Loading...
nl

rosalba

rosalba
rosalba feb 2 '14
Kan iemand mijn foto lezen?
Delen:
Beschermengel
Beschermengel feb 2 '14


Hoi Rosalba, ik heb op je eerste foto een slotje gezet anders staan er 2 foto's en is verwarrend smileMooie foto hoor! De andere foto ook trouwens smileSorry voor het ongemak smile
Sarah_
Sarah_ feb 2 '14
Quote:
Hey sarah is het zoo erg???? Ik voel me nochtans beter dan normaal; ) komt het niet door mijn foto? verkeerde foto misschien genomen? Ik heb deze foto expres zo goth en serieus getrokken. Ik heb een ander foto geplaatst, hopelijk straal ik daar op geen verdri uit. Ik voel me het enige gefrustreerd dat ik op mijn lijn moet letten dat is wat me op dit moment bezig houdt;), maar ik ben blij dat je me raad geeft en wat je ziet;) dank u groetjes


grinGelukkig dat ik iets anders zag smileAls je "probleem" is dat je op je lijn moet letten ... ach wink.... heeeeeeerlijk zo'n probleemloos bestaan smileLeuke foto is dit!
rosalba
rosalba feb 2 '14
Hoi beschermengel is niks hoor en dank u wel winkxxx
rosalba
rosalba feb 2 '14
Hahaha sarah merci. Tja dat houdt me toch bezig momenteel, maar ik heb me voorgenomen om morgen met fitness te beginnen en dan zal ik geduld moeten hebben;)
Spud
Spud feb 5 '14
Lompe vraag misschien, maar ik weet het niet minder lomp te stellen helaas, omdat het me afleidt.
Zou je ook eens een foto durven plaatsen waarop je niet poseert?

Ik heb nu al een foto gezien, van jou en je kat, nu met de kerstman en geloof ik ook 1 waar je alleen op staat. Maar kon er niet doorheen kijken omdat het allemaal gemaakt leek.
Tuurlijk wil iedereen op een open website het beste voor de dag komen. Mijn respect dan ook voor iedereen die dit durft. Maar hierdoor lees ik weinig tot geen foto´s van mensen.
Waarom ik wel reageer is, dat ik jou kat gezien heb, en als deze leeft, heb deze niet meer voorbij zien komen. Vandaar mijn twijfels.
Weet dus ook niet of het klopt wat ik nu ga zeggen.
Maar bij een volgend dierenarts bezoek mag je zijn oren beter na laten kijken. Misschien maakt hem dat soms wel zo onberekenbaar.
rosalba
rosalba feb 5 '14
Euhm heel fijn van je spud dat je zooo eerlijk bent maar het boeit me niet om me te bekritiseren hoe ik eruit zie op een foto. Als je echt foto's kunt lezen dan lees je door mij heen.Dank u wel en mijn kat ja die leeft nog en die is heel verwend! Groetjes
Spud
Spud feb 5 '14
Dan weet jij meer dan ik zei de gek. laugh
Fijn dat het met je kat goed gaat. En hoop dat dit zo blijft. smile

Ga goed!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki