Loading...
nl

gidsen

belg
belg nov 26 '13
Ik weet dat mijn grootvader mijn gids is ,soms zegt hij mij of ik iets beter niet kan kan dan wel ,mijn vraag is hoe kan ik beter contact leggen met hem en waarom helpt hij nooit als ik echt raad nodig heb of waarom moet ik zo lang wachten tot ik de juiste vrouw tegen kom ,hij wil me toch gelukkig zien ?
Delen:
Loi
Loi nov 26 '13
Mooi dat je weet dat je grootvader je gids is!

Je zou kunnen proberen om op een rustig moment contact met hem te zoeken, soms wil het wel helpen als je pen en papier (of een laptop) neemt en dan je vragen opschrijft. Vaak krijg je dan tijdens het schrijven van de vraag het antwoord al.

En wat betreft die vrouw: die komt wel als de tijd er rijp voor is.

Belangrijk is dat je tot die tijd ook zonder partner gelukkig bent. Dus kijk naar alle mooie dingen die je wel hebt.

Een partner moet een verrijking zijn en je gelukkiger maken, maar als je zonder partner niet gelukkig bent wordt het moeilijk om dat met partner wel te zijn.

Een ander kan nooit verantwoordelijk zijn voor jouw geluk.

Ik hoop dat je snel gelukkig zult zijn, op welke manier dan ook.

Om met de stones te spreken:
You can't always get what you want
But if you try sometimes well you might find
You get what you need
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 28 '13
hoi Belg...

Tja... je stelt een vraag die alleen jij zal kunnen antwoorden!
ik bedoel: er is geen algemene regel om gids-contact te kunnen maken!
De een heeft het spontaan en altijd, een ander moet duidelijk alleen zijn in alle rust om contact te kunnen maken...
Wat mij is opgevallen is, is dat ik altijd gids contact gehad heb... Alleen wist ik niet, dat het gids heette, of dat ik überhaupt een gids had...
Als je weet hoe het werkt, valt alles op zijn plaats (zo was het bij mij wel):)

wat ik als tip wil geven is:
lees de boeken van Marion Berendsen!
Dat heb ik ook gedaan, en er is me zoveel duidelijk geworden...

- Gewoon Marion
- Wonderen van een medium

http://www.bol.com/nl/p/wonderen-via-een-medium-gewoon-marion/1001004006182219/

je kan heb ook lezen of lenen in de bibliotheek...

Verder zou ik gewoon als je alleen bent, een gesprek aan gaan!
Als je weet dat je gedachten een kanaal zijn waardoor hij de informatie doorgeeft ofwel
Je stelt een vraag aan je gids in je gedachten, in de zelfde gedachten krijg je antwoord (Het zijn vaak de gedachten die je zelf niet kan bedenken, en ontzettend wijs zijn)
het zijn je eigen gedachten, en toch ook niet!

Succes ermee!
smilegroetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki