Loading...
nl

Voorspellende droom?

linkie
linkie dec 18 '13
Ik had vannacht een droom die ik niet zo leuk vond, ik was echt even van slag, ik ben benieuwd hoe jullie mijn (zeer korte) droom zien en of het gewoon toeval is, graag jullie reacties.

Droom:
Het is vroeg in de nacht, mijn moeder belt op: ze zegt: we zijn er vroeg bij vandaag, het gaat niet goed met papa, hij is erg ziek en heeft hoge koorts. Ik zeg ok, ik ben er met een kwartiertje, ik ben daar geweest, maakte me zorgen en vroeg of hij al paracetamol had gehad, dat wilde hij niet dus pakte ik er eentje en loste deze op in een glas water om zo met kleine beetjes te kunnen geven.....
Ik word wakker....

....en denk wat een nare droom, bah, nog geen minuut later komt mijn oudste zoon zijn bed uit en ziek de kamer binnen wandelen met koorts en voelde zich niet lekker.
Dan denk je toch....heb ik dit, toeval?
Delen:
tinkernel
tinkernel dec 18 '13
Dag linkie,

Om met je laatste vraag te beginnen: toeval bestaat niet!

Het blijkt, zowel in real live als in de droomwereld, dat zodra men voldoende toevallige gebeurtenissen bij elkaar verzamelt, deze zich ordenen in een patroon.
Mensen staan onderling in een collectief verband met elkaar in verbinding.
Zo ook in jouw droom: i.p.v. je vader is je oudste zoon op datzelfde moment ziek geworden. Je vader staat voor de verbinding en wel in familieverband. Je moeder staat voor je 'moederlijke gevoelens/bezorgdheid/bescherming'.
Voor de rest kun je het zelf wel invullen denk ik.

Raak niet zo snel van slag door je dromen. Je dromen geven je inzicht in eventuele komende 'gebeurtenissen' en zoals je weet gaat het in het 'gewone' leven ook niet altijd even rooskleurig. Tegenslag etc. hoort bij het leven anders kom je niet tot groei!

Kan je er wat mee?
Dank voor het delen van je droom.

smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 19 '13
^^ inderdaad Tinkernel!

Het gebeurt maar heel zelden dat dromen precies zo gebeuren in het echt! het verteld wel iets, hoor...

hij wil iets niet, omdat jij toch wil dat hij het doet, probeer je het minder heftig toch bij hem binnen te krijgen?
De vader kan staan voor je hele familie
Door het met water te mengen, is het waarschijnlijk niet zo erg
water is een duidelijk symbool...
- het duid op levensenergie, het onderbewuste, het gene wat je eigenlijk aan je lichaam bind, emoties

Alleen jij zal het op zijn plek moeten zetten! (ik weet niet wat er in jou leven speelt!
probeer het 'symbolische' te begrijpen, in te zien, of bewust te worden...

succes daarmee smile

groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki