Loading...
nl

Mijn naam is Paul

Paul
Paul jan 25 '14
Hallo,

Mijn naam is Paul.
Sinds lange tijd met spiritualiteit bezig en ben benieuwd wat ik hier allemaal voor informatie kan vinden. Ik ben reiki master, organiseer gezamenlijk reiki geven aan bv de aarde. Ik geef Munay-Ki inwijdingen en ontwikkel apps op spiritueel gebied. Sinds een jaar werk ik geheel zelfstandig. Plotseling mijn baan opgezegd en mijn huis verkocht en gewoon in het diepe gesprongen. Onthechten, je ziel volgen....Ik heb best wel te maken met ascentieverschijnselen zoals ze dat noemen en ben een zeer positief ingesteld persoon.

Lichtgroeten, Paul.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 26 '14
Hallo Paul,

Wees welkom hier op dit leuke forum vol met spirituele onderwerpen waar je zeker je hart aan kunt ophalen.
Ik ben trouwens Niels. Je zult mij hier waarschijnlijk niet vaak zien op het forum omdat ik momenteel met andere zaken bezig, maar zo nu en dan kom ik wel eens een kijkje nemen op Merudi.
Ik heb wel een paar vraagjes voor jouw. Wat zijn Munay-Ki inwijdingen en wat voor spirituele apps ontwikkel je?.
Veel plezier op het forum.

Beschermengel
Beschermengel jan 26 '14


Van Harte Welkom Paul, ik heb je bericht verplaatst naar een nieuw onderwerp smile... wees Welkom smile
niels
niels jan 26 '14
Wel raar om mijn post te zien in jou naam Beschermengel laugh
Beschermengel
Beschermengel jan 26 '14

Ja sorry Niels, het lukt me niet om jouw bericht hier te plaatsen ...ik ga het toch maar even vragen aan Julien hoe dat moet smileIk zie ook dat ik niets tegen je gezegd hebt... frownIk was vanmorgen volgens mij nog niet helemaal wakker... lol
niels
niels jan 26 '14
Is niet erg hoor smile.
Het was gewoon grappig om te zien laugh.
Paul
Paul jan 26 '14
Hoi, jullie maken me een beetje confuse...
Dus ik zeg, bedankt Niels en Beschermengel voor jullie reacties.
Hieronder heb ik even een stukje tekst gekopieerd van wat ik ooit geschreven heb over de Munay-Ki inwijdingen, dan heb je een eerste indruk:
De Munay-Ki is een overdracht van energie die stamt uit de inca traditie. Door onder andere handoplegging en intentie breng ik deze energie over. Je gaat leven vanuit je hart wat een belangrijke omslag in je leven kan gaan worden. Je gaat beslissingen nemen vanuit je hart is onze ervaring en je gehele spirituele groei en ontwikkeling zullen zich positief ontwikkelen.
Het is een groeiproces waarin velen van ons zitten, een groeiproces naar een andere nieuwe wereld. En juist deze inwijdingen kunnen je prima helpen in dit groeiproces.
De Munay-ki brengt mensen samen, het brengt vrede en maakt jou en ik onbelangrijk.
De Munay-ki helpt de dualiteit in balans te brengen, te beginnen met het mannelijke en het vrouwelijke in jou en daarmee ook met jouw relaties met anderen. Het bevordert jouw stabiliteit en gezondheid.
De inwijdingen zijn van oorsprong erg oud en waren in het verleden alleen bestemd voor de medicijnmensen van de Inca`s. Ze zijn door de Q`eros en Alberto Villoldo in vorm vereenvoudigd met behoud van essentie en kracht. Ze zijn nu als energietransmissies voor iedereen beschikbaar.

De apps die ik ontwikkel zijn spirituele apps, de eerste die ik pas klaar heb gaat over het aanroepen van engelen op een nieuwe frisse manier. Waarbij de situaties waarbij je een engel nodig kan hebben centraal staat en de naam van de engel hierbij vermeld staat. Zo kun je voor vele situaties in je leven de juiste engel aanroepen die het beste bij de situatie past. Ik weet niet of dat hier mag maar anders haal je het linkje maar weg. Maar zo ziet hij eruit: Angel App http://www.spiri-apps.com/apps/angel-app/
En hierna wil ik nog meer apps ontwikkelen op spiritueel gebied. Aan de ene kant om mensen te helpen en aan de andere kant om in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien.

Nou dat was voor nu even, ik wens jullie heel veel succes met jullie mooie forum.

Groeten, Paul.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '14
Hoi Paul,

Welkom op Merudi. Mooi hoe jij de stap tot onthechting letterlijk hebt doorgemaakt! Moedig!

Ik ben benieuwd naar de "onthechtings"-verschijnselen smile.

Wil je daar misschien iets over delen?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 27 '14
Welkom op Merudi, Paul!

interessant allemaal, Reiki...
en hoe je ineens heel anders tegen de dingen aan bent gaan kijken... (vanuit een andere dimensie lijkt het wel)
Ik heb er een hoop over gelezen...

onthechting- prachtig! want in principe zitten we nergens aan vast, zijn we niemand wat schuldig, en hebben niets!
Maarja... ik weet dat... en toch is het moeilijk om iets los te laten... laat staan je baan of je leven...
Toch weet ik dat iedereen dit zal moeten doen, uiteindelijk!

maar zolang ik leef, zit ik aan mijn lichaam vast...
Volgens mij is dit juist wel de bedoeling smile

groetjes Moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki