Loading...
nl

mijn oma

patricia
patricia sep 6 '06
Ik had laatst een droom en toen ik wakker werdt zag ik een geest. Ze vertelde me dat ik haar moest volgen dus dat deed ik. Ze liep naar beneden en naar een foto. Ze wees naar de foto en zei dat ze dat was. Ze vroeg of ik iets kon doorgeven aan mijn moeder. Ik zei dat ik dat niet kon doen omdat ze mij toch niet zou geloven.
Maar ik moest het doorgeven dan pas zou ze weggaan. Dus ik had aan mijn moeder doorgegeven wat mijn oma zei: vertel haar dat ik altijd bij haar ben geweest en dat ik ook altijd bij haar zal blijven. Dat ik van haar hou ookal hebben we soms ruzie gehad en hebben we het niet altijd met elkaar kunnen vinden. Om mijn moeder te overtuigen dat zij het echt aan mij had gezegt moest ik ook nog zeggen wat voor soort hanger ze om haar nek had en dat mijn moeder die voor haar had gekocht toen ze in het ziekenhuis lag. Mijn oma zat erbij toen ik dat vertelde en trooste haar toen ze begon te huilen. Daarna heb ik haar niet meer gezien.
Het zien van geesten is toch niet zo erg als dat ik dacht. :)
Delen:
Acheliah
Acheliah sep 6 '06
Mooi om op deze manier boodschappen van gene zijde door te mogen geven aan andere dierbaren want die putten er vaak heel veel troost uit.

Sterkte En Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '06
Wat een mooi verhaal dit! Ik hoop dat meer mensen kunnen zien dat het niet alleen maar negatief is, als je met geesten communiceert.
Debiorah
Debiorah nov 23 '06
Ik heb ook meerdere malen ervaringen gehad met mijn overleden oma. Ondanks dat ik haar nieteens zolang gekend heb. Ook bij mij kwam ze snachts alleen leek het voor mij meer een droom. Als ik dan wakker werd kon ik niet goed plaatsen of het echt gebeurd was of een droom was. Maar het voelde wel heel echt. Het is inmiddels jaren geleden dat dit is gebeurd en ik vraag me weleens af waarom nu niet meer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 23 '06
Misschien is ze alweer geincarneerd, of heb jij je er toch een beetje voor afgesloten. Misschien heb je het ook niet meer nodig op dit moment, en heb jij andere manieren om met haar in contact te komen. Misschien moet je het eens aan haar vragen? ;)
Debiorah
Debiorah nov 23 '06
Ja dat zou inderdaad kunnen! Daar noem je wat...nu besef ik opeens dat ik vroeger altijd tegen haar praatte! Oehw! Hoe kan het dat ik dit vergeten was? Vreemd...bedankt nims dat was even een openbaring voor me. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 23 '06
Graag gedaan, mss wilde ze dit wel graag ;).
Charlie
Charlie nov 24 '06
Zo, iedereen ziet dus tegenwoordig spoken.
Charlie
Charlie nov 24 '06
Kunnen we dan nu weer overgaan tot serieuse dingen??
Debiorah
Debiorah nov 24 '06
:s Uhm, ik weet niet hoe je dit bedoeld maar ik was serieus. Ik vind het zelf niet erg gepast om hiermee de spot te drijven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '06
Iedereen was heel serieus. Volgens mij was jouw opmerking: "Zo, iedereen ziet dus tegenwoordig spoken." de enige onserieuze opmerking :S.
Tamara26
Tamara26 nov 25 '06
Carolyn,

Waarom ben jij overal zo negatief op?
Weet jij het dan allemaal beter?
Ben benieuwd naar je verhaal...

En vraag me ook zeer af wat je op dit forum doet eigenlijk, aangezien je het toch allemaal onzin vindt...

Ik vond dit forum altijd zeer vriendelijk en de laatste tijd valt me het een beetje tegen.

Dit is een supermooi verhaal!
Ben blij dat zij op deze manier gekomen is en haar moeder misschien heeft kunnen troosten.

Jongens (en meisjes), KEEP UP THE GOOD WORK!!

Liefs,
paula39
paula39 nov 26 '06
ben het helemaal met jou eens tamara
Tamara26
Tamara26 nov 26 '06
dankje!
LPChip
LPChip nov 26 '06
Ik ben het daar eerlijk gezegd ook mee eens.
Tamara26
Tamara26 nov 26 '06
Dankje jongens, want ik irriteerde me dood.
Ze had op mijn EVP topic ook al heel raar commentaar. Ik was volgens haar ver heen.

Nou, dan moet er nog heeeel veel gebeuren, wil dat t geval zijn!

Ook bij mijn EVP topic heb ik mijn verhaal gedaan.
Ieder zijn eigen ding en ieder zijn eigen verhaal. Laat iedereen in zijn waarde en haal er het goede uit. Zo denk ik erover.
Ik zal nooit iemands topic afkraken en als je er niks mee hebt, dan reageer je toch gewoon niet?

Nou ja, Liefs,
Charlie
Charlie nov 27 '06
Even voor de duidelijkheid, Nee, ik zie niet alles negatief. Ik kan ook een hoop leren van anderen. Daarom ben ik op dit forum. Ik ben al meerdere keren goed geholpen hier. Maar ik persoonlijk kan er niet tegen dat al dit soort dingen alles totaal tegenspreken als waar ik in geloof. Ik ben hier dus niet om mensen af te vallen. Ja, ik ben te bot geweest en te negatief en weet ik veel wat. Maar ik snap niet dat iedereen hier, behalve ik, al dit soort dingen gelooft. Sorry, als ik te irritant ben, dan stop ik te zoeken naar mezelf en zal ik hier op dit forum ook niet langer te vinden zijn.
Charlie
Charlie nov 27 '06
Uiteindelijk heb ik mijn hele leven iedereen alleen maar last bezorgd dus denk ik dat het niet handig is voor mij om op deze aardkloot rond te hangen. Ik snap dus ook nog steeds niet wat ik hier doe, ik hoor hier niet thuis. Dus dan zie ik jullie allemaal wel weer in het latere. Veel succes, allemaal.
LPChip
LPChip nov 27 '06
Carolyn, begrijp het niet verkeerd. Dat je een eigen mening hebt is prima, maar vergeet niet dat de rest hier die andere visie deelt waar jij het niet mee eens bent. Je doet af en toe alsof jij het beter weet dan al die andere mensen die dat andere denken.

Hierdoor ontstaat er een afkeer naar je, en dat is het laatste wat men wil bereiken. Het feit ook dat je nog niet klaar bent met dit leven betekend misschien wel dat jouw beeld niet geheel correct is. (misschien wel grotendeels, maar je mist nog belangrijke stukjes die je nog moet leren in dit leven)

Ik merk aan je dat je niet lekker in je vel zit. Ik zou daarom zeggen dat dit een mogelijke levensles is die nog afgesloten moet worden, of misschien beter gezegd: als je het weer onder controle krijgt, dan zul je de weg weer terug vinden naar het eind van dit level. (om het in jouw bewoording te bewerkstelligen)
Tamara26
Tamara26 nov 27 '06
Dankjewel LPChip.
Ik kon t niet beter verwoorden.
Ga hier ook dan maar verder niets meer op zeggen.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen.
Liefs,
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki