmerkzaam gemaakt om orde op zaken te scheppen. Waarschijnlijk is deze boodschap al meerdere keren in een andere context gedroomd maar heb je er geen acht op geslagen. Nu wordt er aan je arm 'geslingerd' (trekken/draaien), met kracht wordt je erop gewezen om NU te gaan hand-elen.

Dank je wel voor het delen.
Kan je hier wat mee rosalba?

smile
rosalba
rosalba feb 5 '14
Dank u wel tinkernel, ja het klopt dan wel met de realiteit, leek me zo bizar die droom. Dank u wel voor uw uitleg. Groetjes
tinkernel
tinkernel feb 5 '14
Graag gedaan rosalba smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki